Het grote "Circuit Lelystad" topic

21 Augustus een dag met MCT oo lelystad gaan rijden.

ben heel benieuwd, word de eerste keer dat ik een andere organisatie pak dan normaal dus word leuk om de verschillen te zien
 
Helaas voor de 21ste was ik te laat. Te lang getwijfeld omdat ik dacht dat het wel genoeg circuit was geweest voor dit seizoen. Maar ik vind het veel te leuk...
En daarna op vakantie en dat is toch net iets leuker ;)

Veel plezier allemaal en houd het heel
 
Ga 14 september nog een keer Lelystad doen. Motor is inmiddels voorzien van nieuw rubber en heeft een rem upgrade gehad dus ben er klaar voor :)
 
21 Augustus een dag met MCT oo lelystad gaan rijden.

ben heel benieuwd, word de eerste keer dat ik een andere organisatie pak dan normaal dus word leuk om de verschillen te zien

Leuke training, alleen minder "vrijheid". dat was 2 jaar geleden tenminste. Strenger met geluidseisen, een complete motorcheck, en het bekende theoriepraatje.
 
Iemand mijn ticket overnemen voor MCT a.s. zondag? Opgegeven voor groep 1, snel.

Mag voor helft van t geld weg.
 
Altijd plezier op Lelystad :] ...maar ben toch blij dat ik aanstaande zondag niet geboekt heb O-) ...er komt me toch een partij regen :N
full
27e gaan we weer...linksom...
 
Laatst bewerkt:
vandaag, was natter dan nat _O-

Maar wel een mooie dag, geen ongelukken, meer lachende gezichten dan regendruppels dus mogen niet klagen!

een aantal oude bekende en forumleden gesproken dus dat maakt zo'n dag extra leuk. *O*
 
Ondanks de regen toch een leuke dag gehad.
Toch fijn om te weten dat je op een nat wegdek nog behoorlijk veel grip hebt.
Op de openbare weg had ik nooit zo hard door de bochten gereden in de regen.
Jammer dat in de laatste sessie 2 motoren onderuit zijn gegaan.
Gelukkig alleen materiële schade zover ik kon zien.
Zeker voor herhaling vatbaar. *O*
 
Heb ook lekker gereden. Voor het eerst in de regen, ging super. Wel jammer dat het precies weer keihard ging regenen in onze 4de sessie. Nou moest ik de terugreis alsnog doorweekt beginnen. Over 2 weken ben ik er weer, dan toch liever droog.
 
Best goed te doen vandaag, ondanks de regen! Jammer van de crashes, ik heb er niets van meegekregen. Waren de motoren nog rijdbaar?
 
nieuwe OP foto *O* a.u.b. kunnen we zelf niet wijzigen neem ik aan?
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan