De Betuwse motormuizen

Morgen ga ik stukje rijden tiel en omgeving

Hoe laat? Kunnen we mekaar ergens treffen? Ik moet wel ff rustig beginnen, heb weinig gereden de afgelopen maanden. Beetje bochtjes oefenen kan geen kwaad :$

oeps...deze post is een week oud..
 
Laatst bewerkt:
Maandag om 1500 is wat mij betreft prima hoor 👍 is er dan wel iemand die daar de weg een beetje kent? Ik ben daar totaal niet bekend namelijk
 
Maandag om 1500 is wat mij betreft prima hoor 👍 is er dan wel iemand die daar de weg een beetje kent? Ik ben daar totaal niet bekend namelijk

Ik ken de weg :Y ik woon daar namelijk *O*
Ik kan wel ff kijken of een leuke route kan bedenken.

Is er een beperking in tijd? (thuis zijn voor avondeten oid?)

Als ik voorop rij...ben ik de snelste :+
 
Maandag om 1500 is wat mij betreft prima hoor 👍 is er dan wel iemand die daar de weg een beetje kent? Ik ben daar totaal niet bekend namelijk


Ik kan overigens ook richting Druten komen. Rondje Appeltern lijkt me ook leuk! Maar dan rij jij voorop :t
 
Laatst bewerkt:
Ik kan overigens ook richting Druten komen. Rondje Appeltern lijkt me ook leuk! Maar dan rij jij voorop :t
De Maasdijk vind ik wat minder, waalbandijk en rijndijk is daarentegen wel een aanrader :t

Ik heb geen beperking vwb tijden, het rijk alleen en vakantie :)
 
Waalbandijk Waardenburg-Tiel lag redelijk wat blad afgelopen dinsdag en hier en daar wat grind. Dus oppassen als je echt gaat pompen ;). Moet het helaas af laten weten maandag, red het niet. Veel plezier in ieder geval en rij een volgende keer graag mee!
 
Nog even een last call, maandag is morgen al (je zou het niet verwachten). Wordt er morgen nog gereden of blijven we met een pilsje bij de airco? :)
 
Goedenavond allemaal!
Nieuw in deze regio.. de mooie stad achter de duinen ingeruild voor het ruimtelijke Culemborg..

Rijden mensen in deze regio wel ten opzichte van den haag??
Lijkt mij leuk om is aan te haken
Voorlopig nog mooi weer toch??
 
Nog even een last call, maandag is morgen al (je zou het niet verwachten). Wordt er morgen nog gereden of blijven we met een pilsje bij de airco? :)

Helaas....ik rij in volledig pak :X en dan zie ik temperaturen boven de 30 graden niet zitten. -O-

Ik beweeg morgen zo min mogelijk :X

Sorry voor late reactie! Hopelijk volgende week betere temperaturen.
 
Laatst bewerkt:
Goedenavond allemaal!
Nieuw in deze regio.. de mooie stad achter de duinen ingeruild voor het ruimtelijke Culemborg..

Rijden mensen in deze regio wel ten opzichte van den haag??
Lijkt mij leuk om is aan te haken
Voorlopig nog mooi weer toch??

Welkom in Culemborg! :W
Ik woon hier ook (inmiddels 1,5 jaar)

Hierbij ff nieuwe poging om wat te prikken.
Komende zaterdag of zondag een ritje plannen?
'Normale' temperaturen verwacht van 23 graden :}
 
Gisteren avond nog heerlijk een stukje geblazen. Was warm maar wel heerlijk gestuurd.

Dus dusver kan ik zaterdag of zondag wel, dus wat mij betreft kunnen we ook dan iets plannen hoor.
 
Ben vandaag teruggekomen uit Antwerpen op mijn Suus. Zelfs de rijwind koelde niet. 100/130/160 het leek zelfs warmer te worden naar mate je harder ging....
 
ff spijkers met koppen 8-) :

Zaterdag kan ik de hele dag.

Er komen mensen uit Druten, uit Tiel of Culemborg...de logische plek lijkt mij dan de Mc Donalds bij Enspijk (afrit 15 Geldermalsen). Waar Hop vandaan moet komen, weet ik niet?

Eens? :t

Zaterdag om 11.00 afspreken? (ik ben geen ochtendmens :z )

Als ik het verkeerd begrepen heb, zondag kan ik vanaf 13.00 meerijden.

Hopelijk tot dan!
 
Ik vind zaterdag een prima voorstel, zondag wordt het namelijk weer wat warmer.. locatie wat mij betreft prima!

Van mij mag de huidige temperatuur blijven :+
 
Top zie ik jullie dan :) Er wordt 21 graden verwacht dus da's helemaal super. Beter dan die kleverige bende van de afgelopen tijd ;(
 
Is 1 van jullie ook goed in het verzinnen van het ritje? :}

Ik kan natuurlijk mijn Garmin op 'snelwegen vermijden' zetten, maar dan heeft ze toch de neiging mij over doorgaande wegen heen sturen... |(

Hoe ik met de zumo mooie routes op de computer maak, ben ik nooit handig mee geworden :X
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is dat ook hopeloos hoor, ik kan mijn "stomstom" wel aanzetten, die kan kronkelroutes genereren. In de praktijk stuurt 'ie je dan ook nog wel eens door woonwijken heen. Tuurlijk, heel veel bochten, maar het rijgenot daar laat te wensen over _O-

Wellicht kunnen we een rondje linge- en lekdijk doen of zo? Geen flauw idee hoe je dan moet rijden hoor, maar daar komt de navi vast wel uit. Eventueel onderweg ergens kopje koffie of zo..
 
Even mijn speeltje showen, een GSX650F uit 2008. Qua vermogen een behoorlijke stap terug t.o.v. de Kawasaki Z1000 die ik voorheen had maar ruim voldoende om mee uit de voeten te kunnen. Ik heb deze ook gekocht om wat comfortabeler woon-werk kilometers te rijden.

24kxixi.jpg
 
;)

We zijn om kwart over 11 inderdaad maar gaan rijden met zijn tweeen. Net thuis, heerlijke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Ingrid, bedankt! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan