Gereedschap deel XI "Tool Time"

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anoniempje313

Guest
Show hier dus al je nieuwe/oude/verse/vage/gejatte/gevonden/antieke/zelf-bedachte gereedschap dat je met de sleutelaars wilt delen!​

Gereedschap gerelateerde Links:

Handige topics wat betreft het gebruik van gereedschap:

images

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb in Emmen ook wel eens wat gehaald bij Fabory.
Dat ze niet aan particulieren verkopen zeggen heel veel technische groothandels en bouwmaterialenhandels.
Totdat je er gewoon langs gaat.

In Emmen bij Lasaulec stond altijd een bordje bij de ingang: wij verkopen niet aan particulieren, maar op Zaterdag stonden er altijd rijen aan de balie met hobby sleutelaars _O-

Ik heb in Emmen ook wel eens wat gehaald bij Fabory.
Dat ze niet aan particulieren verkopen zeggen heel veel technische groothandels en bouwmaterialenhandels.
Totdat je er gewoon langs gaat.

In Emmen bij Lasaulec stond altijd een bordje bij de ingang: wij verkopen niet aan particulieren, maar op Zaterdag stonden er altijd rijen aan de balie met hobby sleutelaars _O-

Dat is om langdradige mannetjes af te weren die een half uur gaan staan mijmeren over een boutje, of die bij aanschaf van een flesje remvloeistof meteen een cursus rem onderhoud verwachten.. ;)

:X

Praatje maken is in mijn beleving prima, maar inderdaad ja..

Dat soort gereedschap en automaterialen zaken hier in de buurt weren steeds vaker particulieren omdat die vaak geen enkel besef hebben dat tijd ook betaald / terug verdiend moet worden.

Er zijn ook bedrijven bij die de koffie automaat weg halen, dat blijkt ook een magneet voor lui te zijn die blijkbaar de hele middag niets te doen hebben ;)

Dat soort gereedschap en automaterialen zaken hier in de buurt weren steeds vaker particulieren omdat die vaak geen enkel besef hebben dat tijd ook betaald / terug verdiend moet worden.

Er zijn ook bedrijven bij die de koffie automaat weg halen, dat blijkt ook een magneet voor lui te zijn die blijkbaar de hele middag niets te doen hebben ;)
Dat kom ik helaas ook steeds vaker tegen...
Echter heb ik daar zelf geen last van (lust namelijk geen koffie) en als ik daar ben voor zoiets, heb ik vaak geen tijd om lang te blijven hangen... kwestie van door willen werken en het af willen hebben, zullen we ma zeggen.

Vorige week zelf nog deze set aangeschaft bij de Lidl...
De reden: moest een nieuw 1/8 rateltje (die waarschijnlijk meer stof zal gaan vangen dan gebruikt worden) hebben, en wat Torx bitjes hebben,en was er toevallig toch...
En voor die prijs kon ik het niet laten liggen.
full

Laatst bewerkt:
Dat is om langdradige mannetjes af te weren die een half uur gaan staan mijmeren over een boutje, of die bij aanschaf van een flesje remvloeistof meteen een cursus rem onderhoud verwachten.. ;)
Ja, klopt.
Het beste kun je zo`n zaak binnenlopen met je werkkloffie/overall aan, mooiste is er als nog een bedrijfslogo op je kleding zit.
Dan kom je vaak al wat serieuzer over O-) en willen ze je wel helpen.

Laatst bewerkt:
De reden: moest een nieuw 1/8 rateltje (die waarschijnlijk meer stof zal gaan vangen dan gebruikt worden) hebben, en wat Torx bitjes hebben,en was er toevallig toch...
[afbeelding]

Stond er ook mee in me handen, toch maar niet meegenomen. Heb al genoeg zooi :+

[afbeelding]

Rateltje was bij mij na 1x kracht zetten al dol...

Ik heb de vorige keer bij het ophalen inderdaad geen koffie gehad.... :/

[afbeelding]

Ook ik heb vorige week ook zo'n setje je gehaald. Die met het hendeltje want dat rateltje leek mij wel heel erg " ielig". Tot op de dag van vandaag nog geen klachten .....!!

gr. Boud

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan