Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze ook nog een fototje van mn nieuwe kleur
Ik vind het echt super mooi geworden.
Zwart met een parelmoer metallic, in het licht (en helemaal in de sunshine) glimt ie onwijs en zit er een soort van goud laagje over heen
Aan de andere kant zit trouwens ook mn nieuwe Laser uitlaat.
Ik moet alleen mijn GSX600 veer nog wat hoger zetten want dat ben ik vergeten
:
@ Ruppert
Klinkt inderdaad als het zelfde probleem..
Maandag zeker even langs een autozaak.
Maar kan dat van de een op de andere dag zijn dan ?
@ Arnold-D
De accu laat goed op, maar net zoals bij Ruppert is ie na een paar dagen weer leeg .. (of paar uur.)
Parkeestand is niet het probleem..
Bij deze ook nog een fototje van mn nieuwe kleur
Ik vind het echt super mooi geworden.
Zwart met een parelmoer metallic, in het licht (en helemaal in de sunshine) glimt ie onwijs en zit er een soort van goud laagje over heen
Aan de andere kant zit trouwens ook mn nieuwe Laser uitlaat.
Ik moet alleen mijn GSX600 veer nog wat hoger zetten want dat ben ik vergeten
:
[afbeelding]
Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt om je tank en je achterkappen te laten spuiten?
Verder mooi kleurtje alleen nog een sbk stuur erop en andere tellers.
Das mooi!Ik heb het voor 200 euro laten doen en dan heb je garantie en alles wat erbij komt kijken er bij in zitten
Das mooi!
Ik zit aan 250€ voor verf(wel met frame erbij gespoten) alleen.. De lopers op het frame en op de tank kreeg'k er wel gratis bij..
Ze is mooi geworden Dix!
Mooi geworden hoor Dix, Bijna zelfde kleur als wat ik heb
Ziet er mooi uit! Glimt mooi
Over die accu.. Dat het van de ene op de andere dag gebeurt vind ik wel vreemd, misschien even kijken of je er een andere in kan doen om oorzaken uit te sluiten.
En nu nog een echte foto in het zonnetje
MArc
Ziet er goed uit
Heb zelfde helm met andere kleurstelling
Waar heb jij je vizier gekocht?
Ik heb vanmiddag weer even een rondje gereden, om wat aan de motor te wennen. Dat begint nu wel te lukken, ook aan het geluid. komt echt een lekker geluid uit, denk dat het ook deels aan de Laser demper ligt. Heerlijk
Rijdt voor mn gevoel wel een stuk zenuwachtiger dan de lesmotor, en bij het wegrijden heb ik een dip, maar daar zal ik dan meer met gas en koppeling moeten spelen denk ik.
En mn voorvork is wel degelijk getordeerd naar mn gevoel, voelt ook niet met elke bocht even lekker aan. Maar wat moet je daar nu weer aan doen