Harley Davidson - episode 17 - Screw it, lets ride!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang gaat bij jullie een accu mee?

10 jaar bij m'n evo ( die ik niet meer bezit )
( maar da's misschien wel een beetje mazzel te te noemen )

Eerst had ik een "niet originele" accu aangeschaft die na een week al kut was.
Ik heb m'n verlies genomen ( niks met garantie gedaan oid ) en toen gelijk toch maar een originele gekocht.
Tot aan de dag waarop ik 'm inruilde nooit gezeik mee gehad. Als die motor weer 'ns slecht wilde starten , was het altijd te wijten aan het start-relais'tje wat VOOR de solenoid geschakeld zit .
( Hij "vrat" die relais'tjes :) )
Ik heb die accu wel altijd heel erg verwend met een ladertje van 400mA ( van de Aldi voor een paar euro :)) wat ik als druppel-ladertje wel 'ns af en toe aansloot.
 
Laatst bewerkt:
Kheb geen accu :) dus nooit meer accu problemen!
Magnetoooooooo for life!

Er bestaan heel misschien ook wel een paar mensen die op een knoppie willen drukken om hun motertje te laten starten.
..... erg leuk als je jong/vitaal bent ,.....maar tegen die tijd dat je jezelf als ouwe lul kan gaan bestempelen , en je van narigheid half uit mekaar valt , dan kies je niet meer zo rap voor magneten en trappelen...

( althans,....ik niet :) )

...Best wel een leuk apparaatje uit het jurassic-tijdperk hoor ,....en ook leuk als aftermarket catalogus-vulling als je zo'n bijbel weer 'ns doorbladert met een zakkie chips en een biertje.....

En nu effe zonder dollen :
De moderne ( slechte ) benzine van vandaag-de-dag vraagt om een systeem wat een veel hogere ontsteekspanning kan genereren.
( magneten , contactpuntjes , etc werken nog wel ,....maar zijn niet meer optimaal )
:t
 
Laatst bewerkt:
Nog eventjes bij Milwaukee Eight vandaan blijven mbt aanschaf,.....
...het is nog steeds Harley ,....en dat betekent "aanloop/beginners-geklooi" waar het om nieuwe produkten gaat.
( is helaas nog nooit anders geweest :/ )
Dit nieuwe type motortje ontloopt helaas ook geen "aanvangs-gezeik". :/

Klopt, zondag Naar amsterdam geweest en daar vandaan even naar hd Amersfoort.
Sprak er een man met een fat boy 114 ci .
Enkele kleine probleempjes me zijn m8.

Nog wat langer geduld hebben, was zijn raad
 
op harleys hoor je ook niet te rijden ,....dat zijn gewoon te dure sier-motors ,.....die je dan wel af en toe 'ns moet afstoffen :+
 
Ach er is voor elk probleem een oplossing te koop
Vind het wel een groot voordeel van een Harley rijden , er zijn zoveel onderdelen te koop dat een nieuwe opbouwen uit een catalogus geen enkel probleem is en dan heb je nog keuze uit tig merken ook
 
Ach er is voor elk probleem een oplossing te koop
Vind het wel een groot voordeel van een Harley rijden , er zijn zoveel onderdelen te koop dat een nieuwe opbouwen uit een catalogus geen enkel probleem is en dan heb je nog keuze uit tig merken ook

Wat dan natuurlijk ook weer allemaal dikke baggerzooi is heb ik gelezen ..B|
 
Ach er is voor elk probleem een oplossing te koop
Vind het wel een groot voordeel van een Harley rijden , er zijn zoveel onderdelen te koop dat een nieuwe opbouwen uit een catalogus geen enkel probleem is en dan heb je nog keuze uit tig merken ook


Moet je wel een flinke bak geld hebben .

Was aan het kijken om er een nieuwe velg met 200 band in te gooien.
Moet er ook een nieuwe spatbord op, nou als we dan toch bezig zijn gelijk maar een met verlichting erin .
Achter rem en knipperlichten dus, 7 meijer

Standaard zadel past ook niet meer, dus ook een nieuwe.
Moet ook nog even bekleed worden.
Orginele sidemount past ook niet meer, oke dan maar een nieuwe erop.

Oh het moet ook nog even gespoten worden.

Veel plezier, dan maar een 180 erin
 
Moet je wel een flinke bak geld hebben .

Was aan het kijken om er een nieuwe velg met 200 band in te gooien.
Moet er ook een nieuwe spatbord op, nou als we dan toch bezig zijn gelijk maar een met verlichting erin .
Achter rem en knipperlichten dus, 7 meijer

Standaard zadel past ook niet meer, dus ook een nieuwe.
Moet ook nog even bekleed worden.
Orginele sidemount past ook niet meer, oke dan maar een nieuwe erop.

Oh het moet ook nog even gespoten worden.

Veel plezier, dan maar een 180 erin


Ik rijd al 30 jaar low budget op Klazien...gewoon standaard....

Ben blij dat er zoveel voor te krijgen is, van goedkoop tot heul duur ja.

Laatst ff koppelingskabel vervangen voor Barnett...oef € 56,-......maar wel een kabel waar je 10 jaar mee verder kunt.
 
Klopt , kan ook wel.
Maar zoals supererduc zei, je kan er heel veel voor kopen.

Maar wil je er iets aparts van maken kost het serieus geld .

Morgen maar ideeën opdoen op de big twin beurs
 
Moet je wel een flinke bak geld hebben .

Was aan het kijken om er een nieuwe velg met 200 band in te gooien.
Moet er ook een nieuwe spatbord op, nou als we dan toch bezig zijn gelijk maar een met verlichting erin .
Achter rem en knipperlichten dus, 7 meijer

Standaard zadel past ook niet meer, dus ook een nieuwe.
Moet ook nog even bekleed worden.
Orginele sidemount past ook niet meer, oke dan maar een nieuwe erop.

Oh het moet ook nog even gespoten worden.

Veel plezier, dan maar een 180 erin
Ja als je zulke dingen door een dealer laat doen dan zal het hard gaan
Je kunt natuurlijk ook een gebruikt wiel er in zetten
Gebruikt spatbord laten spuiten ( als dat nodig is )
En naar iemand gaan die dat voor een redelijke prijs doet
 
Rijden met die hap !!
45282901_10217652324288882_1414137704697823232_o.jpg
 
Vebazing, hoe kan een motor nou stof vangen.
Kan ik me niets bij voorstellen .

Nou ` het hok waarin ze staan, daar wordt geregeld geschuurd geslepen etc etc , dan kun je je naam er op schrijven in een dikke laag stofO-)
Hokken zat hier ` maar ben te laks om ze te verwijderen ..8)7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan