Vtwinner
MF veteraan
Ik dacht gelijk aan Spritmonitor maar daar de TRK702 nog niet bij. Ik schat een verbruik van 1:20 tot 1:25.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
1 op 20 als je kalm aan doet.Ik dacht gelijk aan Spritmonitor maar daar de TRK702 nog niet bij. Ik schat een verbruik van 1:20 tot 1:25.
Is een software en een firmware update beschikbaar die dit deels verholpen heeft. Ben zelf nog met een aanpassing bezig die zorgt dat reserve lampje wat later aan gaat.1 op 20 als je kalm aan doet.
Zodra je een beetje gaat doorrijden zul je al snel 1 op 19 of zelfs 18 halen.
Net getankt, bij 330km gaat er 18,12 liter in. Volgens mij is dat iets van 1 op 18,2.
Hoop dat er snel een update voor het gele benzine niveau lampje komt. Zit 100 km lang te kijken naar een knipperend lampje.
Dat stukje software zou heel erg welkom zijn! Ik denk dat veel TRK702 rijders het zouden waarderen als het gaat werken. Als je zover bent, en als die software beschikbaar is natuurlijk, nodig ik mijzelf graag uit om eens bij jullie langs te rijden Arnold! Houd ons op aub de hoogte!Is een software en een firmware update beschikbaar die dit deels verholpen heeft. Ben zelf nog met een aanpassing bezig die zorgt dat reserve lampje wat later aan gaat.
Er staat er al 1 op. Ook 1 op 18,5.Ik dacht gelijk aan Spritmonitor maar daar de TRK702 nog niet bij. Ik schat een verbruik van 1:20 tot 1:25.
Bedankt voor de info, poetsen vind ik niet ergDe x stuurt erg relaxed met het grotere voorwiel. De banden doen het op straat ook erg goed, ook qua geluid.
X is wel meer poetsen met de spaken
De x heeft dan weer geen radiale remklauwen, de gewone weer wel. De x heeft wave schijven, De andere zijn gewone
Voor de rest zijn ze eigenlijk identiek.
Bedankt voor je reactie. Ga woensdag een proefrit maken en ga het belevenIk denk dat de gewone iets scherper stuurt op asfalt.
De X is iets meer zandweg georiënteerd. De noppenbanden van de X hebben overigens echt uitstekende grip op asfalt. Ik was in ieder geval blij verrast!
Begrijp ik het goed, maak je de valbeugels zelf? Wat is de prijs ervoor compleet met lampen?Gewoon een goede dealer zoeken
Wat zoek je precies?
Wij kunnen eigenlijk voor alle Benellis wel wat regelen. Is vaak een beetje de moeite die de zaak ervoor wil doen hé...
Bij nieuw model zoals de 702 zijn de accessoires in het begin gewoon moeilijk leverbaar. Je kan dan wachten tot iemand het je aanbied of je gaat er zelf actief mee bezig.
Voor de 702 hebben we vanalles gewoon ruim op voorraad. Hogere ruitjes in smoke of helder, uitlaatdemper of compleet systeem, voorvork cartridges (echt een verbetering!), handvatverwarming en buddyseat verwarming (met de knopjes waar ze horen), bellypan in het zwart en alu en de valbeugels welke, al zeg ik het zelf, er stukken beter uitzien dan de beugels van benelli zelf...
We hebben aanvragen uit heel Europa voor sommige onderdelen.
Dus tja, blijf je afwachten als dealer of ga je het zelf regelen/laten maken
Kijk eens bij ome Wang. Zelf wacht ik op de originele.Vandaag mijn nieuwe TRK 702X besteld, gelukkig op vooraad dus met een beetje mazzel rij ik volgend weekend rond. Nu op zoek naar een set mooie valbeugels want dat schijnt nogal een zoektocht worden aangezien deze dealer ze bijna niet kan leveren. Nog wel een kofferset voor de aanbiedingsprijs kunnen krijgen
Over 3 weken voor mn werk een week naar Italië, gelijk maar eens kijken wat daar te leveren is.Kijk eens bij ome Wang. Zelf wacht ik op de originele.
TRK702/X Anti-collision bar (C model)
Wij hebben de ruitjes van 42 tot 57cm en dan ook nog een verhoger waarmee het ruitje iets rechter staat en die ook nog eens omhoog te schuiven is.Heb gisteren een proefrit gemaakt op een 702x met hoge ruit maar had best last van turbulentie rondom mijn helm. Zou het standaard ruitje minder last veroorzaken ? Of zijn er nog hogere ruitjes te koop dan alleen die hoge van Benelli zelf?
Zijn er hier nu meer mensen die hetzelfde ervaren wat dat betreft?