[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend om 10.45 reed er een donkere (zwarte geloof ik) naked/streetfighter over de A10 ter hoogte van de VU/station Zuid. Zat zelf in de trein, dus kon het niet erg goed zien allemaal.
:W

Ik rij bijna elke dag achter het centraal langs (heen en weer) van de PH-tunnel tot de waterpolitie en ik zie er ook niet zoveel met sticker :N

Tja, daar heb je het al. Ik kom vanaf de Coentunnel... |( en rij altijd via de Westerdoksdijk. Waar parkeer jij je motor dan? Ik moet hem dan zien., of niet?

In Ede vanmorgen (+/- 11:30u denk ik) bij het ziekenhuis/tankstation een zwarte Suzuki SV (gok ik) samen met een chopper (dacht ik) gespot! De SV had iig een sticker.

:W

Laatst bewerkt:
Tja, daar heb je het al. Ik kom vanaf de Coentunnel... |( en rij altijd via de Westerdoksdijk. Waar parkeer jij je motor dan? Ik moet hem dan zien., of niet?

:N zijn motor staat binnen in de garage van de vltc,de vliegende schotel naast het havengebouw

vandaag gespot :W

op de A10 Amsterdam een rode motor ,merk ? kenteken MF-LN-8*

later ook op de A10 thv Diemen een grijze blauwe motor merk? kenteken MV-76-P*

je ziet door de snelheid van jullie :+ heb ik de merken niet kunnen zien.

maar u bent gespot!! :W :W

Ik rij bijna elke dag achter het centraal langs (heen en weer) van de PH-tunnel tot de waterpolitie en ik zie er ook niet zoveel met sticker :N

Jij spot mensen als ze hun ketting smeren :+

om 20: 40 uur A20 - A13 rode kawa ninja. MP- NB-30 bestuurder met groene helm.
Heb meerdere malen contact met je proberen te maken. laatste keer gelukt maar weet niet of je het begreep. Ik reed Witte VW caddy.
Heb actie foto maar geen kabel op dit moment.

Maar bij deze gespot!!!!!

Laatst bewerkt:

Zoals CBRtweety al zei......
Dan wordt het spotten lastig, natuurlijk :N

Ik heb nog een Zwarte Fighter met MF sticker zien staan bij Motozoom in utrecht.
Lekker matt zwart gespoten, zag er wel leuk uit!

Nu op 3FM bij Giel Beelen een beller in de uitzending die in de buurt van Parijs op een circuit is wezen racen vandaag. :P Iemand van MF?

:? Dat kan ik mij even niet meer herinneren -O-

Is alweer half jaar geleden? In vogeltjeswij, a'dam ZO. Je spotte me toen ik m'n ninja aan 't smeren was en ik zei 'hummer, toch?'

Gespot :W rond 11.30 uur bij de trajectcontrole op de A13 vanaf het kleinpolderplein in de richting van Delft een zwart met gele suzuki SRAD :W

wie o wie????

@loeder: volgens mij dunckie (den haag zit ie wel es)

Vandaag centrum DH : Terror_Do op zn rex :W

87Rich gespot vanmorgen in Ede
we reden je al toeterend voorbij bij het stoplicht :W

Gespot..
A1,BP Muiderberg,blauwe Yamaha FZ1,MR-VJ-**10.50 vanmorgen.
Shaking hands,toppie.mooie motor.....aaarrrggghhhh,gaf nog klein piepje met me kut toetertje. *O* *O* 8-)

Waar: Roosendaal, Van Beethovenlaan
Hoe laat : 12:30
Type motor : Honda CBR600F (1996) ?
Kenteken : Niet gezien

Je kwam net van het tankstation vandaan en ging de Van Beethovenlaan op om linksaf te slaan bij de stoplichten. Ik kwam naast je staan met (Zwarte Peugeot 207) en wees naar je kentekenplaat. Je keek vreemd alsof er wat aan de hand was met je motor :)

Anway, je bent gespot! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan