GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
mij maakt het niet zoveel uit of het nou zaterdag of zondag is!
 
ik krijg deze week het rooster voor januari dan zal ik even kijken (dus het moet in januari ?)
ik heb het liefst van vrijdag op zaterdag zondag wil ik best maar dan wordt het overnachten een beetje moeilijk.
is in de 2de week van januari mischien een mogelijkheid?
greetz allen bijna weekend !!!!!!
 
nee ik kan niet de tweede week
das 12 januari en dan heb ik een optreden waar ik al lang kaartjes voor heb

en ik wil de gs meeting voor geen geld van de wereld missen (en de week erna is het auto-en motorsalon in brussel :+ )
 
in belgie moet je geen mooie auto rijden, in de stad rijden ze er deuken in en op de snelweg heb je rots-slag die je carterpan doorboord en je voorruit in gruzelementen knalt! :P

Welke week zijn jullie wel allemaal beschikbaar dan? laatste week van januari? haha wordt een koude rit jongens :)
 
in belgie moet je geen mooie auto rijden, in de stad rijden ze er deuken in en op de snelweg heb je rots-slag die je carterpan doorboord en je voorruit in gruzelementen knalt! :P

Welke week zijn jullie wel allemaal beschikbaar dan? laatste week van januari? haha wordt een koude rit jongens :)

ja dat lijkt me meer wat 26-27 januari
2-3 februari
 
in belgie moet je geen mooie auto rijden, in de stad rijden ze er deuken in en op de snelweg heb je rots-slag die je carterpan doorboord en je voorruit in gruzelementen knalt! :P

Welke week zijn jullie wel allemaal beschikbaar dan? laatste week van januari? haha wordt een koude rit jongens :)

gs rijders rijden door weer en wind ze zijn niet te stoppen !!!!!!!!!!!! :P
 
Wordt dus waarschijnlijk de laatste week van januari?? :) duurt nog ff maar dan heb je ook wat he :P
 
ja comfortabel voor op het asfalt.. of zullen we offroad gaan rijden :D
Deze week ff nieuwe kettingset erop laten knallen, grote beurt erbij en hij
is weer helemaal winterklaar :)

Heb gister weer wat dijkies verkend... Nu tussen zaltbommel en oss... Die zijn niet zoveel aan. Meeste zijn fietspaden en wordt je geleid door die dorpjes en provinciale wegen..
 
laatste week van januari klinkt bij mij goed!.ik weet niet hoe de andere erover denken?
had vandaag iets geks met de gs: ik kon hem niet meer in zn 2 krijgen vet raar later ging het wel weer maar dit had ik nog nooit meegemaakt hoop dat het niks ernstig is.
greetz
 
Ja laatste week januari is best.. Kan zo 123 niets bedenken wrom ik niet zou kunne :)
Hehe ik had vandaag ook iets... Kwam er achter dat me ketting zo slap stond dat ie rustte op me bok toen ik stilstond :P .. Maar ff snel gespannen want dit was echt te erg voor woorden. Hoorde tijdens rijden ook hele tijd getik bij gas los of overschakelen :P
 
haha ja opzich best dom van me.. laatste tijd niet echt bij stilgestaan.. maja deze week ff snel wegbrengen voor nieuw kettingsetje en grote beurt :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan