GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
nou, veel lenen ga ik niet moeten doen als de gs weg is voor iets meer dan 30000€

moet nog 7750€ in totaal geven voor de monster (voorschot erafgetrokken)
-3000€ van de gs
= 4750€

das nou niet veel hé, ik werk al vast(gaat vanaf morgen in, juist 6 maanden bezig dan) en heb geen auto ;)
 
Laatst bewerkt:
nou, veel lenen ga ik niet moeten doen als de gs weg is voor iets meer dan 30000

moet nog 7750€ in totaal geven voor de monster (voorschot erafgetrokken)
-3000€ van de gs
= 4750€

das nou niet veel hé, ik werk al vast(gaat vanaf morgen in, juist 6 maanden bezig dan) en heb geen auto ;)

Dure GS is die van goud ofso :+
 
Ik heb de mijne ooit gekocht (toen 2 jaar oud, 12000 op de teller) voor €2750,-. Ik vind €3000,- voor een nog oudere GS ook erg veel geld.


Maar, niet geschoten is zeker mis.
 
we gaan dat rondje wel ff eerst een keer met zijn 2e blazen dan ken ik ff oefenen })
Want ik heb natuurlijk wel een eer hoog te houden he als blehrkip zijnde :P
 
Ik heb de mijne ooit gekocht (toen 2 jaar oud, 12000 op de teller) voor €2750,-. Ik vind €3000,- voor een nog oudere GS ook erg veel geld.


Maar, niet geschoten is zeker mis.


hallo

je kunt een gs500e niet gaan vergelijken met een F

de dealer wilt er zelfs 2800€ voor geven

ik heb dat ding 1,5 jaar geleden 5300€ betaald hoor

voor 3000 is er zomaar even 2300€ afgegaan op 1,5 jaar tijd

wat ik dus wel verschrikkelijk veel vind B|
 
hallo

je kunt een gs500e niet gaan vergelijken met een F

de dealer wilt er zelfs 2800€ voor geven

ik heb dat ding 1,5 jaar geleden 5300€ betaald hoor

voor 3000 is er zomaar even 2300€ afgegaan op 1,5 jaar tijd

wat ik dus wel verschrikkelijk veel vind B|
Misschien kan deze vergelijking inderdaad niet.

In mijn geval had de vorige eigenaar de motor ook nieuw gekocht en ook na twee jaar te koop aangeboden. Verder had deze motor aantoonbaar dealer onderhoud (alle bonnetjes aanwezig) gehad en hij zag er gewoon goed uit. Zijn motordealer wilde er €3000,- voor geven, mits hij een nieuwe Suzuki Bandit kocht. De motor had handvatverwarming, een ruitje en een topkoffer, alles dealer gemonteerd.

€2750,- was mijn eerste bod en dat nam hij direct aan....
 
moraal: hij wilde geen bandit :P


mijn suzuki dealer had ook 3000 voor de mijne gegeven, maar ja, het is niet bij mijn suzuki dealer.

het verschil is wel dat de mijne nog een half jaar garantie heeft (fabrieksgarantie geldt nog steeds bij eigenaarsoverdracht), wat voor de twijfelaars of hij wel in orde is de doorslag zou moeten geven

maar nee, al die 18-jarige snotneuzen hier (snotneus als in idioten) willen allemaal van die tweetakt 125cc's omdat dat meer racy is, terwijl ze er zich blauw aan naft en onderdelen (altijd stuk) aan betalen |(

sorry, ben een beetje gefrustreerd dat hij nog niet weg is '(
 
moraal: hij wilde geen bandit :P


mijn suzuki dealer had ook 3000 voor de mijne gegeven, maar ja, het is niet bij mijn suzuki dealer.

het verschil is wel dat de mijne nog een half jaar garantie heeft (fabrieksgarantie geldt nog steeds bij eigenaarsoverdracht), wat voor de twijfelaars of hij wel in orde is de doorslag zou moeten geven

maar nee, al die 18-jarige snotneuzen hier (snotneus als in idioten) willen allemaal van die tweetakt 125cc's omdat dat meer racy is, terwijl ze er zich blauw aan naft en onderdelen (altijd stuk) aan betalen |(

sorry, ben een beetje gefrustreerd dat hij nog niet weg is '(
Nah...
Hij heeft een 8 jaar oude Bandit van een vriendje gekocht |( |( |( |(



Mijn Savage heeft ook heel erg lang te koop gestaan. Omdat vrijwel alle slijtagedelen zo goed als nieuw zijnwaren, vond ik €1000,- het minimum. Nu had mijn oudste dochter (14 jaar) al aangegeven dat zij graag op de Savage wilde rijden, maar ik dacht: ik ga dat ding geen vier jaar bewaren omdat mijn tiener nu aangeeft dat zij er graag op wil rijden.

Maar, na een heel motorseizoen van leuren en onechte marktplaats-reacties en het uitdrukkelijke aanbod van mijn vriend van een plekje voor de komende jaren, heb ik nu besloten om deze motor toch maar voor dochterlief te bewaren. Tegen die tijd een nieuwe accu erin, wat vloeistoffen vervangen en ze kan scheuren.


Wat ik eigenlijk bedoel is dat tweedehands fietsen de laatste jaren nog maar weinig waard zijn. Het is voor jou veel voordeliger de GS500 nog een paar jaar te rijden en hem dan met meer dan 100.000 km als opknappertje te verkopen.

Maar reken het voor jezelf maar eens op het gemakje na....




P.s. Overigens vertelde de verkopende partij mij dit verhaal pas toen de koop al gesloten was.
We waren nog wat aan het napraten over zijn motorplannen en waarom hij eigenlijk van deze Soes afwilde. Toen kwam het verhaal van de inruilprijs en de Bandit boven water. Hij vertelde toen pas dat hij een heel erg rustige rijder was en dat hij handvatverwarming een onmisbare accessoire vond. Waarschijnlijk trok deze (altijd vol aan) handvatverwarming gewoon de accu rijdende weg leeg ook omdat hij de motor bij voorkeur weinig toeren liet maken....
 
Een hele goedenavond allemaal :P..

ik had laatst een groepje gs`sjes gezien op de waalkade in Tiel.
toen vroeg ik aan ze of het een club was en toen bleek het motorforum te zijn ;).

nu wil ik vragen of er regelmatig een tourtochtje gehouden word onder de gs`jes ??

Met vriendelijke Groet Erik ..
 
Een hele goedenavond allemaal :P..

ik had laatst een groepje gs`sjes gezien op de waalkade in Tiel.
toen vroeg ik aan ze of het een club was en toen bleek het motorforum te zijn ;).

nu wil ik vragen of er regelmatig een tourtochtje gehouden word onder de gs`jes ??

Met vriendelijke Groet Erik ..

:W

Gespot :+


En waar blijven die foto's die je gemaakt hebt of had je geen foto's gemaakt :?
 
Laatst bewerkt:
Een hele goedenavond allemaal :P..

ik had laatst een groepje gs`sjes gezien op de waalkade in Tiel.
toen vroeg ik aan ze of het een club was en toen bleek het motorforum te zijn ;).

nu wil ik vragen of er regelmatig een tourtochtje gehouden word onder de gs`jes ??

Met vriendelijke Groet Erik ..

hehe idd gespot.. ik en nog 7 andere gsjes en youri + Frank. Nieuwe
meeting komt binnekort wel.. of organiseer jij er 1? :D
 
he sav

heb jij die foto van mij en vincent op hoge resolutie?? dat ik naast hem sta met helm op en hij met ze muts op de kop *O*

alvast bedankt
 
lekker hoor ... bij een GS500 komt het er gewoon op neer om op een zo acrobatische manier je knie zo ver mogelijk te laten uitsteken :P Want volgens mij echt platgaan gaat moeilijk met een GS ... hoop ook ooit nog is KD te doen ;) .. Ziet er zeker leuk uit achter die wout :)
 
Laatst bewerkt:
Achter de wouten _O-

Ik heb op de meeting op de eerste etappe achter je gereden, en toen ging je soms platter (en harder) dan dit zonder die acrobatiek :)
 
Laatst bewerkt:
hehehe lijkt me idd niet echt een winstgevende aktie qua snelheid enzo :) wel mooi aapgehalte ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan