Vuile Beunkoe
MF veteraan
Stijvere veer, hij komt hoger te staan, en demping is instelbaar. 10 x beter dan de GS veer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De boel loshalen en richten......
of laten doen....
Ziet er goed uit
Heb zelfde helm met andere kleurstelling
Waar heb jij je vizier gekocht?
quote]
@ www.MotoZoom.nl
60euro : vizier Lazer® VERTIGO/U.A.
krasvast DKL.getint 80%
Okdan.
Zie je dan nog een beetje?
Zit te twijfelen tussen 80% getint en zilver verspiegelt, maar wil mijn zicht niet te veel beperken..
Okdan.
Zit te twijfelen tussen 80% getint en zilver verspiegelt, maar wil mijn zicht niet te veel beperken..
Okdan.
Btw Dix, waar maak jij het vizier mee los dan, aan beide kanten? Ik heb er geen tool voor ofzo, dus heb wat gereedschap uit de la moeten trekken maar die beschadigt het nogal, omdat het niet past.
Ik weet niet of ik getint of spiegel neem, dus ik bestel bij voorkeur niet via internet omdat ik dan niet kan kijken hoe beide vizieren mijn zicht beïnvloeden.
ik heb een keer met donker vizier in het donker gereden. is geen aanrader. een ritje van een uur maar de laatste half uur kon ik echt niks meer door m'n vizier zien omdat het gewoon te donker was. toen met vizier open moeten rijden en ook dat is geen aanrader. verder zit er geen verschil in spiegel of gewoon zwart. en het neemt juist geen zicht weg. neem een gewoon helder vizier met zonnebril. de randen van je bril nemen zicht weg, een donker vizier niet.
ik heb een keer met donker vizier in het donker gereden. is geen aanrader. een ritje van een uur maar de laatste half uur kon ik echt niks meer door m'n vizier zien omdat het gewoon te donker was. toen met vizier open moeten rijden en ook dat is geen aanrader. verder zit er geen verschil in spiegel of gewoon zwart. en het neemt juist geen zicht weg. neem een gewoon helder vizier met zonnebril. de randen van je bril nemen zicht weg, een donker vizier niet.