GS500 topic #14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat vrijwel alle oude gs'jes wel een keer een schuiver hebben gemaakt, en het overgrote deel zelfs al meerdere.

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat vrijwel alle oude gs'jes wel een keer een schuiver hebben gemaakt, en het overgrote deel zelfs al meerdere.

Ik denk het ook. Maar daar wil je ook niet te veel over nadenken gewoon lekker rijden en genieten ermee :]

Mensen ik heb het idee dat mijn machine wat meer olie verbruikt. Heb het nog niet precies bijgehouden maar gebeurd dat vaker bij gs-jes?

litertje per 1500 km lust ze wel. kijk het alleen tekort na.

Iemand met een afstel setje voor de carburateurs ?
Ik wil aanstaande dinsdag deze gaan reinigen, en ook eens synchroon afstellen want vermoed dat ze nu niet echt zo staan...
Ik woon te Limburg BE, grens met Nederland in Maaseik.

Als iemand me kan helpen, stuur me mail op BETA911 apenstaart LIVE punt NL.
Dank bij voorbaat.

Wat wil je , het is een ideaal beginners-fietsje......
Een keer vallen met een GS is pijnlijk , maar leerzaam voor als je ooit een tupperware-racer aanschaft :+

jullie ook al tentamens? ik mag morgen ook aan de bak.
ik hoefde trouwens na 5000km minder dan een halve liter olie bij te vullen. ik zit nu op 10.000km maar hij zit nog steeds op het F streepje. binnenkort een beurt geven, meteen de achterrem reviseren, nieuwe olie en lucht filters en een stalen remleiding voor erop zetten. over niet al te lang nieuwe bandjes want ik ga de hele winter (dagelijks) doorrijden.

Hier zelfde probleem.
Elke dag 90km totaal aan een snelheid van 90-120...

Wat een oliebootjes allemaal ja

Mijn gs met zijn 71000 km heeft nog geen liter olie verbruikt

Behalve als de olie oud wordt en tegen vervanging aan loopt gaat hij wat gebruiken maar dan zit je ook vlakbij de oliewissel

heb maandag en woensdag een tentamen -O- ik ga meestal met de motor naar school als ik een uurtje les heb of bij tentamens

ik heb dinsdag/woensdag en donderdag tentamens, ze hebben het lekker ingeroosterd deze periode...... :P en ik ga eigenlijk altijd met de motor maar niet meer als het te koud wordt

grtz

Met mijn GSje gaat het ook steeds beter.
Volgende week nieuwe uitlaat (Laser) en ik ga hm eindelijk laten spuiten. Ik denk dat ie zwart word...

Hoest eigenlijk met die achterkant van jouw motor Beunkoe ?

Ik heb op dit moment echt heel andere prioriteiten Dix ;) Geen tijd vrij om te beunen aan de motor. Al 2 maanden niet...

heb sinds een maand m'n auto rijbewijs en een auto dus als het slecht weer is neem ik de auto.

heb sinds een maand m'n auto rijbewijs en een auto dus als het slecht weer is neem ik de auto.

watje.jpg

O-)

Even een vraagje:

Vandaag ben ik bezig met mijn carbs schoon te maken alleen zie ik op internet dat sommige ook nog een zilverkleurige (metale) gaschuif hebben. Alleen heb ik een zwarte van plastic dit is neem ik aan de begrenzer (25kw)?

Wat op deze foto staat heb ik dus niet bij mij is dit van plastic. Ook heb ik maar aan 1 kant een dopje wat je op deze foto ook ziet wat op je deksel zit. Aan de rechter kant heb ik dit niet:S?
(foto is van een mede gs500 rider)

Laatst bewerkt:
Even een vraagje:

Vandaag ben ik bezig met mijn carbs schoon te maken alleen zie ik op internet dat sommige ook nog een zilverkleurige (metale) gaschuif hebben. Alleen heb ik een zwarte van plastic dit is neem ik aan de begrenzer (25kw)?

Wat op deze foto staat heb ik dus niet bij mij is dit van plastic. Ook heb ik maar aan 1 kant een dopje wat je op deze foto ook ziet wat op je deksel zit. Aan de rechter kant heb ik dit niet:S?
(foto is van een mede gs500 rider)

[~[url="http://img145.imageshack.us/img145/193/gasschuif.jpg"]afbeelding~][/URL]

Ik ga ook zo mijn carbs cleanen, maar wat ik zo kan zien is dat gewoon een normaal 25kw setje dat je daar laat zien... Precies hetzelfde als mijn setje...

9kcd2v.jpg

Bij mijn vol setje is alles ook hetzelfde, alleen heb ik op dat dekseltje geen vals plafond, laat ik het zo zeggen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan