Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Very nice en zwart frame FTW *O*
Vorig jaar ook zo een hele fiets opgebouwd
Voor zover ik kan zien lopen de kabels netjes, volg de meest logische route voor de kabels zou ik zeggen.
Ik heb alleen een 998 service manual (staan ook kabelrouterings plaatjes bij, mogelijk dat je daar iets aan hebt).

Die fiets van jouw is ook erg fraai geworden, heb nog even op je site gekeken! Gaaf!!
 
bedankt :) hij gaat mooi worden hoop ik .
De kabels en zo liggen ook internet he *O* strak is starten hoop ik nu nog wachten op mijn kuipen ja ja ook met geel, mijn velgen moet ik morgen gaan halen deze zijn ook klaar .
mvg kevin
 
Ok de motor heeft juist even gelopen tot nu toe draait hij goed .
Ps: hoeveel koelvloeistof moet er in en waar kan ik het beste ontluchten ik heb er nu zo een 2 liter in.
Hier een lijst wat ik nog moet doen ;)

1:velgen terug gaan halen en banden erop laten leggen .
2:ketting nog opleggen .
3:lucht filter kopen .
4:carbon open uitlaten kopen . (ben ik bij bezig )
5:wachten op kuipen voor dat ik de tank kan laten spuiten .
6:airbox ? of wel laten spuiten of wel een carbon .
Dan ben ik rond zeker misschien wa carbon stukken hier en daar .

greetz kevin
 
Hoi
vandaag de kader terug gaan halen hij ziet er goed uit :) dus alles terug in elkaar zetten .
hier een paar fotos .
[~[url="http://img835.imageshack.us/img835/7449/img0084vm.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[~[url="http://img834.imageshack.us/img834/188/img0086ab.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Ja ja hij leert het nog :)


[~[url="http://img825.imageshack.us/img825/2294/img0088ic.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
Na een paar uur werken .
[~[url="http://img689.imageshack.us/img689/7170/img0091xk.jpg"]afbeelding~][/URL]

Uploaded with ImageShack.us
ps: heeft iemand fotos zonder kuipen aan de twee kanten het is voor te zien hoe de kabels en zo liggen .
mvg kevin

Ik krijg spontaan zin om de mijne uit elkaar te trekken. Heerlijke winterklus is dit!! Succes met de opbouw. *O*
 
Laatst bewerkt:
juist de standaard uitlaten eronder gezet dat is het toch niet hoor .
Ja als die kerel nu terug iets laat horen heb ik open uitlaten maar ik hoor er niets meer van heeft iemand anders carbon open dempers van sil of zo .
 
juist de standaard uitlaten eronder gezet dat is het toch niet hoor .
Ja als die kerel nu terug iets laat horen heb ik open uitlaten maar ik hoor er niets meer van heeft iemand anders carbon open dempers van sil of zo .

Ik heb originele uitlaten die open zijn gemaakt. Is dat wat? Daarnaast heb dan weer belang bij originele stille uitlaten ;)
 
We hebben een nieuwe telg in de familie :P
Gisteren zijn we eigenaar geworden van een gele 916 uit '98.
Deze fiets zal eerst op straat gaan rijden en vanaf mei door het leven gaan als circuitfiets.
Maar voordat het zo ver is moet de fiets eerst een beurt hebben.
De motor heeft nu 50.000km gelopen en is voorzien van Akrapovic blaffers en een carbon koppelingsdeksel. Verder zitten er 5-spaaks velgen in.

Foto-FCXPICER-D.jpg

Foto-64B4JCI8-D.jpg

Foto-MXMFEZHV-D.jpg

Foto-KP7JTYWZ-D.jpg

Foto-XKKIIWHS-D.jpg

Foto-LAW8UYVM-D.jpg

Foto-IMM4GABC-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
We hebben een nieuwe telg in de familie :P
Gisteren zijn we eigenaar geworden van een gele 916 uit '98.
Deze fiets zal eerst op straat gaan rijden en vanaf mei door het leven gaan als circuitfiets.
Maar voordat het zo ver is moet de fiets eerst een beurt hebben.
De motor heeft nu 50.000km gelopen en is voorzien van Akrapovic blaffers en een carbon koppelingsdeksel. Verder zitten er 5-spaaks velgen in.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mooi ding man super en geel blijft toch mooi :)
 
