Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Hallo
Mijn naam is Bert , ik volg dit topic al een poos . Ik heb zelf een Suzuki GS750 van 1979 waar ik niet aan toe kom om hem verder op te knappen . Als het niet toegestaan is om hem hier te koop aan te bieden , al vast mijn excusus daar voor .
Het frame is ingekort niet door mij maar door de vorige eigenaar , de uitlaat is een gedrocht zo . Banden zijn oud en aan vervanging toe . De motor heeft 15 jaar stil gestaan , maar loopt weer . Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd . En voorzien van nieuwe vlotternaalden en o ringen . Mijn vraag prijs is 900 euro .
Mischien kan ik er iemand hier blij mee maken . Geldig kenteken en is verzekerd.
Mvg Bert
 

Bijlagen

  • IMG_20230610_194049.jpg
    IMG_20230610_194049.jpg
    563,5 KB · Weergaven: 0
Leuk ding, echt, ik heb een GS1000 met zo’n kort kontje, staat ze goed, maar je moet echt iemand met een heule grote knot en een heule hippe houthakkersbloes tegenkomen wil je 900 euro vangen voor een gs met een verzaagd frame.
Gooi hem op marktplaats met als tekst UNIEKE RUIGE CAFETRACKER, SUPERCOOLE SPAAKWIELEN, CUSTOM ZITJE, MOOI PATINA, dat trekt wel hippe vegans met een identiteitscrisis aan.
(Stiekem wil ik hem wel, maar ik kom niet eens in de buurt van jouw vraagprijs…)
 
Hallo
Mijn naam is Bert , ik volg dit topic al een poos . Ik heb zelf een Suzuki GS750 van 1979 waar ik niet aan toe kom om hem verder op te knappen . Als het niet toegestaan is om hem hier te koop aan te bieden , al vast mijn excusus daar voor .
Het frame is ingekort niet door mij maar door de vorige eigenaar , de uitlaat is een gedrocht zo . Banden zijn oud en aan vervanging toe . De motor heeft 15 jaar stil gestaan , maar loopt weer . Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd . En voorzien van nieuwe vlotternaalden en o ringen . Mijn vraag prijs is 900 euro .
Mischien kan ik er iemand hier blij mee maken . Geldig kenteken en is verzekerd.
Mvg Bert
Die is echt nog wel te redden!
Voor mij is de prijs te hoog maar best kans dat iemand het er wel voor neerlegt. :Y
 
Met een ander zitje en een set clip-ons ziet het er gelijk een stuk beter uit vind ik.

1708548631208.jpeg


Deze heb ik gebouwd in 1999, toen er nog raar opgekeken werd als je een Café-Racer maakte op basis van een Japanner, en er geen knotje te zien was. :P
Voor het internet (voor mij) voor motor-forum (ook weer voor mij) voor AliExpress, andere tijden, toen een GS750 gewoon een tweedehandse motor was van een jaar of 20 oud, en niet een echte klassieker die zonde was om te verzagen, er zat zelfs nog een praktisch bagagerek op toen ik hem kocht, en je de onderdelen echt moest verzamelen op beurzen en bij bedrijven ipv met een paar muisklikken.

Ik heb nog ergens de Big Twin waar dit artikel in heeft gestaan. :t
 
Hallo
Mijn naam is Bert , ik volg dit topic al een poos . Ik heb zelf een Suzuki GS750 van 1979 waar ik niet aan toe kom om hem verder op te knappen . Als het niet toegestaan is om hem hier te koop aan te bieden , al vast mijn excusus daar voor .
Het frame is ingekort niet door mij maar door de vorige eigenaar , de uitlaat is een gedrocht zo . Banden zijn oud en aan vervanging toe . De motor heeft 15 jaar stil gestaan , maar loopt weer . Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd . En voorzien van nieuwe vlotternaalden en o ringen . Mijn vraag prijs is 900 euro .
Mischien kan ik er iemand hier blij mee maken . Geldig kenteken en is verzekerd.
Mvg Bert

Oei......leuk ding. Zou ik best willen hebben maar, kom bij lange na niet in de buurt van jouw vraagprijs.
 
Hoe meer S'en op de weg hoe beter. :t
Is deze geïmporteerd? En weet je misschien uit welk land?
Geëmigreerd in 1992 vanuit Italië. Nu inmiddels Nederlander door de liefdevolle behandeling en opvang 😜
de 48 in 1979 en de ca 48 naar NL in 1980, waren allemaal blauw, idd. Rood op verzoek gemaakt van de US, omdat Wes Cooley eerst blauw en daarna met rood reed. Italië en DL waren ook bedeelt met rode machines
 
Laatst bewerkt:
Geëmigreerd in 1992 vanuit Italië. Nu inmiddels Nederlander door de liefdevolle behandeling en opvang 😜
de 48 in 1979 en de ca 48 naar NL in 1980, waren allemaal blauw, idd. Rood op verzoek gemaakt van de US, omdat Wes Cooley eerst blauw en daarna met rood reed. Italië en DL waren ook bedeelt met rode machines
Hartstikke leuk.
Ik ken wel wat rood/witte maar meer de versie met een ander patroon en gouden biesjes en velgen.

(niet mijn foto's)

1709575974020.jpeg

1709575997183.jpeg
 
Deze GS1000 heb ik zelf opgebouwd en laten spuiten in de uitvoering van de GP racer van Barry Sheene ( de tank dan ) . De nieuwe eigenaar heeft de lakset er afgehaald en de soes met een andere lakset weer verkocht .
 

Bijlagen

  • 101225_131501 (1).jpg
    101225_131501 (1).jpg
    360,9 KB · Weergaven: 0
Ik heb een 1260 wiseco kitje.
Ik krijg geen notificaties van dit topic...

Ah, das maar 13cc meer dan wat ik heb.. Ik dacht dat je iets in de 1350cc had..

Ik sprak afgelopen zondag iemand die een GSX had opeknapt, ziet er uit als nieuw! Alles!! Geen idee hoe ie het doet..
Hij zei dat de GSX veel meer vermogen had dan ie dacht, hij was er nogal van onder de indruk, voornamelijk dat je niet echt hoeft terug te schakelen, hij gaat wel..
 
Ik sprak afgelopen zondag iemand die een GSX had opeknapt, ziet er uit als nieuw! Alles!! Geen idee hoe ie het doet..
Hij zei dat de GSX veel meer vermogen had dan ie dacht, hij was er nogal van onder de indruk, voornamelijk dat je niet echt hoeft terug te schakelen, hij gaat wel..
Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.
 
Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.
Ik wordt steeds nieuwsgieriger hoe zo'n ding gaat... Nog nooit op een GSX gereden..
Koppel, en voornamelijk hoe het opkomt is veel interessanter dan het PK nummer..
 
Terug
Bovenaan Onderaan