Robinjo
MF veteraan
18 inch voor en achter staat echt heel goed bij een GSX.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ongeveer een rug, wellicht iets meer, hangt van de naven af.Wat zou het kosten om zo’n setje wielen te laten maken?
Die is echt nog wel te redden!Hallo
Mijn naam is Bert , ik volg dit topic al een poos . Ik heb zelf een Suzuki GS750 van 1979 waar ik niet aan toe kom om hem verder op te knappen . Als het niet toegestaan is om hem hier te koop aan te bieden , al vast mijn excusus daar voor .
Het frame is ingekort niet door mij maar door de vorige eigenaar , de uitlaat is een gedrocht zo . Banden zijn oud en aan vervanging toe . De motor heeft 15 jaar stil gestaan , maar loopt weer . Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd . En voorzien van nieuwe vlotternaalden en o ringen . Mijn vraag prijs is 900 euro .
Mischien kan ik er iemand hier blij mee maken . Geldig kenteken en is verzekerd.
Mvg Bert
Hallo
Mijn naam is Bert , ik volg dit topic al een poos . Ik heb zelf een Suzuki GS750 van 1979 waar ik niet aan toe kom om hem verder op te knappen . Als het niet toegestaan is om hem hier te koop aan te bieden , al vast mijn excusus daar voor .
Het frame is ingekort niet door mij maar door de vorige eigenaar , de uitlaat is een gedrocht zo . Banden zijn oud en aan vervanging toe . De motor heeft 15 jaar stil gestaan , maar loopt weer . Carburateurs zijn ultrasoon gereinigd . En voorzien van nieuwe vlotternaalden en o ringen . Mijn vraag prijs is 900 euro .
Mischien kan ik er iemand hier blij mee maken . Geldig kenteken en is verzekerd.
Mvg Bert
Hoe meer S'en op de weg hoe beter.Geen folder, maar in het echie: Hier komt ie! vers Bekijk bijlage 1980572uit de winterslaap, gehele retouch in de koude maanden. loopt weer als een zonnetje.
100% origineel, behalve de bouten blok, zijn rvs geworden
Geëmigreerd in 1992 vanuit Italië. Nu inmiddels Nederlander door de liefdevolle behandeling en opvangHoe meer S'en op de weg hoe beter.
Is deze geïmporteerd? En weet je misschien uit welk land?
Hartstikke leuk.Geëmigreerd in 1992 vanuit Italië. Nu inmiddels Nederlander door de liefdevolle behandeling en opvang
de 48 in 1979 en de ca 48 naar NL in 1980, waren allemaal blauw, idd. Rood op verzoek gemaakt van de US, omdat Wes Cooley eerst blauw en daarna met rood reed. Italië en DL waren ook bedeelt met rode machines
Dat is een Gs1000S ST uit 1980. gouden wielen en getrapt zadel, met andere uitlaten. zeer zeldzaam. ken wel iemand die direct een bod op die fiets wil doenHartstikke leuk.
Ik ken wel wat rood/witte maar meer de versie met een ander patroon en gouden biesjes en velgen.
(niet mijn foto's)
Bekijk bijlage 1980630
Bekijk bijlage 1980633
Ik krijg geen notificaties van dit topic...Ik heb een 1260 wiseco kitje.
Moet je niet zo'n eikel tegenkomen die zo'n S lekker om zeep helpt...Hoe meer S'en op de weg hoe beter.
Is deze geïmporteerd? En weet je misschien uit welk land?
Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.Ik sprak afgelopen zondag iemand die een GSX had opeknapt, ziet er uit als nieuw! Alles!! Geen idee hoe ie het doet..
Hij zei dat de GSX veel meer vermogen had dan ie dacht, hij was er nogal van onder de indruk, voornamelijk dat je niet echt hoeft terug te schakelen, hij gaat wel..
Dit is mijn ST...Dat is een Gs1000S ST uit 1980. gouden wielen en getrapt zadel, met andere uitlaten. zeer zeldzaam. ken wel iemand die direct een bod op die fiets wil doen
Ik wordt steeds nieuwsgieriger hoe zo'n ding gaat... Nog nooit op een GSX gereden..Mijn GSX is echt een oud raghok maar toch ben ik iedere keer onder de indruk als ik er af stap. Ook al heb ik een 190pk K1300r er naast staan, de GSX is zo bruut in vermogens afgifte dat je er gewoon respect voor moet hebben anders gaat hij met je aan de loop.
Gsxr1100 blok erin, bandit voorvork en achterbrug , 180 wiel…..Moet je niet zo'n eikel tegenkomen die zo'n S lekker om zeep helpt...