Harley Davidson - episode 18 - Ride to live, live to ride...

Mij benieuwen hoe de windbuffeting gaat worden.

QuarterFairing_Ali.jpg
 
Dat valt mee maar heb diverse hoogtes van de ruit geprobeerd en het werd niet beter , nu heb ik altijd op motorfietsen zonder kuip gereden
Behalve een Honda turbo en die had wel een goeie kuip , maar je hebt dan weinig idee hoe hard je rijdt
 
Ik vond m'n standaard spatbord op m'n SG Special niet écht mooi staan.
De wielen had ik met die van een RK-Police geruild i.v.m. de bandenmaat ( kleinere velgen voor banden met hogere wangen , voor méér comfort . )
Het vóórspatbord moest ook nog andere "looks" krijgen ,....en dat werd er 1tje van Motea ( is gewoon china-zooi , maar wél goed spul ! :) )
Die zijn gelukkig "atoombomvrij" ,...en van dik plaatstaal gemaakt ,....en zelfs héél véél steviger dan wat er origineel op zit .
De "hart-op-hart"-afstanden van de montage-gaten klopten niet erg :/ , en er moest een rottestaart-vijl aan te pas komen om er slobgaten van te maken.
De HD-kleur ( "barracuda silver" ) kon ik in Engeland bestellen ,....en met die drie flessen verf/verharder/blanke lak , ben ik naar een professionele spuiterij gegaan .
Ik heb het "wrap spatbord" er nu op gemonteerd ,....en vind het wel netjes staan zo. :)

HD spatbord 4 (Middel).jpg
HD spatbord 1 (Middel).jpg
HD spatbord 2 (Middel).jpg
HD spatbord 3 (Middel).jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vond m'n standaard spatbord op m'n SG Special niet écht mooi staan.
De wielen ( met andere bandenmaat ) had ik als eens met die van een RK-Police geruild i.v.m de bandenmaat ( kleinere velgen voor banden met hogere wangen , voor méér comfort .
Het vóórspatbord moest ook nog andere "looks" krijgen ,....en dat werd er 1tje van Motea ( is gewoon china-zooi , maar wél goed spul ! :) )
Die zijn gelukkig "atoombomvrij" ,...en van dik plaatstaal gemaakt ,....en heel véél steviger dan wat er origineel op zit .
De "hart-op hart"-afstanden van de montage-gaten klopten niet erg :/ , en er moest een rottestaart-vijl aan te pas komen om er slobgaten van te maken.
De HD-kleur ( "barracuda silver" ) kon ik in Engeland bestellen ,....en met die drie flessen verf/verharder/blanke lak , ben ik naar een professionele spuiterij gegaan .
Ik heb het "wrap spatbord" er nu op gemonteerd ,....en vind het wel netjes staan zo. :)

Bekijk bijlage 1991243Bekijk bijlage 1991244Bekijk bijlage 1991245Bekijk bijlage 1991246
Dat wiel zit nu zo goed ingepakt 😀 geen last meer van opspattend water in de regen
 
@FLSTC, vet hoor. Zou zoiets ook wel gaaf vinden in het zwart.
dat kost je dan heel weinig , want deze worden door Motea al in het zwart geleverd . ;)
( je zou 'm eventueel nog in Vivid Black kunnen zetten ,...maar da's óók écht gewoon de hoogglans zwart spuitbus van de Action )
....en eventueel daarover nog een waaiertje blanke lak ( hoogglans )
 
Laatst bewerkt:
🤔 weet niet of ik dit nu mooier vind.
Maar hee, het is jouw fiets 👍🏻
nieuwe HD-styling ( maar wel nog met die dunne - , lage bandjes wat ik niet mooi vind , en wat ook aan comfort te wensen overlaat )


Dan kom ik tóch effe beter voor de dag ( ....vind IK tenminste :/ )

;)
Street Glide 117.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vind die dikkere band aan de voorkant ook zeker mooier.
Rijd zelf ook een sg met het dunnere bandje voor 🙃
Rij eigenschappen zal ook zeker beter zijn betreffende comfort.
Al hoor je mij niet klagen, afkomende van een Softail evo en een Bozzies met 300 achterband 😂
Vind alleen het spatbord niet helemaal mijn ding.
 

Bijlagen

  • IMG_0766.jpeg
    IMG_0766.jpeg
    513,5 KB · Weergaven: 0
  • IMG_2660.jpeg
    IMG_2660.jpeg
    673,7 KB · Weergaven: 0
.....zojuist ook maar effe een inbouw Onntrack 400 GPS tracker besteld.
Van de week er ook maar eventjes intimmeren ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan