[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
gespot in waalwijk/drunen, blauwe cbr. Sprak je nog aan maar kon je op nickname niet direct terugvinden. (praten met een helm op zuigt :+) vergalopeerde me ook nog met de koppeling, die bleef even heel vriendelijk aan mijn handschoen hangen :X

Jij wist schijnbaar al wel dat ik in omgeving drunen rond reed.

Welke MF-wildplasser hebben wij vanmiddag gespot op een parkeerplaatsje langs de dijk richting Amerongen net buiten Wijk bij Duurstede?

(Ik heb nog even naar je getoeterd..) :P

Zojuist om 16:00 uur een zwarte Suzuki GSXR van de eerste helft jaren 90 gok ik.

Reed door Lelystad, Atolwijk. Kwam hem tegen thv het Johan Cruijff voetbalveldje.
Zat zelf op de fiets dus maar niet zwaaien.

Had wel een sticker op zijn kenteken zag ik toen ik omkeek.

Gespot..
A1,BP Muiderberg,blauwe Yamaha FZ1,MR-VJ-**10.50 vanmorgen.
Shaking hands,toppie.mooie motor.....aaarrrggghhhh,gaf nog klein piepje met me kut toetertje. *O* *O* 8-)

Volgens mij heb ik die rond 12.45 gespot bij het terras van een pannenkoekenhuis in Elspeet. Je was samen met een Duc. :W

Welke MF-wildplasser hebben wij vanmiddag gespot op een parkeerplaatsje langs de dijk richting Amerongen net buiten Wijk bij Duurstede?

(Ik heb nog even naar je getoeterd..) :P
Haha, was jij die dame die ik in wijk bij een zwarte cbr met oranje/ rode letters zag? Zwaaide toen al naar je, weet niet of je dat zag, zag een 2de blauwe hoekje op je plaat dus ging ervanuit dat je een MFer was :W

Moest nodig pissen, kanonnen -O-
Was daar maar ff gestopt :Y _O-
Geen foto's genomen hè! ;( :]

Laatst bewerkt:
deze
full

Haha, was jij die dame die ik in wijk bij een zwarte cbr met oranje/ rode letters zag? Zwaaide toen al naar je, weet niet of je dat zag, zag een 2de blauwe hoekje op je plaat dus ging ervanuit dat je een MFer was :W

Jep, dat was ik. We hadden je daar inderdaad al gezien. Ik was samen met Aprili@ster. :W

Moest nodig pissen, kanonnen -O-
Was daar maar ff gestopt :Y _O-
Geen foto's genomen hè! ;( :]
Foto's? }) })

Rode VTR 1000 F op circuit Teuge :W

Wij: R1 en zxr 400 :)

@ Staelduinse Bos Tuinshizzle vanmiddag:
Rode Hanekam Virago

:W

vanmiddag in de buurt van 12 uur in Balkbrug:

Rode Honda VTR, je stond midden een grote groep, die ons een beetje de weg versperde :+

Rond 16:45 van Heeten naar Raalte, een zwarte Gixxer K6/7

Je haalde ons (Arent82 en ik) in! Mooie Gixxer!

Laatst bewerkt:
hey strikkie je bent gespot man.
bij bruurs motoren in nrd-scharwoude.

leuk praatje met je gemaakt,s,middag heb ik nog n proefrit gemaakt en wel op de gladius,dat is meer mijn motor.nu de mijne nog verkopen,wie wil m, zie hiernaast.

Gespot!!!
Waar: Almere buiten/doemere
tijd: 12.10 en om 12.30
wat: gsxr volgens mij Creazysoes en blwe r6 rijder
volgens mij opzoek naar almere-rijders :]
Groetennnn :W :W

vanmiddag een blackbird gespot, bij goedhart motoren in bodegraven.. We hebben nog een soort van gepraat.. Wij zaten bij onze motoren.. Ik op een wit rode fzr 1000, en aergrim op z'n fjr 1300..

gespot :W

een groep motorrijders bij een afslag in apeldoorn (ergens bij lucasgat in de buurt?) (ben er totaal nie mee bekend) iig stond er wel een motor tussen met stickert :D

en wederom weer een spot op de A12 woerden richting den haag een blauwe yamaha :W

2 spotjes vandaag

eerste was in heiloo
om 13.45 uur
een zwarte motor met xenon en bijrijder kwamen vanaf de zevenhuizenlaan de kennemerstraatweg op richting limmen

de andere was in Alkmaar
om 18.00 uur

hier een fototje :)

Foto-OOESB767.jpg

gespot :W

een groep motorrijders bij een afslag in apeldoorn (ergens bij lucasgat in de buurt?) (ben er totaal nie mee bekend) iig stond er wel een motor tussen met stickert :D

en wederom weer een spot op de A12 woerden richting den haag een blauwe yamaha :W

Was die blauwe yamaha (R6) toevallig rond 18:15/18:30.... :P ?

Zonet een rood witte Yamaha FZR met leren pak en donker vizier op de Schieweg in Rotterdam.
Zat in de auto naast je voor het stoplicht. :W

GESPOT AH DC Zaandam

Witte yamaha met racekuipen en spuitwerk Valencia.

Volgens wat speurwerk een FZR 750 origineel...

Je had vast al het briefje gezien bij je contact, het zat vastgeplakt met een klein druppeltje haargel dus wees niet bang het is geen lijm ;)

Wie o Wie? Waterpistool (ff mf doorzocht) :W

motor in kwestie

fzravatarbeurs.JPG

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan