[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie heb ik gespot bij de benzinepomp in schoonhoven om half 3 vanmiddag? Ik was die malloot in die witte fiesta die naar je toeterde.

bij deze gespot :W

Zaterdag: edwin én zn XT gespot bij de 013 in tilburg ;) (wat is je nick ook alweer?)

Zondag: witte Duc 848 voor het station in tilburg, ik zei nog gespot bij het stoplicht, volgens mij begreep je het uiteindelijk wel ;)

Fijn ja, oordopjes ;) kentekenplaat huh, ah sticker! Bij deze teruggespot!

Nick van Edwin is Redrider013 als we dezelfde voor ons hebben ;)!

Gespot!

Wat: Een yamaha R1 ( rood/wit)
Waar: A 27 Gorinchem (door de file heen)
Tijd: Rond 5 uur

Je reed achter 2 andere motoren aan, waarvan de voorste een vrouw was op een srad. Ik stond in de file '(

:W

Ook ik heb vandaag een groepje mf gespot...Waarvan minstens 1 een sticker had...

Bij de benzine pomp BP aan de Geuselt in Maastricht rond 15:45... Ik tuuterde vanuit 'n witte personen bus 8-)

Gespot!!!
Waar: Almere buiten/doemere
tijd: 12.10 en om 12.30
wat: gsxr volgens mij Creazysoes en blwe r6 rijder
volgens mij opzoek naar almere-rijders :]
Groetennnn :W :W
dat waren the bastard en ik dan geweest :Y

moesten nog wat boodschappen halen, vandaar nog ff rije :Y

thnx voor de spot beginner *D

Vanmorgen: Vrijdag 8 mei omstreeks 9:30
Zwarte/grijze R1, Bestuurder met Icon jas en zwarte helm.
Henk Sneevlietweg, Amsterdam.
Ik reed voor je in een rode Corsa, je ging over de A10 heen, ik sloeg toen af richting DenHaag en zag je sticker!

Ooooh, mijn tweede spot ooit.

Thanks! :W

vanmiddag gespot.......

waar: van kootwijk ri de a1
wat: een rode bike

berijdster had iig een blonde paardestaart onder de helm uit, en je had een navi op de linker helft van je stuur gemonteerd zitten :Y

je kwam ons (almere topic) net voor een bocht voorbij zetten en bleef nog even voor mij rijden.

wie o wie kan zich hierin herkennen?????

Gespot !!! zondagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur .

Een rode ducatie 888( als ik het goed heb ) en een triumph daytona 675 aan de boulevard in hardewijk :W

als er naast de duc 888 een duc 851 ( witte kont # 1 erop) stond, dan waren wij (rik2you & duchessindutch) dat.

:P de 851 heeft een stickert, de 888 niet.

:W grtz duchess

Groep van 6 (?) motors op de ookmeerweg/president allendelaan in osdorp een beetje voor 18:00 vandaag. ik was niet op mijn motor maar jullie hadden mij wel gezien hahahaha.

Vanmiddag paar honderd meter van m'n huis Speedy Twin gespot, Was aan het tanken bij Elan tankstation in Emmerschans, ff gebabbeld ..

Was zelf helaas in koekblik..

groet
Marcel

Limmen, bij de bloemenroute.

Waar: bij het Obama portret.

GS500E

Sorry voor de vage foto
full

Laatst bewerkt:
Gespot bij D' halve maen.

Limmen Rijksweg t/o Golden Tulip.

Zwarte GSX R.

Kenteken begon met MT (geloof ik :$ )

full

Vanmiddag om een uurtje of 2 zat op het terras van Rumours in Medemblik een groepje motorrijders.

Wij liepen :( (helaas was het geen motorrijden dit weekend ivm moederdag **zucht**) met 2 kids inclusief ijsjes langs. De kids liepen om de motoren heen en vonden een Aprillia met sticker... die heeft mijn dochter met haar telefoon op de foto gezet, maar de foto staat nog niet op de pc (en dochterlief ligt al in bed....)

Wie-oh-wie zaten er lekker op het terrasje ?!?!

Bij deze dus Gespot !!! :W

(foto volgt nog hoop ik)

Laatst bewerkt:
Gespot :W

Daatz en Muerte.
Bij het invoegen van de A27 op de A12.
Deze was wel heel erg toevallig, als ik of jullie 20 meter verder of minder ver gereden hadden, hadden we mekaar gemist :P

P.S.
Mijn PB nog gehad?

Ongeveer 45-60 minuten geleden, een rood-zwarte Honda CBR-F met duopassagier gespot op de A27 tussen Hilversum en Utrecht. Je hebt een tijdje achter me gereden, en ging er bij Maarssen van af.

Vanmiddag gespot, een Triump DAYTONA 675 kenteken MR-NF-** op de Spiekweg vanaf Zeewolde.

Ik zat in het blauwe koekblik wat nog wat extra ruimte maakte, je ging daarna linksaf richting A28/Nijkerk.

Gespot!

Grappig, ik werd op die plek om ongeveer die tijd gepasseerd door een groene div met iets roods achterop die me rechts inhaalde waar ik rechtdoor ging richting Rijpwetering.

Ik ben echter een man met een grijze helm die reed op de CB750 van mijn vrouw. Als je nog eens in de buurt bent moet je maar langs komen, je weet ons te vinden! (Heb je ook die mooie nieuwe stofhoezen op de voorpoten gezien?)

:X

het merk had ik goed :+

Zaterdag +/- 14:00 een zwarte gsxr600 in heemskerk de broekpolder reed met duopassagier en stopte bij de snackbar :W

Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot, een Triump DAYTONA 675 kenteken MR-NF-** op de Spiekweg vanaf Zeewolde.

Ik zat in het blauwe koekblik wat nog wat extra ruimte maakte, je ging daarna linksaf richting A28/Nijkerk.

Gespot!

Was dat in een groepje van 6-7 motoren met nog 1 of 2 stickers? Dan was het onderkruipsel + aanhang :)

Gespot :W

Daatz en Muerte.
Bij het invoegen van de A27 op de A12.
Deze was wel heel erg toevallig, als ik of jullie 20 meter verder of minder ver gereden hadden, hadden we mekaar gemist :P

P.S.
Mijn PB nog gehad?
hey! :W

k zag je al aankomen ja, was echt toeval!! :P

tot volgende keer :W :W

vanmiddag gespot.......

waar: van kootwijk ri de a1
wat: een rode bike

berijdster had iig een blonde paardestaart onder de helm uit, en je had een navi op de linker helft van je stuur gemonteerd zitten :Y

je kwam ons (almere topic) net voor een bocht voorbij zetten en bleef nog even voor mij rijden.

wie o wie kan zich hierin herkennen?????
Ik niet, maar weet wel wie je gespot hebt : 4-tje
(op weg naar flipperdorp voor een "mapsource-pruts-en-boulevard-zit-sessie")

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan