Dat is mooi!, als je m ff apart kunt houden, kom ik hem wel een keertje ophalen.
Dat is mooi!, als je m ff apart kunt houden, kom ik hem wel een keertje ophalen.
Zal ff via de mail reageren
Ik heb nog een zeer goede originele liggen!
MArc
Ik heb er ook nog eentje liggen.iemand nog een oude plastik achterspatbord over?
Compleet dus..
Ik wil de gs toch weer normaal bouwen ipv onder-seat pipe.
Uitlaat buizen willen momenteel ff niet werken, komen tegen de band aan, en heb weer zin om te rijden...
Dus heeft iemand er nog 1 over
Vanmiddag rijbewijs opgehaald, motor op mijn naam gezet (stond op die van pa), verzekering geregeld, nieuwe accu gehaald. En toen wilde hij niet starten
Hij krijgt benzine, hij vonkt, je hoort de startmotor en hele kleine plofjes uit de uitlaat, maar hij doet niks. Bougies schoongemaakt, hielp niet. Met/zonder choke maakt ook geen verschil.
Iemand?
Hij is rijdend in de schuur gezet..
Hoe bedoel je dat?even verse benzine laten aanzuigen. min of 3-4 de startknop ingedrukt houden dan komt er steeds meer leven in.
Als je gestart hebt zijn dan de bougies nat? Dan weet je tenminste dat je benzine krijgt. Zo niet > carb reinigen! Zijn ze zeiknat > motor verzopen!. 15 minuten wachten en opnieuw proberen.
Marc
laad je accu wel goed op dus?Ik heb ook een probleem met mijn GS. Namelijk het volgende:
als ik de motor uit de garage haal en wil starten hoor je de start motor heel even en dan doet ie nix meer (accu leeg.)
Als ik hem aan duw start hij vrijwel meteen. Wanneer ik dan even 200meter rijd, de motor uit zet en weer start doet hij het wel.
Probleem: de accu laat wel op maar hij loopt leeg (ofzo).
Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb namelijk wel de achterkant van mijn motor omgebouwd en dus ook veel met electra bezig geweest, omgelegd etc. Ik zie geen losse kabeltjes o.i.d.
Laterrrrrrr
Wilde net nog even prutsen, maar eerst natuurlijk even kijken of hij nog steeds niet wil starten dus ik proberen.
Al gauw hoorde ik meer dan alleen geplof (v/compressie) en hij begon al zin te krijgen om aan te slaan, nog een paar keer proberen en vvrrroemm
Alleen stationair loopt hij niet, dus moet gas bij blijven houden. Denk dat ik gewoon even ga rijden zo/straks en dan als hij warm is even kijken hoe hij stationair wil lopen. Ik ben nu in ieder geval weer blij
@Dix,
Dat zijn exact de symptomen van mijn vorige accu en toen ik de gs kocht. Moest met een externe accu gestart worden, viel uit en deed het niet meer. Weer gestart, even gereden en toen deed hij het (met een beetje moeite) weer wel. Uiteindelijk de accu aan de lader gehad voor een tijdje, maar na 2-3 dagen weer leeg. Mijn accu was gewoon dood, en de man bij de motorzaak die kon dat direct zien ofzo.
Dus.. Weet je wel zeker dat de accu nog goed is?
???Volgens mij is mn stuur/voorvork krom/scheef
Volgens mij is mn stuur/voorvork krom/scheef
Onder de carbs zit een stelschroefkun je stationair mee afstellen... kun je zo met 2 vingers bij
Ja, ik zag een rookwolkje met de letters "POW!" erin en toen ik weer keek was hij krom.???
Opeens??
Is ie niet licht getordeerd ?
kan komen door omvallen......
Ja weet het, had daar nog geen zin in dus kijk ik morgen ofzo wel naarJa, ik zag een rookwolkje met de letters "POW!" erin en toen ik weer keek was hij krom.
Nee ik denk dat hij dat al was natuurlijk, ik heb er niks mee gedaan. Zou ik er dan echt overheen gekeken hebben..
Zal dat morgen ook nog even checken.
Je moet volgens et boekje pas afstellen als je motor warm isJa weet het, had daar nog geen zin in dus kijk ik morgen ofzo wel naar
Ik denk dat dat het eerder is. Krom is misschien ook niet het goede woord, dan lijkt het net of hij zo staat:
\
/
En dat is niet het geval.
Wat moet ik ermee als dit het geval is?