Forumsoftware bugs en wensen deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Search is stuk? Zoeken op een naam (in onderwerp gereageerd door), zonder extra parameters, levert al na 1 of 2 seconden de volgende foutmelding:

'De zoekactie nam meer dan 15 seconden in beslag en is derhalve gestopt. Verander de zoekstring (vooral de phrase search gedeelten, als je deze gebruikt) en probeer het opnieuw.'
Bedankt voor je melding, de search werkt weer. :)

Klopt het dat het niet (meer) mogelijk is om tekst / woord te selecteren / kopieren ?

Ik gebruik op me werk IE6 met SP2. (met vuurvos gaat het wel goed).

Thuis heb ik hetzelfde probleem, ook IE6 met SP2.

Laatst bewerkt:
Als ik niet ben ingelogd, werkt het hele forum niet meer.
Foutmelding:
Er konden geen categorieën worden gevonden op dit board waar je toegang toe hebt.
(interne identificatie: board::get_categories::no_categories_allowed gegenereerd door de 'global_board' klasse)

Foutmelding:
Er konden geen categorieën worden gevonden op dit board waar je toegang toe hebt.
(interne identificatie: board::get_categories::no_categories_allowed gegenereerd door de 'global_board' klasse)

same

Foutmelding:
Bedankt voor je melding, dit is nu opgelost. :)

Als ik reageer in een topic, zie ik mn reactie niet en/of eigenlijk de laatste reactie in het topic niet. Het één na laatste bericht.

Heb de instelling om het laatste bericht bovenaan op pagina 1 te laten weergeven, wat is er nou aan de hand?

Hallo,

Ik heb een probleem met het forum en kan niet vinden waar het aan ligt.

Kan iemand me zeggen waarom ik de smilies niet zie op mijn laptop?
De meeste avatars verschijnen ook niet.
De knoppen rechtsbovenin (bewerk bericht, citeer bericht...) zijn er wel, maar ook die zie ik niet. Als ik er mijn muis overheen scroll, vind ik ze wel, maar blind!

Ik heb java opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat maakt niet uit.
Het is alleen op dit forum en en op een andere pc zie ik alles gewoon wel.

Help!!

Laatst bewerkt:
Bovenin:
Extra->Opties->Inhoud->Afbeeldingen automatisch laden->Uitzonderingen

Of als die engels is...
Tools->Options->Content->Load images automatically->Exceptions

Laatst bewerkt:
Bovenin:
Extra->Opties->Inhoud->Afbeeldingen automatisch laden->Uitzonderingen

Of als die engels is...
Tools->Options->Content->Load images automatically->Exceptions
*O*

Je bent geweldig.

Ik begrijp echt niet hoe ik die site toegevoegd heb aan uitzonderingen, niet bewust in elk geval, maar ik zie nu alles weer!

Hartstikke bedankt voor de info! :}

Laatst bewerkt:
Als je in IE 8 de quickreply gebruikt en je daar meer tekst gaat typen dan dat er standaard in dat schermpje past dan komt er keurig een scrollbar aan de rechterzijkant zoals het hoort. Geef je daarna ergens twee harde "enters" om een nieuwe regel te beginnen ná een witregel dan lijkt alles ook nog goed te gaan, maar.....

Wat dan weer niet hoort is dat het schermpje van de quickreply zélf continue blijft proberen om dat vorige tekstblok in beeld te houden. (oftwel de scrollbar blijft zichzelf continue terugzetten naar een "bepaalde" positie zodat je je eigen tekst die je aan het typen bent dus met géén mogelijkheid kunt volgen).

De reden dat ik dit met zoveel woorden omschrijf is omdat ik het in deze tekst nog een keer wilde proberen, maar het schermpje blijft nog steeds op en neer "vliegen" ;)

Laatst bewerkt:
mffout.jpg

beetje random, en tis heel traag

firefox 3.0.8

:^

zullen wel weer DB problemen zijn

en (soms) weer zo retetraag....
echt niet alleen op pages met veel/grote piccies/links. Plmn 500 peeps online, maar aardige hic-ups soms. Nog niet eerder meegemaakt (maar nou kom ik ook niet zo vaak op mf :X )

Ik heb nu op twee pc's IE 8 erop zitten en sinds ik die erop heb zitten kan ik (met IE 8) niet meer inloggen. Bij het intypen van mijn naam en WW hoor ik een 'dong' (zo windows geluid dat hetgeen wat je wilt doen niet kan/mag) en kan dan ook niet inloggen.
Wanneer ik Chroom of firefox gebruik is er niks aan de hand.
Ik wil echter IE 8 gebruiken.
Iemand die me kan helpen?

Gezien de regelmaat waarmee zeer oude topics opeens opduiken,
(reply op topic uit 2005, na al die tijd stilte)
is het misschien een idee om de OMA-alert aan te passen?

Huidig:
"De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie was meer dan 14 dagen geleden!"

Wijzigen in:
"De Motor-Forum OMA zegt: Dit is een oud onderwerp,
de laatste reactie is van 05-09-2005!"

Of te wel: meldt de datum van de laatste reactie in de OMA-alert.

Dan heeft iemand die wil reageren iets duidelijker in beeld hoe oud het topic
eigenlijk is.

Daarmee is het probleem van de antwoorders op dergelijke posts
natuurlijk nog steeds niet opgelost.

Hallo, ik weet niet of dit probleem al vaker aan de orde is geweest, maar ik heb problemen met het openen van topics als ik ingelogt ben.
Thuis op mijn eigen pc kan ik gewoon (niet ingelogt) het hele forum doorlezen en openen, maar zodra ik inlog krijg ik iedere keer na 20 sec op het forum de melding "pagina kan niet weergeven worden". Als ik dan 10 min wacht werkt het forum weer maar daarna is het weer precies hetzelfde.
Het vreemde is dat ik hier op school of op het werk geen last van heb.

Ik hoop dat u hier een oplossing voor heeft want ik kan nu alleen berichten posten via mijn mobiel thuis en dat is niet helemaal handig.

Laatst bewerkt:
hoi!

even een vraagje / ideetje.

Vandaag werd ik weer voor man aangezien ( :') duh!) en toen bedacht ik mij.

Is het mogelijk om naast je naam, zoals bijvoorbeeld op forum.fok.nl, een mannetje of een vrouwtje als 'poppetje' te plaatsen wanneer je je geslacht bij je gegevens hebt ingevuld? :)

maakt in een keer duidelijk of je met een heer of een dame van doen hebt :P

en als we dan toch bezig zijn, de agenten ook maar meteen een blauw petje op zetten op die poppetjes (n.a.v. weer een topic in GC :P )

Laatste bezoek:maandag 25 mei 2009 13:43 (24 minuten geleden)
Aantal berichten geplaatst:3
Gemiddeld aantal berichten per dag:1,50
Tijd besteed op dit forum:136 jaren, 1 maand, 6 dagen, 6 uren en 28 minuten
Geregistreerd op:zaterdag 23 mei 2009 20:26 (1 dag en 17 uren geleden)

keek effe naar een profiel:

toch knap als je 2 dagen lid bent en al 136 jaar op het forum hebt doorgebracht _O-

[edit] en maar drie berichten hebt geplaatst in al die tij _O- _O- [/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan