A
Klopt, denk dat ik al tig bitjes heb die ik nooit meer zal verslijten van m'n levenStond er ook mee in me handen, toch maar niet meegenomen. Heb al genoeg zooi
Heb thuis zo ook een defect 1/8" rateltje liggen waar dat Hazet op staat...Rateltje was bij mij na 1x kracht zetten al dol...
Heb thuis zo ook een defect 1/8" rateltje liggen waar dat Hazet op staat...
Die slaat ook geregeld door tegenwoordig...
Altijd beter dan iets te enthousiast aan een hete uitlaat voelen of hij wel heet is.
Kan ook1/8???
Wel érg klein hè, zult wel 1/4 bedoelen.
en daarbij ook prima te gebruiken om je cv installatie af te stellen.Altijd beter dan iets te enthousiast aan een hete uitlaat voelen of hij wel heet is.
en daarbij ook prima te gebruiken om je cv installatie af te stellen.
hee dat is makkelijk zon haakse boor
hee dat is makkelijk zon haakse boor
Van de ALDI of de Lidl
Met zo'n steenboor?Die boortjes van de Lidl zijn echt goed , boor meestal in rvs en dat gaat prima
Want?Van de ALDI of de Lidl
Voor dat geld kun je beter spul kopen.hier meerdere die met Smoos sleutelen? (een van de merken die datona verkoopt)
Zelfs je hamer laat zijn kopje hangen
Ik ging voor een aantal jaar geleden altijd voor auto-onderdelen en olie naar de Velba in Nijmegen. Voor de bon gaf ik altijd het werk van m'n pa op, en betaalde gewoon direct (kreeg dan altijd ook korting). Helaas doen ze dat niet meer
Praatje maken is in mijn beleving prima, maar inderdaad ja..
Dat soort gereedschap en automaterialen zaken hier in de buurt weren steeds vaker particulieren omdat die vaak geen enkel besef hebben dat tijd ook betaald / terug verdiend moet worden.
Er zijn ook bedrijven bij die de koffie automaat weg halen, dat blijkt ook een magneet voor lui te zijn die blijkbaar de hele middag niets te doen hebben