Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn volgens mij al aardig wat mensen die ook mobiel aan deze verslaving voldoen. is het misschien niet een idee om deze mensen tegemoet te komen door in de notificatie email ook een link op te nemen naar de .mobi afdeling ;)

Ik heb nu op twee pc's IE 8 erop zitten en sinds ik die erop heb zitten kan ik (met IE 8) niet meer inloggen. Bij het intypen van mijn naam en WW hoor ik een 'dong' (zo windows geluid dat hetgeen wat je wilt doen niet kan/mag) en kan dan ook niet inloggen.
Wanneer ik Chroom of firefox gebruik is er niks aan de hand.
Ik wil echter IE 8 gebruiken.
Iemand die me kan helpen?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik IE8 met vista home. Als ik op enter druk krijg ik ook zo'n kloink, pas wanneer ik op inloggen klik met de muis wordt ik ingelogd.

Ik weet niet of het ooit al eens gezegd is dus vergeef me als dat wel het geval is.

Als je iemand een prive bericht stuurt staat er meteen "1 reactie" bij. Een reactie is wat mij betreft als er ook daadwerkelijk gereageerd is en niet je eigen bericht. Ik dacht net bij het versturen van mijn eerste PM dat de persoon in kwestie wel heel snel was met reageren :+

Ik weet niet of het ooit al eens gezegd is dus vergeef me als dat wel het geval is.

Als je iemand een prive bericht stuurt staat er meteen "1 reactie" bij. Een reactie is wat mij betreft als er ook daadwerkelijk gereageerd is en niet je eigen bericht. Ik dacht net bij het versturen van mijn eerste PM dat de persoon in kwestie wel heel snel was met reageren :+
Ja, ik heb mij daar ook al eens aan geïrriteerd, zeker omdat het niet consequent is met b.v. active onderwerpen. Ga ik t.z.t. aanpassen :)

oh oh oh!

een vraagje!

Als in een topic (terug) leest en graag meerdere mensen wilt antwoorden, krijg je al snel een lading aan posts van één persoon achter elkaar, met elke keer de quote waar op gereageerd wordt.

Het in één post pleuren van zo'n antwoorden-reeks is dan ook wel echt wat werk, C/P-en, etc.

Is het de optie om zoals op bijvoorbeeld Fok! een quick-quote te installeren?

Deze functie zorgt ervoor dat de quote van het bericht waar je op klikt ook direct in de quick-reply onderaan komt te staan...

:) hendig, lijkt mij en voorkomt hogere postaantallen O-)

Geen idee of dit al een keer eerder gepost is..maar ik heb veel problemen met het "nieuwe post" icoontje...
Stel ik post in een topic en zet de pc uit..de volgende dag is het icoontje van dit topic niet geel (=geen nieuw bericht). Als ik echter ga kijken zijn er wel nieuwe berichten geplaatst.

Andersom heb ik dit probleem ook; Het icoontje is geel terwijl er geen nieuwe berichten zijn (vooral wanneer je net zelf gepost hebt).

Als ik op het icoontje klik om naar de 1e niet gelezen post te gaan klopt dit vaak ook niet en moet ik ophoog scrollen.

Last but not least is het ook erg irritant dat de gele icoontjes bij topics met nieuwe berichten weg gaat als je de pagina F5'd, ondanks dat ik die nieuwe posts niet gelezen heb.

(firefox 3.0.11, cache/cookies worden vaak genoeg verwijderd)

Laatst bewerkt:
Staat de tijd van je pc goed?

Ja.. wel PM/AM overigens

edit: als ik nu bijv. naar vragen en opmerkingen kijk is het icoontje van deze topic geel met een lampje. De laatste post is echter van mij

Laatst bewerkt:
euhm, mn computer was uitgevallen, dus opnieuw opgestart.
firefox vraagt bij het opnieuw opstarten of ik de sessie wil herstellen, dus ik doe dat en kreeg het volgende te zien:
Er kon geen gebruiker met user ID 59941 worden gevonden.

(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)

dus ik ging naar de main page en klikte nog een keer op inloggen, weer hetzelfde.. na iets van 3-4 keer proberen kon ik wel inloggen.
dus waarschijnlijk ligt het aan mijn computer maar ik dacht, meldt het toch even. en het heeft zichzelf opgelost

firefox vraagt bij het opnieuw opstarten of ik de sessie wil herstellen, dus ik doe dat en kreeg het volgende te zien:

(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)

dus ik ging naar de main page en klikte nog een keer op inloggen, weer hetzelfde.. na iets van 3-4 keer proberen kon ik wel inloggen.
dus waarschijnlijk ligt het aan mijn computer maar ik dacht, meldt het toch even. en het heeft zichzelf opgelost

ligt niet aan jou, ik heb het ook meerdere keren gehad deze week!! dus.... zal wel ergens een bug zijn '(

Hier ook om de haverklap, de laatste paar dagen volgens mij.

We zijn er wel degelijk bewust van, er worden heel binnenkort ook 3 nieuwe servers besteld...

keek effe naar een profiel:

toch knap als je 2 dagen lid bent en al 136 jaar op het forum hebt doorgebracht _O-

[edit] en maar drie berichten hebt geplaatst in al die tij _O- _O- [/edit]
Nog ééntje: Mascotte.

Tijd besteed op dit forum: 136 jaren, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten
Geregistreerd op: zaterdag 13 juni 2009 11:50 (10 dagen en 5 uren geleden)

@Pierre: Wil je voor dit feature een apart topic hebben?

We zijn er wel degelijk bewust van, er worden heel binnenkort ook 3 nieuwe servers besteld...

Dan ga ik als de bliksem mijn donateursschap weer verlengen :P

En als donateur heb ik natuurlijk nooit last van allemaal rare meldingen *O* :+

hierbij nog de foutmelding die ik krijg soms, kreeg die ook al eerder maar heb toen het proberen te plakken in word maar toen liep word steeds vast :/

anyway:

mffout2.jpg

hoop dat jullie er wat mee kunnen..

hierbij nog de foutmelding die ik krijg soms, kreeg die ook al eerder maar heb toen het proberen te plakken in word maar toen liep word steeds vast :/

anyway:

[afbeelding]

hoop dat jullie er wat mee kunnen..

:^

niet soms maar best een beetje vaak dat tie het niet doet :N

2e poging om dit te posten ook :Y B|

:^

niet soms maar best een beetje vaak dat tie het niet doet :N

2e poging om dit te posten ook :Y B|

Klopt, ik probeer al de hele avond op motorforum te komen en krijg steeds die foutmelding die SaKul al heeft laten zien.. :?
Eindelijk kan ik er nu op maar voor hoelang...?!...

Gr. Martin

Ik hoop voor jullie (serieus) dat het met alleen een beetje "ijzer" op te lossen is. Mijn (persoonlijke) ervaring is echter dat het vaak een opeenstapeling van software issues is waardoor de hardware niet meer wil/kan performen.

Veel sterkte in ieder geval met het troubleshooten en/of migreren.

Laatst bewerkt:
24muz2g.jpg

Ongeveer 30 tot 50% van de keren dat ik wil reageren krijg ik "server reageert niet" of dit..

:X

Persoonlijk heb ik overigens ook m'n twijfels of het alleen de hardware is, maar da's een volstrekt ongefundeerd gezwets van een internetter ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan