Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had jij niet al toevallig een trekhaak gemaakt voor deze combi?
In uden maakt hij ze zelf , ben er ook enkele keren geweestTrekhaak EML SPEED zijspan
€ 200,00
≥ Trekhaak EML SPEED zijspan - Accessoires | Overige - Marktplaats.nl
Trekhaak eml - Te koop €295 in Uden
Best prijzig.
Ik heb een eml gt2001 met zo lange arm zoals beschreven wordt. Met originele trekhaak. Kan wel bij interesse wat foto's schieten!
Nee heb ik niet. Maar ik ken wel iemand die er wel één heeft. Er zijn verschillende zijspanframes, verschil zit in wielophanging. Ik heb het oude EML type, kort armpje, alles in zijspanwiel weggefrommeld. Hij heeft al van die lange armen die naar de motor lopen. Er zullen vast mogelijkheden zijn voor een trekhaak.
Ik heb een eml gt2001 met zo lange arm zoals beschreven wordt. Met originele trekhaak. Kan wel bij interesse wat foto's schieten!
Als hij weer met de zon voor de deur staat maak ik wat foto's :-)Zeker geintereseerd in foto's!
Nog niet, geen tijd voor gehad. Ga eerst met de vering aan de gang en misschien mijn remmen aanpassen. Hand alles voor, voet de rest. Rijdt volgens mij prettiger
Bij het EZS frame wat ik had op de K75 en K1100LT zat er keurig een gat waardoor je de olie kon aftappen.Ik had bij de K75 het subframe onder de aftapplug van de versnellingsbak, dat vond ik al lastig.