Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel grappig dat er weer een technische oplossing bedacht moet worden voor een menselijk "probleem".

Ik ben het overigens wél eens met de oorspronkelijke vraagsteller aangaande het feit dat sommige afbeeldingen écht niet kunnen als je op je werk aan kijken bent, alleen is mijn mening dat je dat soort dingen beter kunt voorkomen door de gebruikers op te voeden én hier op monitoren.

Request, variabel aantal posts per pagina. Je kunt nu instellen hoeveel posts/pagina je wilt zien, maar om ff snel te zoeken in een topic is alles op 1 pagina wel handig. Op Fok! kan dit erg simpel:

FOK.nl cookie-informatie

Oftewel, de 23e pagina als je 3 replies/pagina hebt.

Via

FOK.nl cookie-informatie

heb je dus altijd 1 pagina.

Is dit realiseerbaar en willen jullie daar aan?

Je kan ?limit=x toevoegen aan het eind van de url, waarbij x het aantal reacties is.
Dit wordt echter niet officieel door ons ondersteund, verwacht dan ook niet dat de paginanavigatie etc. hier rekening mee houd

full

full

full

V.w.b. NSFW afbeeldingen... Afbeeldingen laden even uit zetten.
full

Zie je wel helemaal niets meer, maar meestal kan je uit de context wel afleiden wat voor afbeelding er staat.

Dit is in FF btw. maar kan in IE waarschijnlijk ook wel.

Laatst bewerkt:
V.w.b. NSFW afbeeldingen... Afbeeldingen laden even uit zetten.
[afbeelding]
Zie je wel helemaal niets meer, maar meestal kan je uit de context wel afleiden wat voor afbeelding er staat.

Dit is in FF btw. maar kan in IE waarschijnlijk ook wel.

Volgens mij heb ik de optie voor IE ook gevonden ja.
full

Niet helemaal ideaal, want nu heb je geen linkjes (lijkt me).
Ik kan het hier niet proberen, want de policy hier in het bedrijf laat me de optie niet uitvinken |( :+

Laatst bewerkt:
Even een verzoek nummertje:

Op het gewone forum heb je in de meest linker kolom een rood of grijs "Mapje". Als je hier op klikt ga je gelijk naar het laatst gelezen bericht (of pagina indien alles gelezen is). Kan dit ook geimplementeerd worden in de privediscusies? Het "Mapje" word hier wel rood of grijs maar linkt verder niet door. :)

(Deze 2 dus ->
folder-open.gif
folder-open-active.gif
)

Laatst bewerkt:
Even een verzoek nummertje:

Op het gewone forum heb je in de meest linker kolom een rood of grijs "Mapje". Als je hier op klikt ga je gelijk naar het laatst gelezen bericht (of pagina indien alles gelezen is). Kan dit ook geimplementeerd worden in de privediscusies? Het "Mapje" word hier wel rood of grijs maar linkt verder niet door. :)

(Deze 2 dus -> [afbeelding][afbeelding])
Een link naar het eerste ongelezen bericht is niet beschikbaar op die locatie. Wel heb ik nu een linkje naar het laatste bericht toegevoegd, dit zal in de meeste gevallen het zelfde zijn.

Komt met de eerstvolgende update online. :)

Gelukkig maar, ik schrok al! :+

Ff uit nieuwsgierigheid.. Kwam dat nu door de sig dan?
Ja, door de lange sig zonder spatie er in, waardoor je browser niet weet waar hij hem moet afbreken. Dus moet ik 'm dat (weer) influisteren. :P

ik heb ineens in veel onderwerpenlijsten, dat de laatste post om 16.49 gisteren was :?
ook in mijn favorieten is dat zo...
het is zelfs zo, dat als ik dan een onderwerp vanuit mijn favorieten aanklik, ik ook echt alleen maar die posts zie :/
als ik dan via "mijn MF" naar datzelfde topic ga, of in dat topic reageer, zie ik ineens wel alle posts...

help! :+

ik zie het al. Het ligt aan de kleur, groen is langzamer hé :P
wtf :? in het blauw gaat het wel goed, alleen mijn favorieten blijft ie groen weergeven :?
als ik weer terugschakel naar groen, staan ook alle tijden weer zoals het screenshotje hierboven :/
heb em dus nu int blauw staan, alles wordt ook netjes blauw weergegeven, maar m'n favorieten blijven groen :?
-O-

wtf :? in het blauw gaat het wel goed, alleen mijn favorieten blijft ie groen weergeven :?
als ik weer terugschakel naar groen, staan ook alle tijden weer zoals het screenshotje hierboven :/
heb em dus nu int blauw staan, alles wordt ook netjes blauw weergegeven, maar m'n favorieten blijven groen :?
-O-
wtf :+ het is een gave :Y

lekkere gave dan B|
als ie blauw staat gaat alles goed, ik krijg alleen mijn favorieten, algemene motorpraat en techniek nog steeds in het groen (en dus met de tijden van gisteren)

edit:
keertje uitgelogd en weer ingelogd, dan krijg ik 1 keer algemeen goed te zien, klik ik favorieten aan, groen :/ daarna weer naar algemeen, ook weer groen :?

edit2:
algemene motorpraat en techniek worden alleen groen als ik het drop-down menu gebruik aan de rachterbovenkant... als ik eerst naar de main-page ga en klik daar op algemeen of techniek, dan gaat het wel goed...
(om het even simpel te houden :+)

edit3:
als ik bovenaan op favorieten klik, kom ik op Bookmarks
als ik er alleen een / achter zet, dan krijg ik em wel goed int blauw te zien :?
dus Bookmarks werkt wel :')

Laatst bewerkt:
dit had ik natuurlijk veel eerder moeten bedenken |(
even alle geschiedenis, cookies, bestanden etc. verwijderen en alles werkt weer als vanouds :z

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan