GS500 meeting

zondag of zaterdag

  • zondag

    Stemmen: 13 86,7%
  • zaterdag

    Stemmen: 2 13,3%

  • Totaal aantal stemmers
    15
mischien gelijk handig om tijdens de meeting af te spreken voor de volgende meeting ( we gingen toch naar luxemburg:P)
 
Yeah.. ik wil wel meerijden met me GS500 ..
maar posbank.. das toch bij de grebbeberg, richting veenendaal over die brug?
Die richting toch?
Want das nog goed te trekken, ik kom uit omgeving Tiel :D
 
Yeah.. ik wil wel meerijden met me GS500 ..
maar posbank.. das toch bij de grebbeberg, richting veenendaal over die brug?
Die richting toch?
Want das nog goed te trekken, ik kom uit omgeving Tiel :D

nee daar niet ahha daar woon ik vlakbij ik weet ook nog niet precies waar het is moet nog een keer gaan orrienteren :P
had ik jouw toevallig laatst gesproken bij solomoto?
ik zet je er bij (ovb natuurlijk)
greetz timon
 
hehe nee ik denk niet dat je me hebt gesproken :D
ben nog maar een noob op de motor... Vandaag me examen avd gehaald, maar stiekem wel wat kms gemaakt :P

Maar vanaf morgen lekker veel rijden.. En heb zeker zin in een tour :D
Wanneer is er een datum :D
 
posbank is wel aardig.. maar daar maak je geen meeting mee vol hoor, ben je in 10-15 minuutjes doorheen. en dan kun je nog een keer een iets andere route nemen op de terugweg.. maar sowieso lijkt het me niet ideaal om daar nu te rijden, wat ik me herinner van mn ritje einde deze zomer erdoorheen is dat het soms krap, stijl, vies (veel takken en bladeren en prut op de weg) en soms ook donker was (tussen de bomen). Toen best leuk, waarschijnlijk om er met +- 0 graden te rijden minder.
Posbank is gewoon best vet omdat je heel even t idee hebt ergens in t zwarte woud/ardennen te zitten terwijl je je in midden nederland bevind, maar t is wel klein hoor. zou iig zorgen voor een extra dijkentocht-route oid ;) en niet die suffe laten-we-een-vierkantje-om-de-posbank-heen-rijden-met-zo-min-mogelijk-bochten-route van de 1e meeting :P

Moet nog ff zien of ik meega, beslis ik wel ala momente.
 
Misschien Utrechtse Heuvel Rug Route een idee :? uitzicht/natuur wat ik heb ik gezien van dat stukje dat ik heb gereden was echt :9~

Kwa bochten kan het ook nog wel aardig mee volgens mij :]
 
Laatst bewerkt:
mij niet gezien, veels te koud :+

neuh, moet m'n GS eerst maar eens half uit elkaar halen binnenkort :X

_O- _O-

Mooi weer rijder :+

dan heb je nog tot 15 december want dan moet je aan wat anders gaan verbouwen en als je daar mee bezig bent heb je niet zoveel tijd meer voor de gs denk ik :9
 
_O- _O-

Mooi weer rijder :+

dan heb je nog tot 15 december want dan moet je aan wat anders gaan verbouwen en als je daar mee bezig bent heb je niet zoveel tijd meer voor de gs denk ik :9
mooi weer rijder? :( ben nog steeds met de motor naar t werk hoor ;)

morgenmiddag maar eens kijken :X
trok vd week een burnout bij t wegtrekken zonder de rem aan te raken |(
(voorrem zit dus een beetje vast O-))
dan de ketting maar eens nakijken (lees, spannen en vetten)
ook maar es kijken of er nog genoeg olie inzit (hijs gestopt met lekken namelijk :+)
dan maar hopen dattie weer wat soepeler rolt, anders kan k ook nog aan de lagers gaan zitten kutten B|

en indd vanaf 15 december huis verven, schuren, lakken, verbouwen, sjouwen enzovoorts :z
(heb nog hulp nodig O-))
 
mooi weer rijder? :( ben nog steeds met de motor naar t werk hoor ;)

morgenmiddag maar eens kijken :X
trok vd week een burnout bij t wegtrekken zonder de rem aan te raken |(
(voorrem zit dus een beetje vast O-))
dan de ketting maar eens nakijken (lees, spannen en vetten)
ook maar es kijken of er nog genoeg olie inzit (hijs gestopt met lekken namelijk :+)
dan maar hopen dattie weer wat soepeler rolt, anders kan k ook nog aan de lagers gaan zitten kutten B|

en indd vanaf 15 december huis verven, schuren, lakken, verbouwen, sjouwen enzovoorts :z
(heb nog hulp nodig O-))

Hap hap ;)

jij weet echt hoe je die gs moet verzorgen :X :+

Misschien kan je hier wat hulp zoeken
 
Hap hap ;)

jij weet echt hoe je die gs moet verzorgen :X :+

Misschien kan je hier wat hulp zoeken
mwah, ketting stond al op de planning
olie wist ik, dus vul k af en toe bij :z

alleen die voorrem... had al wel een klein vermoeden, maar na een paar dagen stilstaan zat ie echt goed vast -O- maargoed, morgen maar es ff kijken of ik em uit elkaar kan krijgen, beetje schoonmaken, eventueel nieuw rubber erin en weer gaan met die banaan GS *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan