GS500 topic #14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom, ben wel van plan morgen een ritje te doen dus..

@ Ruppert
Klinkt inderdaad als het zelfde probleem..
Maandag zeker even langs een autozaak.
Maar kan dat van de een op de andere dag zijn dan ?

@ Arnold-D
De accu laat goed op, maar net zoals bij Ruppert is ie na een paar dagen weer leeg .. (of paar uur.)
Parkeestand is niet het probleem..

Bij deze ook nog een fototje van mn nieuwe kleur *D
Ik vind het echt super mooi geworden.
Zwart met een parelmoer metallic, in het licht (en helemaal in de sunshine) glimt ie onwijs en zit er een soort van goud laagje over heen

Aan de andere kant zit trouwens ook mn nieuwe Laser uitlaat.
Ik moet alleen mijn GSX600 veer nog wat hoger zetten want dat ben ik vergeten :P

*O* :

0xz6j01.jpg

Laatst bewerkt:
Mooi geworden hoor Dix, Bijna zelfde kleur als wat ik heb :+

Ziet er mooi uit! Glimt mooi :)

Over die accu.. Dat het van de ene op de andere dag gebeurt vind ik wel vreemd, misschien even kijken of je er een andere in kan doen om oorzaken uit te sluiten. :)

Heb je geen lek-stroom? moet wel op te meten zijn,..
vloeistof in de accu ook nog op niveau? en hoeveel volt meet je trouwens op de accu?
13.8 ongveer, of maar 12volt?

hebben jullie ook last van veel witte rook uit je uitlaat bij lagere temperaturen? doet ie anders nooit en kan me ook niet herinneren dat ie het vorig jaar deed.

witte rook is verbrande olie. dus houd je oliepeil goed in de gaten. en meestal alleen bij het starten. of kloten :X

nou moet ik wel zeggen dat er iets meer olie in zit dan hoort, dus het niveau op de peilstok komt boven het F streepje. toen ik hem bijvulde (koude motor) was het niveau gewoon F maar ja er zat dus ergens nog wat.

Zwart met een parelmoer metallic, in het licht (en helemaal in de sunshine) glimt ie onwijs en zit er een soort van goud laagje over heen

Ik moet alleen mijn GSX600 veer nog wat hoger zetten want dat ben ik vergeten :P

*O* :

En nu nog een echte foto in het zonnetje :+

MArc

van mij zal er binnenkort ook wel weer een fototje verschijnen van mijn vernieuwde fiets. vanmiddag is de plamuur erop gegaan van mijn verdunde kont. zodat die dikke hutkoffers er straks weer knap op kunnen:P

@ Ruppert
Klinkt inderdaad als het zelfde probleem..
Maandag zeker even langs een autozaak.
Maar kan dat van de een op de andere dag zijn dan ?

@ Arnold-D
De accu laat goed op, maar net zoals bij Ruppert is ie na een paar dagen weer leeg .. (of paar uur.)
Parkeestand is niet het probleem..

*O* :

[afbeelding]

Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt om je tank en je achterkappen te laten spuiten?

Verder mooi kleurtje alleen nog een sbk stuur erop en andere tellers.

Mag ik vragen wat je er ongeveer voor betaald hebt om je tank en je achterkappen te laten spuiten?

Verder mooi kleurtje alleen nog een sbk stuur erop en andere tellers.

Ik heb het voor 200 euro laten doen en dan heb je garantie en alles wat erbij komt kijken er bij in zitten

Ik heb het voor 200 euro laten doen en dan heb je garantie en alles wat erbij komt kijken er bij in zitten
Das mooi!
Ik zit aan 250€ voor verf(wel met frame erbij gespoten) alleen.. De lopers op het frame en op de tank kreeg'k er wel gratis bij.. :X

Das mooi!
Ik zit aan 250€ voor verf(wel met frame erbij gespoten) alleen.. De lopers op het frame en op de tank kreeg'k er wel gratis bij.. :X

ik heb het frame zelf gedaan. alleen de kappen en de tank laten spuiten.

Verder dus gewoon garantie op de lak en hij heeft zelf alles geschuurd en waar nodig strak gemaakt.

Ben er erg tevreden over

Ze is mooi geworden Dix! :Y

Mooi geworden hoor Dix, Bijna zelfde kleur als wat ik heb :+

Ziet er mooi uit! Glimt mooi :)

Over die accu.. Dat het van de ene op de andere dag gebeurt vind ik wel vreemd, misschien even kijken of je er een andere in kan doen om oorzaken uit te sluiten. :)

En nu nog een echte foto in het zonnetje :+

MArc

Thankssss *D

Betreft de accu, ik ga deze week even langs een motorzaak en dan laat ik hm ffe doormeten, mocht hij niet goed zijn dan haal ik meteen een nieuwe !

Voor het spuiten heb ik € 200,- betaald inclusief schuren, verf, verdunner en verdikker. Dikke prima dus ! (dan moet ik er wel bijzeggen dat ik een mannetje ken en niet de volledige prijs heb betaald..)

Mooiere foto's komen morgen !

ro2fko5.jpg

hmoi17h.jpg

c3x2wuh.jpg

qizjlsx.jpg

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit :9~
Heb zelfde helm met andere kleurstelling :9
Waar heb jij je vizier gekocht?

Ik heb vanmiddag weer even een rondje gereden, om wat aan de motor te wennen. Dat begint nu wel te lukken, ook aan het geluid. :9~ komt echt een lekker geluid uit, denk dat het ook deels aan de Laser demper ligt. Heerlijk :]

Rijdt voor mn gevoel wel een stuk zenuwachtiger dan de lesmotor, en bij het wegrijden heb ik een dip, maar daar zal ik dan meer met gas en koppeling moeten spelen denk ik.

En mn voorvork is wel degelijk getordeerd naar mn gevoel, voelt ook niet met elke bocht even lekker aan. Maar wat moet je daar nu weer aan doen :?

Laatst bewerkt:
mee leren rijden. heb ook tijden met een krom stuur gereden. wen je na 1000 km wel aan totdat ze weer naar de dealer ging en de monteur over mijn kromme stuur begon. toen was het ook zoiets van oja dat was ooit zo.

Ziet er goed uit :9~
Heb zelfde helm met andere kleurstelling :9
Waar heb jij je vizier gekocht?

Ik heb vanmiddag weer even een rondje gereden, om wat aan de motor te wennen. Dat begint nu wel te lukken, ook aan het geluid. :9~ komt echt een lekker geluid uit, denk dat het ook deels aan de Laser demper ligt. Heerlijk :]

Rijdt voor mn gevoel wel een stuk zenuwachtiger dan de lesmotor, en bij het wegrijden heb ik een dip, maar daar zal ik dan meer met gas en koppeling moeten spelen denk ik.

En mn voorvork is wel degelijk getordeerd naar mn gevoel, voelt ook niet met elke bocht even lekker aan. Maar wat moet je daar nu weer aan doen :?

De boel loshalen en richten...... O-)

of laten doen....

Laatst bewerkt:
wat zijn precies de voordelen van zo'n veer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan