Kcid VTX1300
MF veteraan
Zwarte Shadow in de garage net. (ook een terugvindpostje)gespot... zwart paarse gsx600f in mn achtertuin (verkapt terugvind postje)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zwarte Shadow in de garage net. (ook een terugvindpostje)gespot... zwart paarse gsx600f in mn achtertuin (verkapt terugvind postje)
Ik rij bijna elke dag achter het centraal langs (heen en weer) van de PH-tunnel tot de waterpolitie en ik zie er ook niet zoveel met sticker
Tja, daar heb je het al. Ik kom vanaf de Coentunnel... en rij altijd via de Westerdoksdijk. Waar parkeer jij je motor dan? Ik moet hem dan zien., of niet?
zijn motor staat binnen in de garage van de vltc,de vliegende schotel naast het havengebouw
Ik rij bijna elke dag achter het centraal langs (heen en weer) van de PH-tunnel tot de waterpolitie en ik zie er ook niet zoveel met sticker
Jij spot mensen als ze hun ketting smeren
Tja, daar heb je het al. Ik kom vanaf de Coentunnel... en rij altijd via de Westerdoksdijk. Waar parkeer jij je motor dan? Ik moet hem dan zien., of niet?
Ik rijd ook altijd in Amsterdam rond, met sticker!
Dat kan ik mij even niet meer herinneren
zijn motor staat binnen in de garage van de vltc,zijn motor staat binnen in de garage van de vltc,de vliegende schotel naast het havengebouw