RG-gamma
MF veteraan
- 29 nov 2009
- 36.534
- 29.313
Ik neem aan dat er een caravan achter kan als het moet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem aan dat er een caravan achter kan als het moet.
Top, als je het setje hebt ingebouwd check dan nog even voor de zekerheid of de kraan ook echt helemaal dicht gaat en niet nog een beetje blijft druppelen.
Bij mij heb ik het veertje nog 2 mm uit moeten rekken voordat het stopte maar dat hoeft niet altijd het geval te zijn.
Zo fix ik 90% van de dingen hier. Geen geld, maar spullen (of troep volgens mijn vrouw).Altijd leuk, zulke klusjes klaren met rommel die je nog in de schuur hebt liggen.
Bij mij heet het "zooi"Zo fix ik 90% van de dingen hier. Geen geld, maar spullen (of troep volgens mijn vrouw).
Altijd beter dan Japans oud ijzer….Mijn verzameling motorspullen wordt ook wel aangeduid met mijn verzameling “oud Japans ijzer”.
Ik word altijd blij als ik de garagedeur opentrek, dan denk ik: "wat een zooi..... maar het is wel MIJN zooi "Ik heb een schatkamer
Ik heb ooit zo'n 220km/h op de GS gedaan, helemaal vol uit.. Plat op de tank, niet dat de motor niet wilde, ik kon het niet meer aan...Fout. Dit is een GSX-…-R.
Wel een moderne klassieker, maar geen GS of GSX, en ik zou er stiekem best wel eentje willen hebben!
Doelgroep is ouwe meuk, eind jaren 70 eerste deel jaren 80, de luchtkoelers.
Doe je goede vriend een plezier, en praat hem een GSX1100 uit ‘80 aan, de overgrootmoeder van de Hayabusa. Hoewel de eerste generaties Hayabusa de magische 300km/h grens doorbreken, voelt het op een ouwe GSX bij 190km/h alsof je de magische 400k/h grens doorbreekt
Als die Simca 1200 van vroeger toen ik een jaar of 9 was een caravan kon trekken, dan kan een Hayabusa het ook!!Ik geloof meteen dat het een fijne motor is. Niet heel mooi, maar toch stiekem best aantrekkelijk omdat ie zo lomp oogt. Ik neem aan dat er een caravan achter kan als het moet.
Oh ja, ik herken dat wel....Zo fix ik 90% van de dingen hier. Geen geld, maar spullen (of troep volgens mijn vrouw).
Je kunt het altijd proberen! Misschien heb je geluk, misschien niet.Daar op inhakend, zou het “niet natrekken” die eeuwige snottebel veroorzaken bij de GSX? Laatste keer dat ie open geweest is, geloof ik nooit dat hij nagetrokken is. En na verloop van tijd kwam die snottebel weer tevoorschijn, en zweet hij weer als een malle.
Daar weer op inhakend; kan hij alsnog nagetrokken worden?
Die van mij had eerder een tik, als ik het gas los liet was het weg..Daar op inhakend, zou het “niet natrekken” die eeuwige snottebel veroorzaken bij de GSX? Laatste keer dat ie open geweest is, geloof ik nooit dat hij nagetrokken is. En na verloop van tijd kwam die snottebel weer tevoorschijn, en zweet hij weer als een malle.
Daar weer op inhakend; kan hij alsnog nagetrokken worden?
Even cotroleren of ie er onder in wel goed op zijn plek zit gedruktHoi iedereen!
Ik ben al een tijdje bezig met het heropbouwen van een GS850G uit '81. Nu ik het blok terug in elkaar probeer te zetten merk ik dat het kleppendeksel niet wil sluiten omdat de distributiekettinggeleider een beetje uitsteekt boven de cilinderkop ( +/- 2 mm). Ik krijg hem dicht als ik de bouten aandraai maar wou hier toch even navragen of dat wel zo hoort te spannen, want het lijkt me niet.
Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
Alvast bedankt
Nee. Het kleppendeksel moet je er zo op kunnen leggen. Heb je een foto?Ik krijg hem dicht als ik de bouten aandraai maar wou hier toch even navragen of dat wel zo hoort te spannen