Het grote 748,916,996,998 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind ik ook, een motorzaak moet gewoon kennis van zaken hebben en bij zulke fietsen eea checken als ze het niet weten. Gebeurt gewoon niet en denken er zo nog een paar cent extra voor te krijgen. Een monoposto zit met witte vlakken doet al wonderen :P Ik ken meer van dat soort zaken, grote verhalen van hoe bijzonder het wel niet is en blablabla...in 9 vd 10 gevallen klopt er geen reet van..... maar als je het niet weet ga je wel voor de bijl!

Vwb de RS, spuiten is ook zekers mooi maar kost me weer honderden euro`s....ik moet even pas op de plaats maken....er komt misschien :P nog een hele mooie upgrade aan!! Als ik alles rond heb laat ik het wel weten! En een dash staat dit jaar ook in de planning en nog wat klein spul...en spuiten kan altijd nog! Heb nu nog eerst andere kosten en die gaan voor! })


ik vind het juist cool en mooi zo carbon kuipen :) ik zal ze niet spuiten.
greetz kevin
 
Snap het niet, er worden duuzenden euro's uitgegeven aan de kleinste magnesium delen enz. Maar een paar honderd euro om te laten spuiten, ho maar. Dat maakt juist de fiets. Snap ff de verhoudingen niet...!

Zit je gewoon te dollen hoor. Maar een hele fiets in carbon lijkt op een fiets die niet af is.
Die fiets hoort gewoon ROOD te zijn!!!😉
 
Snap het niet, er worden duuzenden euro's uitgegeven aan de kleinste magnesium delen enz. Maar een paar honderd euro om te laten spuiten, ho maar. Dat maakt juist de fiets. Snap ff de verhoudingen niet...!

Zit je gewoon te dollen hoor. Maar een hele fiets in carbon lijkt op een fiets die niet af is.
Die fiets hoort gewoon ROOD te zijn!!!😉

Zit ook een kern van waarheid in! :P
 
Geel vind ik ook nog steeds gaaf!! Vooral met zwarte carbon accenten..... :9~~

full

full


Mooi geel :)
 
Idd!!! Is een 748R van 2002 nog niet wat voor jouw....een mooie gele!! Ze staan af en toe voor weinig te koop!! En ook nog een beetje verzamelwaarde voor de liefhebber...de 748R van 2002 is wel helemaal af met rondom ohlins :9~ met een paar cent erbij tov je 748 en je hebt er 1...

Ja, erg mooi. Net als een 748 SPS :9~
Maar hier gaat op dit moment de zoektocht een andere richting uit. We zoeken een 916 om te gebruiken als circuitmotor voor m'n meisje.
En als die er is, dan is de plaats en het geld dusdanig op dat er even niets anders bij kan.
 
Ja, erg mooi. Net als een 748 SPS :9~
Maar hier gaat op dit moment de zoektocht een andere richting uit. We zoeken een 916 om te gebruiken als circuitmotor voor m'n meisje.
En als die er is, dan is de plaats en het geld dusdanig op dat er even niets anders bij kan.

Idd!! Koop dan een 748SPS erbij of een R en gebruik je jouw 748 op de baan...2 vliegen in 1 klap :P
 
Mijn 748 gaat sowieso de baan op. Hij is bijna klaar voor de DCR :) Daarnaast blijft het ook mijn straatmotor
De toekomstige 916 wordt puur voor het circuit ingezet. En eventueel als back-up voor als ik mijn 748 plat rij (de 916 moet dus een kenteken hebben)
Daarnaast staat hier nog CookieMonster. Hij wordt alleen op de weg gebruikt.

Ideaal zou het zijn als er voor mij dan ook nog een circuitmotor bij komt (of straatmotor en de 748 alleen op circuit) Maar dat gaat nu even niet.

Vier Ducati's is voor nu ook wel even voldoende... ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn 748 gaat sowieso de baan op. Hij is bijna klaar voor de DCR :) Daarnaast blijft het ook mijn straatmotor
De toekomstige 916 wordt puur voor het circuit ingezet. En eventueel als back-up voor als ik mijn 748 plat rij (de 916 moet dus een kenteken hebben)
Daarnaast staat hier nog CookieMonster. Hij wordt alleen op de weg gebruikt.

Ideaal zou het zijn als er voor mij dan ook nog een circuitmotor bij komt (of straatmotor en de 748 alleen op circuit) Maar dat gaat nu even niet.

Vier Ducati's is voor nu ook wel even voldoende... ;)

Hahahahaha....mooi!
 
gents , ik zoek voor mijn mono project nog een injectie systeem welk kunnen jullie aanraden voor op de mono te zetten

is een 996 blok
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan