Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik vermoed dat vrijwel alle oude gs'jes wel een keer een schuiver hebben gemaakt, en het overgrote merendeel zelfs al meerdere.
ja is goed, heb je ook tentamens?, wordt alleen wel rot weer morgen/dinsdag dacht ik
grtz
Ik vermoed dat vrijwel alle oude gs'jes wel een keer een schuiver hebben gemaakt, en het overgrote deel zelfs al meerdere.
litertje per 1500 km lust ze wel. kijk het alleen tekort na.
Ik vermoed dat vrijwel alle oude gs'jes wel een keer een schuiver hebben gemaakt, en het overgrote deel zelfs al meerdere.
heb maandag en woensdag een tentamen ik ga meestal met de motor naar school als ik een uurtje les heb of bij tentamens
heb sinds een maand m'n auto rijbewijs en een auto dus als het slecht weer is neem ik de auto.
liever een watje en warm zitten dan een echte kerel en in de kou rijden
liever een watje en warm zitten dan een echte kerel en in de kou rijden
Gister(zaterdag)middag op het marktplein in Wageningen een rode en paarse suzuki gs ofzo, 2 naked bikes iig. geparkeerd gespot!
Even een vraagje:
Vandaag ben ik bezig met mijn carbs schoon te maken alleen zie ik op internet dat sommige ook nog een zilverkleurige (metale) gaschuif hebben. Alleen heb ik een zwarte van plastic dit is neem ik aan de begrenzer (25kw)?
Wat op deze foto staat heb ik dus niet bij mij is dit van plastic. Ook heb ik maar aan 1 kant een dopje wat je op deze foto ook ziet wat op je deksel zit. Aan de rechter kant heb ik dit niet:S?
(foto is van een mede gs500 rider)
[~[url="http/img145.imageshack.us/img145/193/gasschuif.jpg"]afbeelding~][/URL]