Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer is een user actief? Moet hij het topic als laatste hebben bekeken, of in de laatste 5 minuten? Of...?Vraagje.....
Hoeveel doen jullie zelf aan het technische gedeelte van het forum?
Als jullie een hoop zelf doen is het dan misschien mogelijk om onderin de topics te laten zien welke users daarin actief zijn?
Ik ben volgens mij het levende bewijs dat dat niet noodzakelijkerwijs betekent dat je noiot meer terugkomt:Je moet een tijdje gepost hebben voordat je in OT mag posten.
Wat mij opvalt is dat er b.v. in de technische en verkoop topics de laatste tijd regelmatig mensen zijn die zich speciaal op MF aanmelden om hun probleem voor te leggen en/of hun bike of andere zooi te verkopen.
Nadat hun probleem is opgelost/verkocht zie je ze nooit weer.
Is het niet handig om voor deze topics ook een soort drempel te maken ?
De spoiler-tag
Syntax:spoiler tekst
Attributen:
* title: tekst - aangeven waar de spoiler betrekking op heeft
Gebruik: tekst verbergen voor de casuele lezer teneinde een clue, oplossing, plot e.d. niet op voorhand te verklappen. Door de tekst te selecteren wordt deze pas zichtbaar
In z'n prullenbak, want wissen is niet mogelijk (om exact deze reden).Ook een leuke:
ik had een oud PBtje in m'n inbox staan, de ontvanger had 'm al gewist ik nog niet, nu heb ik daar vanmiddag op gereageerd, mag je 1x raden waar die PB bij de ontvanger gebleven is
Layout is een beetje vern**kt als ik mijn bericht wil bekijken. Ctrl F5 werkt lost het probleem niet op...[afbeelding]
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 264035 bytes) in /local/web/www.motor-forum.nl/html/global/non-www/actionclasses/list_messages.classes.inc.php on line 3651
We hebben wat problemen gehad vandaag. Het geheugenprobleem zou nu verholpen moeten zijn.