Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja ik hoop het...Tja, euro 4 is niet je van het... maar wel goed dat je nu weet waar je het moet (laten) zoeken.
Ja klinkt mooi donker en in het echt schijnt het fantastisch te moeten klinken. De opname geeft in ieder geval een goede indruk.Wauw, die klink lekker zonder baffle... Maar met baffle ook niet verkeerd. Ik weet niet of deze ook een 'linkpipe' heeft, maar zo niet dan zou ik de cat gewoon laten zitten en je al die poespas met mapping e.d. niet op de hals halen.
@ Adspeed: Ik ga morgen al naar de beurs. Ik ga ook met de trein, weet alleen nog niet precies hoe laat.
Alvast veel plezier aldaar...
En nog wat leuke dingen gezien of gekocht? De paar keer dat ik ben geweest ging ik altijd wel weg met iets van kleding.Nou, ben gisteren naar de MotorBeurs Utrecht geweest. De opzet net als alle andere jaren. Er komen helaas wel telkens minder ‘merken’ naar Utrecht. In het buitenland staan ze er altijd allemaal, zal met budget te maken hebben. Het was voor een eerste dag niet druk en heb me eigenlijk prima vermaakt. Topdaggie dus...
Ook niks gekocht, maar mijn vriend wel een paar handschoenen en laarzen. En ik heb ns even goed gezeten op een Benelli 502TRK..... zit toch niet slecht..... Bijna als een Multi 950 met een kleiner blokje (dat dan weer wel).Nee, niks gekocht. Alleen een flesje Spa Blauw... Maar omdat ik de entree kaart bij Motorkledingcenter heb gekocht kreeg ik een gratis spraybus met vizierreiniger. Ik ging in ieder geval met meer naar huis dan ik gekomen was. Lekker dus.
Op zich leuke machines die Benelli's maar ik zou eerlijk gezegd toch liever kiezen voor een vergelijkbaar geprijsd tweedehands alternatief van een merk en model dat zichzelf al bewezen heeft. Hoe leuk ik die Leocino 500 ook vind denk ik dat iemand beter af is met een gebruikte 800 Scrambler van Ducati.Ook niks gekocht, maar mijn vriend wel een paar handschoenen en laarzen. En ik heb ns even goed gezeten op een Benelli 502TRK..... zit toch niet slecht..... Bijna als een Multi 950 met een kleiner blokje (dat dan weer wel).
Absoluut! Ik had inderdaad ook liever een geëtst logo gezien. Op de carbon fiber hitte schilden staat inderdaad ook al een klein logo met de merknaam.Zonder. Als het een sticker is zou ik die verwijderen. In het Carbon staat volgens mij ook al een logo. Ik vindt de ge-etste logo’s sowieso mooier... Kun je hier wat mee?
Ik vind het logo eigenlijk nog niet eens zo lelijk. Ik zou het laten zitten, mede omdat het qua kleur niet misstaat.Zonder. Als het een sticker is zou ik die verwijderen. In het Carbon staat volgens mij ook al een logo. Ik vindt de ge-etste logo’s sowieso mooier... Kun je hier wat mee?
Ook een punt en met het logo oogt de uitlaatdemper ook iets korter. Het zwart past in ieder geval prima bij de kleur van mijn motor. Ach ik heb vermoedelijk nog wel even tijd om na te denken.Ik vind het logo eigenlijk nog niet eens zo lelijk. Ik zou het laten zitten, mede omdat het qua kleur niet misstaat.
Hier nog een filmpje zonder baffle en met de Akrapovic mid pipe zonder klep en katalysator :Wauw, die klinkt lekker zonder baffle... Maar met baffle ook niet verkeerd. Ik weet niet of deze ook een 'linkpipe' heeft, maar zo niet dan zou ik de cat gewoon laten zitten en je al die poespas met mapping e.d. niet op de hals halen.
@ Adspeed: Ik ga morgen al naar de beurs. Ik ga ook met de trein, weet alleen nog niet precies hoe laat.
Alvast veel plezier aldaar...
Ik had die ook een dagje te leen verleden jaar. Ik vondt de rem wat moeilijk doseerbaar(beetje aan uit). Het motorblok brult wel geweldig vanaf de aanzuigkant als de toeren stijgen en het gas vol open is. Verder kon ik er geen vrienden mee worden, heel veel turbulentie bij elke stand van de ruit en weinig gevoel wat de voorkant deed. Denk dat ik er gewoon niet zo lekker op pas.Vandaag mee geweest met een vriend die ging proefrijden op een Multi 950. Stuurt, remt en (vooral) veert heel mooi. Het is dat ik het toch wel een massief ding vind.
Die vriend van me heeft inmiddels met 3 verschillende ruitjes en die allemaal in verschillende standen gereden (haha, bijna dagtaak!). Het blijkt dat van de 3 verschillende de middelste het beste bij hem past. De dealer kwam onmiddelijk met verschillende ruitjes aanzetten. Hij weet uit ervaring hoe persoonlijk dat is en blijkbaar nogal gevoelig op een Multi.Ik had die ook een dagje te leen verleden jaar. Ik vondt de rem wat moeilijk doseerbaar(beetje aan uit). Het motorblok brult wel geweldig vanaf de aanzuigkant als de toeren stijgen en het gas vol open is. Verder kon ik er geen vrienden mee worden, heel veel turbulentie bij elke stand van de ruit en weinig gevoel wat de voorkant deed. Denk dat ik er gewoon niet zo lekker op pas.
Dat kan ik me goed voorstellen en misschien had een ander ruitje wonderen gedaan. De turbulentie en bijbehorende herrie was zo extreem dat ik zelfs met oordoppen in doodmoe en met zuisende oren afstapte na een rit van 140 km. En op de 1100 Scrambler heb ik met dezelfde helm en oordopjes zelfs na een hele dag nog geen last van vermoeidheid of van mijn oren(hier is ook helemaal geen turbulentie aanwezig). Maar gezien de populariteit van de Multistrada zijn er vast veel mensen die er prima mee uit de voeten kunnen en het is ook best een fraaie imposante motor.Die vriend van me heeft inmiddels met 3 verschillende ruitjes en die allemaal in verschillende standen gereden (haha, bijna dagtaak!). Het blijkt dat van de 3 verschillende de middelste het beste bij hem past. De dealer kwam onmiddelijk met verschillende ruitjes aanzetten. Hij weet uit ervaring hoe persoonlijk dat is en blijkbaar nogal gevoelig op een Multi.