Doorrijders topic. Weer of geen weer.

Het is vandaag echt fijn motorweer :)
had wat losse boodschapjes te doen, dus rugzak mee en gaan met die banaan :]

Toen het zonnetje kort doorbrak, had ik links van mij een zonnige lucht en uitzicht over de weilanden, en rechts van mij grijs/grauwe lucht en mist.
Terug op honk mag ik vanmiddag mn motorlaarzen onder de modder vandaan gaan halen B|
De motor zit inmiddels goed onder de modderzooi, maar schoonmaken komt later wel.
(als het weer mogelijk is van wasbox naar huis te rijden zonder bij thuiskomst weer overnieuw te moeten beginnen)

Onderweg nog langs de plaatselijke BMW dealer (Van harten) gereden, en een stop gemaakt om eens te kijken.
Niet zozeer omdat ik een BMW zou willen, maar omdat ik stiekem al wat om me heen aan het kijken ben, voor geval mn huidige motor aan zn eind is (stel ik word morgen onderuit gereden, dan is repareren uitgesloten).
Na wat geouwehoer over motoren, probeerden ze me enthousiast te maken voor een CE02.
Maar dat ging 'm zoiezo niet worden, want die ´brommer´ had imo geen motorwaardige spec's.
Hun brits-groene G310 staat inmiddels wel op mn lijstje met mogelijke opvolgers, alhoewel ik m op moment nog niet kan afrekenen.

Zonnetje? Vandaag? En ik keek nog even verlangend naar buiten...
Vanmorgen op de fiets naar de fysio geweest. Dichte mist en rond de nul graden. Ik had mijn regenbroek aan om niet doorweekt te worden met ijskoude mist. Ik vind er niets aan zo. Ik wil mijn nieuwe helm en LED lamp nog testen maar het moet wel leuk blijven. Ik hoop nog op een paar uurtjes met droge omstandigheden en dan lekker een rondje. Vorige week dinsdag was mijn laatste toertje.

• Leuk
Waarderingen: Wie?

Toen het zonnetje kort doorbrak, had ik links van mij een zonnige lucht en uitzicht over de weilanden, en rechts van mij grijs/grauwe lucht en mist.
Terug op honk mag ik vanmiddag mn motorlaarzen onder de modder vandaan gaan halen B|
De motor zit inmiddels goed onder de modderzooi, maar schoonmaken komt later wel.
(als het weer mogelijk is van wasbox naar huis te rijden zonder bij thuiskomst weer overnieuw te moeten beginnen)

Onderweg nog langs de plaatselijke BMW dealer (Van harten) gereden, en een stop gemaakt om eens te kijken.
Niet zozeer omdat ik een BMW zou willen, maar omdat ik stiekem al wat om me heen aan het kijken ben, voor geval mn huidige motor aan zn eind is (stel ik word morgen onderuit gereden, dan is repareren uitgesloten).
Na wat geouwehoer over motoren, probeerden ze me enthousiast te maken voor een CE02.
Maar dat ging 'm zoiezo niet worden, want die ´brommer´ had imo geen motorwaardige spec's.
Hun brits-groene G310 staat inmiddels wel op mn lijstje met mogelijke opvolgers, alhoewel ik m op moment nog niet kan afrekenen.
Daar begint het mee, rondneuzen bij de motorzaak. Uiteindelijk na 20 jaar proefritten op diverse bmw motoren vh voorjaar zelfs eentje gekocht…. _O-

Motor is na de beurt vanmorgen afgeleverd en gauw de garage ingereden en aangesloten op de optimate…in maart ofzo zie ik wel weer of de temperatuur voldoende hoog. Op de fiets was het idd fris……

Daar begint het mee, rondneuzen bij de motorzaak. Uiteindelijk na 20 jaar proefritten op diverse bmw motoren vh voorjaar zelfs eentje gekocht…. _O-

Motor is na de beurt vanmorgen afgeleverd en gauw de garage ingereden en aangesloten op de optimate…in maart ofzo zie ik wel weer of de temperatuur voldoende hoog. Op de fiets was het idd fris……
Ik vond t op de fiets frisser dan op de motor

Echt waar ,joh 🤔 🤓

4° prima te doen

20241227_150714.webp

20241227_150525.webp

Lekker koud buiten, ideaal om mijn nieuwe thermopak te testen. Uurtje snelweg zodat ik veel kou te pakken had, test geslaagd.

En aangezien ik eens daglicht had besloten maar eens mijn spiegels en lampen schoon te maken, mijn achterlicht was letterlijk zwart hahah

Heb een GS310 gehad en na 6 maanden ingeruild ivm corrosie. Zelfs de achterbrug bladderde de lak al vanaf. Is zeker geen BMW (kwaliteit) dus houd daar rekening mee.

Is er dan een bmw kwaliteit :? de prijs wel dat is iig iets
Ook waar, hoorde pas geleden een verhaal dat bij vervanging onder garantie onderdelen bewaard moeten blijven voor een periode bij de dealer. Daar hebben ze een kast voor. Maar alleen al voor de huidige BMW's staan er inmiddels twee kasten. Ik dacht dat hij een geintje maakte maar hij was bloedserieus. Daar stond ik toch wel van te kijken.

Nou, geen bmw klagen hier…de mijne nu met 30k km’s en ruim 7 jaar oud en als nieuw… _O- ……kan geen corrosie aan ontdekken, zelfs de voorpoten niet. Daar had mijn Honda duidelijk vreet plekken als voorbeeld te noemen.

Enige foutmeldingen nu zijn de abs lampjes omdat ik geen meter mee gereden heb….te koud voor het baasje….:+

Vanmorgen 3gr en een heel klein wereldje na mijn werk en na huis vanmiddag eigenlijk niets veranderd alleen dat het nu licht/overdag is.

Terug
Bovenaan Onderaan