Goed om te weten @Hollender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De brommert is standaard met een 150 uitgerust , ....ik zou op "save" gaan , en dit dan maar handhaven.Ik rij met de originele Michelin Scorcher, een 150, ik heb begin van de week een mailtje gestuurd voor een maatje groter erop naar de dealer.
Alleen voor de looks, maar als ik het zo lees kan ik beter bij de 150 blijven, qua rijeigenschappen, krachten op het materiaal
Klopt dat !?
Die Michelin Scorchers zijn bijv. erg goed onder je HD ,.....ik zou zelf voor de originele bandenmaten hebben gekozen.....
Volgens mij staan ze standaard op een 130.
Fabrikanten houden rekening met de rijeigenschappen bij het kiezen van de banden als zij een model op de markt brengen. Ga je dit aanpassen dan veranderen dus ook de rijeigenschappen en dat hoeft niet perse in het voordeel te zijn. Ik zou dit ook gewoon standaard houden.geen idee,....het gaat er gewoon om , om beter maar de standaard breedte-maten te handhaven op de originele velgen
Mwoah, fabrikanten hebben in eerste plaats het verdienen van geld in gedachten. Vaak valt er wel een hoop te winnen.Fabrikanten houden rekening met de rijeigenschappen bij het kiezen van de banden als zij een model op de markt brengen. Ga je dit aanpassen dan veranderen dus ook de rijeigenschappen en dat hoeft niet perse in het voordeel te zijn. Ik zou dit ook gewoon standaard houden.
Waar bedoel je met een 48?
Mijn dyna heeft standaard 100 voor en 130 achter.
De Fatboy van mijn zwager heeft voor en achter 130.
Fabrikanten houden rekening met de rijeigenschappen bij het kiezen van de banden als zij een model op de markt brengen. Ga je dit aanpassen dan veranderen dus ook de rijeigenschappen en dat hoeft niet perse in het voordeel te zijn. Ik zou dit ook gewoon standaard houden.
Klopt als je iets met hoogstaande rijeigenschappen zoekt moet je niet bij Harley zijn. En bij een Harley zal het ook allemaal niet zo spannend zijn als je een andere maat band neemt. Maar hoe dan ook de afmeting van een band is niet alleen maar gekozen uit financieel of esthetisch oogpunt.Aangezien HD zelf niet zoveel geeft om rijeigenschappen maak ik me daar niet zo druk om. De eerste echt goed sturende HD moet nog gemaakt worden. Wil je een goed sturende motor koop je bijvoorbeeld een BMW, geen HD.
Dat letzte ,....daar ga ik in mee .Aangezien HD zelf niet zoveel geeft om rijeigenschappen maak ik me daar niet zo druk om. De eerste echt goed sturende HD moet nog gemaakt worden. Wil je een goed sturende motor koop je bijvoorbeeld een BMW, geen HD.
Waar bedoel je met een 48?
Mijn dyna heeft standaard 100 voor en 130 achter.
De Fatboy van mijn zwager heeft voor en achter 130.
Die is er al.Aangezien HD zelf niet zoveel geeft om rijeigenschappen maak ik me daar niet zo druk om. De eerste echt goed sturende HD moet nog gemaakt worden. Wil je een goed sturende motor koop je bijvoorbeeld een BMW, geen HD.
Vind dit trouwens ook wel een knap ding.
Van 130mm naar 150mm, wil je dat merken op een HD zul je van goede huize moeten komen. Als ik naar de banden van de meeste HD’s kijk dan kunnen ze wel op smallere banden gaan rijden want de middenvlakken zijn plat gereden en verder naar de kanten zie je brede schaamranden.Fabrikanten houden rekening met de rijeigenschappen bij het kiezen van de banden als zij een model op de markt brengen. Ga je dit aanpassen dan veranderen dus ook de rijeigenschappen en dat hoeft niet perse in het voordeel te zijn. Ik zou dit ook gewoon standaard houden.
En af fabriek ook al wat meer power.Vind dit trouwens ook wel een knap ding.
De enige Harley die ik serieus overwogen heb. Blijf 'm tof vinden.