Gaaf :9~ :9~ :} :} ,en de enigste juiste kleur :] :] :] .
We hebben een nieuwe telg in de familie :P
Gisteren zijn we eigenaar geworden van een gele 916 uit '98.
Deze fiets zal eerst op straat gaan rijden en vanaf mei door het leven gaan als circuitfiets.
Maar voordat het zo ver is moet de fiets eerst een beurt hebben.
De motor heeft nu 50.000km gelopen en is voorzien van Akrapovic blaffers en een carbon koppelingsdeksel. Verder zitten er 5-spaaks velgen in.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
 
Ja dank je maar kan helaas niet tippen aan jouw project :}

Dat is niet belangrijk, ieder zn ding en je kunt je altijd nog iets mooier wensen. Zo`n mooie fiets kun je niet hebben of je hebt wel weer wensen voor een fiets erbij waar je van droomt... met mn RS heb ik wel mn droom verwezenlijkt en altijd dacht ik als ik er toch eens 1tje had en nu is de RS zover dat ik alweer denk aan een tweede.....nooit tevreden he hahahah! Flauwekul ik geniet er elke dag van!

Jij hebt ook je fiets gebouwd naar wat voor jouw de ultieme duc is dus we vinden met mekaar hetzelfde mooi en ik kan van elk project hier genieten! Blijft allemaal prachtig spul!

@ Rules, van harte en erg gave fiets!!! Een gele ori 916 is zeldzaam en zie je weinig!! Heel veel plz dr mee!!

@Walter, wat een dikke fiets is die van jouw ook met dito spullen...graag detailpics want van dichtbij is er nog heel veel moois te zien geloof ik!!

Vandaag de MV vertroeteld, staat bij pa en ma omdat pa zn multi hier staat kan die ouwe nog even sturen met de MV. Helemaal gepoetst! Blijft ook een fraai ding en voor erbij helemaal...dan besef je wel weer dat je een strontverwend kereltje bent om een MV voor erbij als ook mooi te zien :P
 
Nu is de MV nog in topstaat alleen de onderkuip is van binnen niet in de blanke lak gezet net als bij Ducati...dus onderkuip houdt je niet mooi schoon en al dat vet krijg je er niet meer mooi af.....en mn onderkuip is op 2 plekken wat gebarsten.... dus daar baalde ik van en verder is de fiets nog zo gaaf dus vandaag maar gewoon een nieuwe onderkuip besteld en binnenzijde in de blanke lak laten zetten...hebben we dat ook weer opgelost! :P Geeft weer een goed gevoel....was koud vandaag....met een tandenborstel alle hoekjes en gaten schoongemaakt...ziet er weer super uit!

full
 
haha,

Hier is mijn vorige MV

Het blijven mooie fietsen. heb er ooit aan gedacht om een Duc. blok erin te hangen.
Dan heb je een hele nette fiets met dito sound. Dat was het enige wat ik miste op mijn MV.
Geluid en kracht onderin...!
full
 
haha,

Hier is mijn vorige MV

Het blijven mooie fietsen. heb er ooit aan gedacht om een Duc. blok erin te hangen.
Dan heb je een hele nette fiets met dito sound. Dat was het enige wat ik miste op mijn MV.
Geluid en kracht onderin...![afbeelding]

Klopt helemaal dat mis ik ook op dat ding!! Het is bij lange na geen duc maar dat wist ik vantevoren al maar als puber was de mv toch ook wel iets onbereikbaars voor later en nu heb ik er 1 puur omdat ik een MV wou hebben. En daarom ook bewust een 750S gekocht, een MV is een 750 in mijn ogen en voor iets meer heb je een 1000 die een stuk bruuter is maar dan ga ik toch voor gevoel en emotie...

Maar je hebt verder helemaal gelijk!!!! Kijk eens op Rico racing research...de ultiemste fiets zou misschien ook wel een MV met duc blok zijn denk ik!! Wa sook ooit de bedoeling destijds alleen kreeg Tamburini gedonder in de tent en Cagiva was al met een 4 in lijn bezig en had ook de merknaam MV dus ja de F4 was geboren...

F4 with a twin engine? - Page 5 - MVAgusta.net

Even doorscrollen en tadaa 2 piccies en NL makelij.... als de lijnen iets fraaier worden gemaakt is het wellicht de mooiste fiets!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan