Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zaterdag: edwin én zn XT gespot bij de 013 in tilburg (wat is je nick ook alweer?)
Zondag: witte Duc 848 voor het station in tilburg, ik zei nog gespot bij het stoplicht, volgens mij begreep je het uiteindelijk wel
dat waren the bastard en ik dan geweestGespot!!!
Waar: Almere buiten/doemere
tijd: 12.10 en om 12.30
wat: gsxr volgens mij Creazysoes en blwe r6 rijder
volgens mij opzoek naar almere-rijders
Groetennnn
Vanmorgen: Vrijdag 8 mei omstreeks 9:30
Zwarte/grijze R1, Bestuurder met Icon jas en zwarte helm.
Henk Sneevlietweg, Amsterdam.
Ik reed voor je in een rode Corsa, je ging over de A10 heen, ik sloeg toen af richting DenHaag en zag je sticker!
Gespot !!! zondagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur .
Een rode ducatie 888( als ik het goed heb ) en een triumph daytona 675 aan de boulevard in hardewijk
Fijn ja, oordopjes kentekenplaat huh, ah sticker! Bij deze teruggespot!
Nick van Edwin is Redrider013 als we dezelfde voor ons hebben !
ik had ook nog een spot van jou liggen van 19 april tijdens de TruckTourTilburgZaterdag: edwin én znXTXR gespot bij de 013 in tilburg (wat is je nick ook alweer?)
wil je mijn cb ff niet uitscheldenLimmen, bij de bloemenroute.
Waar: bij het Obama portret.
GS500E
Sorry voor de vage foto
[afbeelding]
Grappig, ik werd op die plek om ongeveer die tijd gepasseerd door een groene div met iets roods achterop die me rechts inhaalde waar ik rechtdoor ging richting Rijpwetering.
Ik ben echter een man met een grijze helm die reed op de CB750 van mijn vrouw. Als je nog eens in de buurt bent moet je maar langs komen, je weet ons te vinden! (Heb je ook die mooie nieuwe stofhoezen op de voorpoten gezien?)
Vanmiddag gespot, een Triump DAYTONA 675 kenteken MR-NF-** op de Spiekweg vanaf Zeewolde.
Ik zat in het blauwe koekblik wat nog wat extra ruimte maakte, je ging daarna linksaf richting A28/Nijkerk.
Gespot!
hey!Gespot
Daatz en Muerte.
Bij het invoegen van de A27 op de A12.
Deze was wel heel erg toevallig, als ik of jullie 20 meter verder of minder ver gereden hadden, hadden we mekaar gemist
P.S.
Mijn PB nog gehad?
Ik niet, maar weet wel wie je gespot hebt : 4-tjevanmiddag gespot.......
waar: van kootwijk ri de a1
wat: een rode bike
berijdster had iig een blonde paardestaart onder de helm uit, en je had een navi op de linker helft van je stuur gemonteerd zitten
je kwam ons (almere topic) net voor een bocht voorbij zetten en bleef nog even voor mij rijden.
wie o wie kan zich hierin herkennen?????