Worldbeater
Finalizing Worldbeater software update V2.0.1
- 10 okt 2002
- 70.716
- 20.004
Even naar Tovami voor een ECU flash en dan rij je dus langs Motoport Goes.Het maakt ook uit waar je woont, daarom ben ik nog nooit in Goes geweest.
Ja, dat vond mijn ex dan weer van mij, wat toevalligIk heb mijn hele leven weer en wind gereden. Geloof me dat ding werd ranzig.
Bij Goedhart is het wel gezellig; ik spreek daar meestal met m’n motormaatjes af (voor mij wel wat verder rijden de laatste jarenEven naar Tovami voor een ECU flash en dan rij je dus langs Motoport Goes.
Goedhart kom ik ook, vorig jaar een nieuwe Yamaha gekocht.
Mijn vrouw vind mij dan weer een fris buitenmensJa, dat vond mijn ex dan weer van mij, wat toevallig
Als jij buiten staat roest jeMijn vrouw vind mij dan weer een fris buitenmens
Verschil moet er wezen.Mijn mooiste aankoop bij Safe in ‘89.
Bekijk bijlage 1977671
Dat was Danny bij die quickservice.Verschil moet er wezen.
Bekijk bijlage 1977911
Mijn gloednieuwe motor in 1992, een Jawa 640.
Waarschijnlijk de enige ooit geleverd door Safe Motors Rotterdam.
De prijs was HFl. 3.500,00 dacht ik.
En gekocht op afbetaling.
Leuke tijd bij Safe meegemaakt; de jaarmarkten, de service van de werkplaats receptie en die geweldige monteur met de lange haren bij de motor quickservice.
Die laatste maakte gewoon een contactsleutel uit de losse eepols toen die van mijn GS1000 afgebroken was.
Geen extra kosten, wel leuk om te zien.
Super gozer.Dat was Danny bij die quickservice.
Niet door mij.Super gozer.
Is die later nog ergens gesignaleerd?
Kruisinga in Gouda aan het waterDe Jawa in 1994 ingeruild bij Kruisinga Gouda op een RG250 Walter Wolf waarbij ik nauwelijks bij hoefde te betalen.
Toen die maanden later en na onderhoud bij Safe Rotterdam stuk ging kreeg ik ter compensatie een GSX600F met 3.000 km gratis via Safe Zoetermeer.
Die weer letterlijk geruild bij Kruisinga voor een ZX10 Thomcat.
Mooie upgrades voor weinig geld vanaf de eerste.
Je had ook nog Maarten samen met Piet,beide verkopers,had ooit vernomen dat Maarten overleden is.Hij is hier ergens al eens eerder genoemd, Frans van het magazijn. Wist alles uit zijn hoofd. Je vroeg wat, hij keek even fronsend, liep de stellingen in en kwam terug met de onderdelen.
Apeldoorn was toen ook een drama. Ze hadden toen een winterstalling en het was de vraag of je je motor terug zou krijgen.Ik kan mij nog herinneren dat de ruiten kapot geslagen waren bij safe. Omdat eigenaren hun ingeruilde motor terug wilde halen. Hadden ze alvast ingeruild vlak voor de winter. In t voorjaar zouden ze dan hun nieuwe motor afgeleverd krijgen. Maar dat liep even anders
Op richting de 70.Leuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal............de jongste ergens inde 60tig
Nog lang niet. Ik was er gewoon vroeg bij!Leuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal............de jongste ergens inde 60tig
Binnenkort moet je keuren om je rijbewijs te verlengen.Op richting de 70.
Ergens tussen de tweede dag van de schepping tot het jaar 1492 zo ongeveerLeuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal............de jongste ergens inde 60tig
Ducatie, Mijn eerste motor was een Yahama Vigaro.Ooi, ooit mijn eerste Ducatie bij Safe gekocht……heb er bepaalde gedachten bij…..
Ter leed vermaak heb ik de rekening nog van……
61.Leuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal............de jongste ergens inde 60tig
59Leuke verhalen maar ik ga mij toch ergens afvragen hoe oud zijn jullie nu allemaal............de jongste ergens inde 60tig
Zolang het kenteken op jouw naam staat is dat geen probleem (je kunt aantonen dat je eigenaar bent); als je je motor hebt ingeruild voor een verse in het voorjaar (en je oude motor is overgeschreven) is het een ander verhaal.Apeldoorn was toen ook een drama. Ze hadden toen een winterstalling en het was de vraag of je je motor terug zou krijgen.