GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Ik ben Evan, bijna 24 en ik kom uit Nijmegen. Ik heb een rode GS uit 94 en als je me uitgebreider wilt interviewen mag dat natuurlijk op de meeting :Y :+
 
mischien wel leuk om de avond ervoor wat te gaan drinken? ofzo je hebt in rhenen een supergezellige gelegenheid daarvoor waar jeje motor ook goed in de gaten kan houden !
 
hmmzzz zit te twijfelen zal ik morgen met de gs naar mn werk gaan of met de fiets ik vind het zonde om de gs voor zulke korte stukjes te gebruiken ( 5 km ) maar ik vind het 10 minuten langer slapen zo heerlijk :P
 
Hahaha CM gaat helemaal los op de meeting :) ik rij rustig als ik wil genieten van m'n rit, maar dan met af en toe even een beetje gas erbij, maar bij fun ritjes hou ik me redelijk goed in met af en toe wat uitschieters van korte duur :P (zo hard optrekken in de stad dat je plots 120 rijdt waar je 50 mag, maar dat duurt een nanoseconde :P
en nu met dit natte weer rij ik eigenlijk altijd rustig...en erik...het is ook niet erg handig om een modderige berm in te knallen als je niet eerst goed afgeremd hebt :P hehe
 
Hahaha CM gaat helemaal los op de meeting :) ik rij rustig als ik wil genieten van m'n rit, maar dan met af en toe even een beetje gas erbij, maar bij fun ritjes hou ik me redelijk goed in met af en toe wat uitschieters van korte duur :P (zo hard optrekken in de stad dat je plots 120 rijdt waar je 50 mag, maar dat duurt een nanoseconde :P
en nu met dit natte weer rij ik eigenlijk altijd rustig...en erik...het is ook niet erg handig om een modderige berm in te knallen als je niet eerst goed afgeremd hebt :P hehe
we zullen allemaal rustig aan rijden en aangezien het een winterrit wordt en we over dijkjes gaan moet je daarom ook niet te hard gaan want overal kan vuil liggen ( ik spreek uit ervaring ) degene die toch hard willen gaan moeten maar achteraan gaan rijden.
 
ik wil ook wel mee, alleen weet ik niet of mn GSje dan alweer klaar is...

ik houdt in ieder geval dit topic een beetje in de gaten, en zodra ik weet dat ik mee kan, zullen jullie dit ook zeker horen
 
ik ga nog proberen smokin & ridin mee te krijge die nu wel zen vast rijbewijs heeft en dus int buitenland mag

hij heeft juist dezelfde gs als mij, maar volgens mij heeft ie hem lamgereden
want ik trek hem er loeihard uit (hij heeft ook 25kw) :9
 
Al mijn kappen en de tank enzo liggen bij de spuiter

en zonder die tank is t ver duwen naar de posbank vanaf hier :+


met zo'n ding
beerhat.jpg


op je kop met benzine erin met de darm naar je carbu's :z
 
Het was vandaag mooi weer dus maar ff dijkenroute gereden. Geldermalsen - Culemborg - Gorinchem - Werkendam - Wijk en Aalburg - Zaltbommel ... Lekker droge weg dus lekker bochtenwerk :)

Misschien die route wel optie?
 
Terug
Bovenaan Onderaan