Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Ik moest vandaag gewoon weer mijn handvatverwarming aan doen! En dat terwijl ik zaterdag nog mijn all season handschoenen inruilde voor zomerhandschoenen.

Geen mild windje ook.

Rukwinden tot 85km/u en 12°C in Antwerpen, ik blijf binnen ;(
Gisterenavond nog gewoon in leren pak en zomerhandschoenen naar de mcdo voor een ijsje, en nu terug dit rotweer :(

Het liefst van al wil ik dit topic vergeten tot in de (late) herfst _O-
 
Ik heb me vannacht de tandjes gezweet, dus voor het eerst weer de zomerjas aan. Gelukkig toen ik naar huis ging alleen wat wind, vond het niet koud verder. Maar morgen toch maar de all season jas mee denk ik.
 
Vandaag mijn woonwerk werk fiets gewassen, was sinds januari geleden dus met de vooruitzichten van de komende week en de bouwput waar ik iedere dag langs rijdt is het voor korte duur dat deze weer mooi schoon is / zal blijven.
 
Gisteren 298km gereden, heerlijk weer.
Ik ging normaal vandaag niet rijden maar met de weersvoorspelling voor de volgende periode mss toch maar gaan rijden nu het nog een beetje warm is.


Schermafbeelding 2024-04-14 090503.png
 
Ja het is weer lekker, gister mazzel en net (5min) voor de plensbui thuis. Vanochtend bijna droog over, dus mag niet klagen.

Jammer van die Mercedes meneer die me vanochtend bijna plat reed op de afrit van de A4, omdat hij vol naar rechts kwam terwijl ik ter hoogte van de B-stijl naast hem zat. En toen bij het stoplicht heel verontwaardigd naast me kwam vertellen dat ik fout zat. Iets met ik moest op mijn rijstrook blijven ofzo? Hij had me gewoon niet gezien denk ik zo. En schrok denk van mijn luchthoorn...
 
Luchthoorns zijn geweldig.
Ik zet op elke motor in mijn verzameling, als het enigszins past, een Stebel Nautilus compact.
Vooral op mijn NX250 verwacht men dat niet O-)
 
  • Leuk
Waarderingen: KvM
Luchthoorns zijn geweldig.
Ik zet op elke motor in mijn verzameling, als het enigszins past, een Stebel Nautilus compact.
Vooral op mijn NX250 verwacht men dat niet O-)
Die heb ik ook in mijn NC zitten. Volledig onzichtbaar ergens onder/achter het kuipwerk onder de frunk.
 
Zit al tijden te overwegen om ook zo'n ding op mijn ST1100 te zetten. Werken ze ook bij appende scholieren met noise-canceling earbuds?
 
Zit al tijden te overwegen om ook zo'n ding op mijn ST1100 te zetten. Werken ze ook bij appende scholieren met noise-canceling earbuds?
Ja dat denk ik wel. Zelfs met oordopjes en muziek aan in de helm is het nog een serieus geluid. Terwijl ik de standaard Honda claxon niet eens hoor dan
 
Was trouwens wel een beste operatie om hem weggewerkt te krijgen, heb mijn motorfiets nog nooit zo ver uit elkaar gehad als toen _O-
1713257751516.png

1713257774055.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan