Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu op twee pc's IE 8 erop zitten en sinds ik die erop heb zitten kan ik (met IE 8) niet meer inloggen. Bij het intypen van mijn naam en WW hoor ik een 'dong' (zo windows geluid dat hetgeen wat je wilt doen niet kan/mag) en kan dan ook niet inloggen.
Wanneer ik Chroom of firefox gebruik is er niks aan de hand.
Ik wil echter IE 8 gebruiken.
Iemand die me kan helpen?
Ja, ik heb mij daar ook al eens aan geïrriteerd, zeker omdat het niet consequent is met b.v. active onderwerpen. Ga ik t.z.t. aanpassenIk weet niet of het ooit al eens gezegd is dus vergeef me als dat wel het geval is.
Als je iemand een prive bericht stuurt staat er meteen "1 reactie" bij. Een reactie is wat mij betreft als er ook daadwerkelijk gereageerd is en niet je eigen bericht. Ik dacht net bij het versturen van mijn eerste PM dat de persoon in kwestie wel heel snel was met reageren
Staat de tijd van je pc goed?
euhm, mn computer was uitgevallen, dus opnieuw opgestart.
firefox vraagt bij het opnieuw opstarten of ik de sessie wil herstellen, dus ik doe dat en kreeg het volgende te zien:
Er kon geen gebruiker met user ID 59941 worden gevonden.
(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)
dus ik ging naar de main page en klikte nog een keer op inloggen, weer hetzelfde.. na iets van 3-4 keer proberen kon ik wel inloggen.
dus waarschijnlijk ligt het aan mijn computer maar ik dacht, meldt het toch even. en het heeft zichzelf opgelost
Hier ook om de haverklap, de laatste paar dagen volgens mij.euhm, mn computer was uitgevallen, dus opnieuw opgestart.
firefox vraagt bij het opnieuw opstarten of ik de sessie wil herstellen, dus ik doe dat en kreeg het volgende te zien:
Er kon geen gebruiker met user ID 59941 worden gevonden.
(interne identificatie: user::get_userdata::unknown_user gegenereerd door de 'global_user' klasse)
dus ik ging naar de main page en klikte nog een keer op inloggen, weer hetzelfde.. na iets van 3-4 keer proberen kon ik wel inloggen.
dus waarschijnlijk ligt het aan mijn computer maar ik dacht, meldt het toch even. en het heeft zichzelf opgelost
Het is een drama de laatste tijd. Ik word er moedeloos van.Hier ook om de haverklap, de laatste paar dagen volgens mij.
Tja een developer kan niet altijd alles meteen oplossen heHet is een drama de laatste tijd. Ik word er moedeloos van.
gewoon gaan rijdenHet is een drama de laatste tijd. Ik word er moedeloos van.
Nog ééntje: Mascotte.keek effe naar een profiel:
toch knap als je 2 dagen lid bent en al 136 jaar op het forum hebt doorgebracht
[edit] en maar drie berichten hebt geplaatst in al die tij [/edit]
Tijd besteed op dit forum: 136 jaren, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten
Geregistreerd op: zaterdag 13 juni 2009 11:50 (10 dagen en 5 uren geleden)
We zijn er wel degelijk bewust van, er worden heel binnenkort ook 3 nieuwe servers besteld...
Maar is dat ook een oplossing voor 't probleem? (maw, is het capaciteitstekort of een software-probleem?)We zijn er wel degelijk bewust van, er worden heel binnenkort ook 3 nieuwe servers besteld...
hierbij nog de foutmelding die ik krijg soms, kreeg die ook al eerder maar heb toen het proberen te plakken in word maar toen liep word steeds vast
anyway:
[afbeelding]
hoop dat jullie er wat mee kunnen..
niet soms maar best een beetje vaak dat tie het niet doet
2e poging om dit te posten ook
We zijn er wel degelijk bewust van, er worden heel binnenkort ook 3 nieuwe servers besteld...