GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Het was vandaag mooi weer dus maar ff dijkenroute gereden. Geldermalsen - Culemborg - Gorinchem - Werkendam - Wijk en Aalburg - Zaltbommel ... Lekker droge weg dus lekker bochtenwerk :)

Misschien die route wel optie?

klinkt ook goed ken jij de weg daar goed?
is mischien wel een betere optie omdat de posbank natuurlijk wel vuil is en druk ook met fietsers enzo
 
grind valt wel mee... veel stukken kan je lekker doorblazen.. en ja ik ken de omgeving.. Woon er zelf :D oja ik zal me onderschrift ff veranderen :P

Oja wat ik wel irritant vind zijn koekblikkers :p
wat gaan ze langzaam zeg als je op je motor rijdt hahahaha
 
Laatst bewerkt:
och ik kan de meeste zondag wel... als het maar niet te vroeg is.. kater op motor is nie relaxt :D
Maar ik heb wel zin om met grote groep GSjes bij mij in de buurt flink te toeren.. Genoeg dijken door de betuwe, land van Altena en die kant van Arnhem op... We kunnen ook beginnen in Arnhem - Tiel - Culemborg - Gorinchem - Werkendam - Zaltbommel - Oss - Arnhem :D

Das pas een groot rondje met veel dijken :D
 
Misschien nog Grave, de Hatertse en Overasseltse vennen en Nijmegen erbij pakken vanuit Oss.
Op de Waalkade ist altijd gezellig op het terras (vanaf 1 maart weer). :Y

Hoeveel km zou dat ongeveer zijn?
 
Laatst bewerkt:
och ik kan de meeste zondag wel... als het maar niet te vroeg is.. kater op motor is nie relaxt :D
Maar ik heb wel zin om met grote groep GSjes bij mij in de buurt flink te toeren.. Genoeg dijken door de betuwe, land van Altena en die kant van Arnhem op... We kunnen ook beginnen in Arnhem - Tiel - Culemborg - Gorinchem - Werkendam - Zaltbommel - Oss - Arnhem :D

Das pas een groot rondje met veel dijken :D

lijk me een goed plan we kunnen januari wel pakken .alleen Mn ouders waren het er nog niet helemaal mee eens als de meute van zaterdag op zondag komt en dan met een helskabaal vertrekken:P vrijdag op zaterdag is geen probleem ik zal het morgen nog eens overleggen :P
misch een leuk idee als de rest daar ook trek in heeft om de avond ervoor te gaan bowlen ofzo :) of een biertje ergens pakken?
 
lijk me een goed plan we kunnen januari wel pakken .alleen Mn ouders waren het er nog niet helemaal mee eens als de meute van zaterdag op zondag komt en dan met een helskabaal vertrekken:P vrijdag op zaterdag is geen probleem ik zal het morgen nog eens overleggen :P
misch een leuk idee als de rest daar ook trek in heeft om de avond ervoor te gaan bowlen ofzo :) of een biertje ergens pakken?
Eh,

Ik volg dit digitale kippenhok om uit te vinden waar en wanneer er een toertocht gereden gaat worden. Een irl-kroegentocht moet ik echt voor bedanken. Het is namelijk in praktijk gebleken dat van veel bier mijn hersenen groeien terwijl mijn schedeltje dat niet doet.
En dat geeft koppijn....
 
Eh,

Ik volg dit digitale kippenhok om uit te vinden waar en wanneer er een toertocht gereden gaat worden. Een irl-kroegentocht moet ik echt voor bedanken. Het is namelijk in praktijk gebleken dat van veel bier mijn hersenen groeien terwijl mijn schedeltje dat niet doet. En dat geeft koppijn....

_O-
 
Nee,

Dat kreupel zuipen heb ik mezelf heel wat jaartjes terug al afgeleerd. Maar eerst een avondje stappen en de volgende dag een toertochtje rijden betekent in ieder geval dat ik twee keer niet thuis ben.

Ik ben ook nog full-time papa.....
 
het hoeft niet perse hoor we kunnen ook wat anders gaan doen hoor
maar de dijkenroute wat garuda aangaf vindt iedereen goed ?
 
Wehehe klinkt ok dat arnhem plannetje...is ong een uurtje rijden vanuit leiden...al die andere plaatsnamen zeggen mij niet echt veel :P hehehe ik kom voor het rijden en de meeting experience dus maakt mij ook niet veel uit waar het is...+ randstad waar ik woon valt niet zo heerlijk te cruisen als over dijkjes etc. :)
 
Wehehe klinkt ok dat arnhem plannetje...is ong een uurtje rijden vanuit leiden...al die andere plaatsnamen zeggen mij niet echt veel :P hehehe ik kom voor het rijden en de meeting experience dus maakt mij ook niet veel uit waar het is...+ randstad waar ik woon valt niet zo heerlijk te cruisen als over dijkjes etc. :)

Als je in maasland de weg een beetje weet kan je wel aardig :]
Ken ook aardig stukkie waar je lekker bochies heb in maasland en omgeving ;)
 
och ik kan de meeste zondag wel... als het maar niet te vroeg is.. kater op motor is nie relaxt :D

Das pas een groot rondje met veel dijken :D

Van vrijdag op zaterdag lijkt me idd een beter idee.

En dan zeker niet al te laat vertrekken, er zijn nog mensen die weer helemaal terug moeten naar het Hoge Noorden/ Verre Zuiden :)

1. lijk me een goed plan we kunnen januari wel pakken .alleen Mn ouders waren het er nog niet helemaal mee eens als de meute van zaterdag op zondag komt en dan met een helskabaal vertrekken:P vrijdag op zaterdag is geen probleem ik zal het morgen nog eens overleggen :P
2. misch een leuk idee als de rest daar ook trek in heeft om de avond ervoor te gaan bowlen ofzo :) of een biertje ergens pakken?

1. Wie, wij :? O-)

Kan me nog een meeting in Nieuwlande heugen })

2. Altijd leuk :Y

Alleen ergens biertje pakken moet dan wel op loopafstand zijn. :] en bier = :N, ookal is het maar 5 minuten rijden en 1 biertje.
 
Ja vrijdag toeren en zaterdag overnachten ken opzich wel.... ff ergens uitgaan zeker :D
Maar vrijdag is toch niemand vrij :p qua werk of school. Dan moeten we toch toeren op zaterdag of zondag? Dan is iedereen vrij.

Dus denk de route Arnhem - Tiel - Culemborg - Gorinchem - Werkendam - Zaltbommel - Oss - Arnhem maar doen? Als je constant rijdt duurt het tegen de 3/4 uur.. dus tis wel flinke tocht :D
Paar pauzes ertussen en een hele dag gevuld :D

Maar heb er zin an :D
 
kiekens,
vrijdagavond aankome en feeste

zaterdag rijden :]
zondag: afterparty :P







nee grapke, ik zou idd liever de rit op zaterdag hebben, tenzij er iemand afkomt met een dag die ik niet kan :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan