De Betuwse motormuizen

Het is onverwacht toch drukker in de betuwe dan ik dacht. Leuke bmw trouwens. Misschien leuk om een keer af te spreken om te touren met een koppeltje, hoewel het aantal type motoren zeer divers is :p
 
Leuk topic om een beetje te volgen. Ik woon niet (meer) in de Betuwe, maar ben er regelmatig te vinden, zeker ook met de motor, want ouders wonen in Tiel en vriendin in Dodewaard. Zoveel leuker rijden daar dan in de randstad waar ik zelf woon.

Dag betuwenaren,

Wat leuk om te lezen, dat er meer uit de betuwe komen!
Sinds maart ben ik trotse eigenaresse van deze bike.

Rijd jij weleens met een vriendin samen? Ik was begin september (net mn rijbewijs toen) met een vriend aan het rijden en toen tijdje achter 2 dames aangereden met lekker gangetje over de waaldijk waarvan er 1 ook op MT-07 reed (vanuit Nijmegen richting Tiel).
 
Het is onverwacht toch drukker in de betuwe dan ik dacht. Leuke bmw trouwens. Misschien leuk om een keer af te spreken om te touren met een koppeltje, hoewel het aantal type motoren zeer divers is :p

Ik ben het wel met je eens. Cluppie van 3 of 4 moet toch kunnen lukken, even lekker over wat dijkjes hobbelen. Heb het een jaar geleden ook met 2 Betuwe leden gedaan, was erg gezellig! Ik ben er dit voorjaar klaar voor. Mag ik nog meedoen nadat ik verhuisd ben naar Gouda? ;)
 
Mooi. Gaat echt nog wel even duren maar ik drop hier gewoon een bericht als ik dijkjes ga toeren, zien we t.z.t. wel wie aanhaakt. Leuk vooruitzicht dames en heren!
 
Leuk topic om een beetje te volgen. Ik woon niet (meer) in de Betuwe, maar ben er regelmatig te vinden, zeker ook met de motor, want ouders wonen in Tiel en vriendin in Dodewaard. Zoveel leuker rijden daar dan in de randstad waar ik zelf woon.



Rijd jij weleens met een vriendin samen? Ik was begin september (net mn rijbewijs toen) met een vriend aan het rijden en toen tijdje achter 2 dames aangereden met lekker gangetje over de waaldijk waarvan er 1 ook op MT-07 reed (vanuit Nijmegen richting Tiel).

Dat zou zo maar ns kunnen, rij daar regelmatig 😉
 
Hoi, ik kom ook uit de Betuwe omgeving Zetten. Het seizoen loopt een beetje ten einde maar vandaag toch nog een mooi rondje gemaakt. Er zijn er vast die deze plek herkennen. 😉

IMG_5824.jpg
 
*ophoepelen oma*


Rijden er nog mensen a.s. weekend?
Touren over de dijk mag dat uberhaupt nog?
Omgeving culemborg, tiel, geldermalsen
 
Ga wel rijden. Blijf op n wegen en andere plekken waar geen boze fietsers er wandelaars zijn. Maar woon tegenwoordig in Gouda, dus ik blijf in het groene hart.
 
Ik heb gisteren eerst de fiets weg gebracht voor een beurt. Was ietsjes meer werk dan vooraf gedacht. Dus ik kreeg netjes een leen motor mee. Maar daar ben ik alleen maar mee op weg geweest naar familie en naar huis. Later mijn eigen fiets opgehaald en inderdaad een ritje zonder dijken gedaan. Rondje veluwe is ook heel mooi en was totaal niet druk. En vandaag helaas, ja echt waar, op 1ste paasdag nog even werken. Ik hoop tot een uur of 13:00
 
Terug
Bovenaan Onderaan