Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met ene 'slijptol' in de gelederen, is nogal gauw alles bereikbaar.Bij een 3StateS is in de bereikbaarheid van verschillende delen ook voorzien.
Dat vermoedde ik ook al. Zijspan staat nu weer achter in de garage, ik hoop komend weekend er even tijd voor te hebben.Keerring cardan. Nog geen half uurtje werk. Kapje weghalen, gaatje boren, dikke schroef er in draaien en keerring er uit trekken.
Eenmaal thuisgekomen was het geen zweten meer hoor. Dat noemen we gewoon lekkage.Dat noem ik geen lekkage, hoogstens een beetje zweten.
Afgelopen dagen met een select gezelschap van 4 solomotoren en 1 zijspan België en Luxemburg maar eens (on)veilig gemaakt. Heerlijk gestuurd, zeker op de strakke wegen van Luxemburg. Op onze heenreis op donderdag en op vrijdag hebben we nog een paar buitjes gehad, zijspan zag er niet echt heel schoon meer uit.
Ook hier wordt de traditie van rijden - sleutelen - rijden weer voortgezet...
Binnenkort maar eens kijken wat de schade precies is.
Onze voorrijder deed het iets vlotter en had ook nog een grotere rechter zijkoffer.We hadden elkaar inderdaad zomaar kunnen tegenkomen. Ik heb in Luxemburg maar 1 ander span gezien. Belgie was voor mij ook niet het favoriete gedeelte, maar het huisje waar we konden overnachten stond nu eenmaal in Wilogne, dus we moesten wel.
Volgende keer maar weer iets bij Kautenbach/Wiltz zoeken, daar heb je alleen maar mooie stuurweggetjes.
Gillend naar boven
Groter is beterOnze voorrijder deed het iets vlotter en had ook nog een grotere rechter zijkoffer.
En Henny kreeg rijles en Marieke zitlesEn ik deed nog heel rustig aan.
Ruud, Arjen en Arjen hadden geen enkele moeite om me bij te houden volgens mij.
NopeEn ik deed nog heel rustig aan.
Edit: Arjen en ArjanEn ik deed nog heel rustig aan.
Ging primaEn ik deed nog heel rustig aan.
Ruud, Arjen en Arjan hadden geen enkele moeite om me bij te houden volgens mij.
Edit:e=a
ja hoor , mij hoor je ook niet klagen ...Ging prima