Dunnere handvatverwarming?

Squishy

MF veteraan
9 apr 2008
7.384
305
Enschede
Hi,

Ik heb nu Oxford Hotgrips. Ze werken perfect, maar ik vind ze te dik. Ze zijn 35mm in diameter. Ter vergelijking de handvatten van mijn andere motoren zonder verwarming zijn 31mm.
Zijn er ook heated grips die dunner zijn?
Iemand alternatieven?

Bedankt!
 
Net effe op de FZ gemeten,
Ik heb ze van tante Alie........................Maat is rond 34

Edit:
Ik heb nog een nieuwe set van Alie liggen. Maat 32
 
Laatst bewerkt:
Is deze niks
1584295232926.jpeg
 
Die coolride heb ik ook erop, ff werk maar geweldige oplossing., Top!!

( idee komt van de sneeuwscooter)
 
Heb Daytona op de Strom en Oxford op de Fazer, ff gemeten en er zit 1mm verschil tussen. Daytona 33, Oxford 34.
 
Die cartridges zitten verlijmd in het stuur met n speciale pasta,
Maar ze verwarmen dus eerst de buis van je stuur voordat het bij je handen terecht komt, ik vraag me af hoe goed dat echt werkt? Het is wel een heel elegante oplossing als het inderdaad goed gaat :)
 
Ze verwarmen idd van binnenuit je stuur, t zijn 2×20 watt elementen .je ziet helemaal niets vd bekabeling.en werking verassend goed.👍
Ik heb de kabels via m'n ori schakelaars laten lopen. Niks verraadt dat er stuurverwarming opzit.
Cartridges zijn wel zo goed als niet meer te verwijderen, of je moet het stuur openslijpen.
 
Dat zou je denken middels je kunstof gasbuis., maar dit werkt verassend goed en veel mogelijkheden qua aansturing, temperatuurgevoelig in te stellen als je op verschillende hoogtes rijdt.
Hier kun je een beetje zien hoe ik t weggewerkt heb.
 

Bijlagen

  • IMG-20190119-WA0005.jpg
    IMG-20190119-WA0005.jpg
    236,5 KB · Weergaven: 25
  • Leuk
Waarderingen: HCx
Ik heb losse elementen op mijn stuur geplakt. Daar overheen kun je dan handvatten naar keuze monteren. Ik wilde ook niet al te dikke, en met gel erin.

Ben even kwijt welk merk ik heb, ze waren in ieder geval officieel bedoeld voor sneeuwscooters. Worden warmer dan de Daytona’s op mijn andere motor, maar die zijn wel een stuk ouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan