[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
GESPOT AH DC Zaandam

Witte yamaha met racekuipen en spuitwerk Valencia.

Volgens wat speurwerk een FZR 750 origineel...

Je had vast al het briefje gezien bij je contact, het zat vastgeplakt met een klein druppeltje haargel dus wees niet bang het is geen lijm ;)

Wie o Wie? Waterpistool (ff mf doorzocht) :W

motor in kwestie

[afbeelding]

:W

Bedankt voor de spot! Ik dacht al van huh een briefje. Werk je er zelf ook? Ik heb jouw fiets niet gezien denk ik. In ieder geval geen MF sticker. Ik kan me wel herinneren dat ik een jaartje terug een keer gespot was op het DC.

Mijn fiets staat er nu meestal elke zaterdag.

Honda CBR900rr
ik meende de SC33
Haarlem / Heemstede

begin van de middag
denk zo rond 1 uur, weet het niet precies hoe laat het was

je kwam Haarlem uit, met een groepje... kort voor Heemstede draaide jullie rechts af...

Was die blauwe yamaha (R6) toevallig rond 18:15/18:30.... :P ?

jah dat kan wel kloppen :Y had je ook zo'n mooie blauwe pak aan? kan het mishebben hoor.. ging ook zo snel allemaal...

wij haalde je in met een zilvere bimmer :+ (ik keek nog helemaal om ,wilde nog een spotgebaar maken..maar was bang dat ik verkeerd begrepen zou worden _O- )

Goedemorgen allen!!

Beetje laat gepost maar in ieder geval gisteren in Katwijk thv het gemeentehuis een wit/ blauwe Suzuki Gsx-R vvk MN-LN-8*. Je hebt mij niet gezien, ik was dan ook motorloos.

Gistermiddag rond 13.30u bij de brug tussen de Willem de Zwijgerlaan, Leiden en Leiderdorp:

MFster met CB500-achtig iets, textielpak, zwarte helm.

Ik Groene XJ600S (diversion) met rode sporttas haalde je rechts in om te zwaaien en naar mijn sticker sporttas, nieuwe achterband :+ te wijzen.

Jij ging rechtdoor richting Rijpwetering, ik ging rechtsaf de Engelendaal op.

:W :W

jah dat kan wel kloppen :Y had je ook zo'n mooie blauwe pak aan? kan het mishebben hoor.. ging ook zo snel allemaal...

wij haalde je in met een zilvere bimmer :+ (ik keek nog helemaal om ,wilde nog een spotgebaar maken..maar was bang dat ik verkeerd begrepen zou worden _O- )

Ik heb je gezien je verdraaide haast je nek, volgens mij hadden jullie ook direct de afslag erna maarre int vervolg gewoon zwaaien hè :W

Gister gespot bij mijn werk nogwel, wie ow wie werkt er ook bij AH distributie centrum in zaandam met ook een mooie rood/witte moto? *O*

Gespot :W zojuist (13.00 uur) bij het stoplinks linksaf om de weg om de noord richting Hoofddorp op te gaan.
Jij (zwart met rode CBR 600) stond als tweede tweede op de rechterbaan wij gingen (zwarte Alfa) vooraan op de linkerbaan staan. :W

Bij Keri Motoren in Volendam in de winkel een Aprilia Tuono met sticker zien staan!

Volgens de verkoper was die ingeruild daar.. dacht ik

Gistermiddag rond 13.30u bij de brug tussen de Willem de Zwijgerlaan, Leiden en Leiderdorp:

MFster met CB500-achtig iets, textielpak, zwarte helm.

Ik Groene XJ600S (diversion) met rode sporttas haalde je rechts in om te zwaaien en naar mijn sticker sporttas, nieuwe achterband :+ te wijzen.

Jij ging rechtdoor richting Rijpwetering, ik ging rechtsaf de Engelendaal op.

:W :W

Grappig, ik werd op die plek om ongeveer die tijd gepasseerd door een groene div met iets roods achterop die me rechts inhaalde waar ik rechtdoor ging richting Rijpwetering.

Ik ben echter een man met een grijze helm die reed op de CB750 van mijn vrouw. Als je nog eens in de buurt bent moet je maar langs komen, je weet ons te vinden! (Heb je ook die mooie nieuwe stofhoezen op de voorpoten gezien?)

Gespot:
Wit/rode CBR 1000 RR, bij de Shell Heemskerk @ 14:30.
Je stond met 2 vrienden te zonnen in de shaduw, maar die hadden geen stickert...
"Ze zijn te bang voor een bekeuring en voor aanspraak door mensen uit een groene stationwagon koekblik", dacht je nog :+
Volgende keer vraagt ik de nick, bedenk ik net *D

Groets!

Bedankt voor de spot! Ik dacht al van huh een briefje. Werk je er zelf ook? Ik heb jouw fiets niet gezien denk ik. In ieder geval geen MF sticker. Ik kan me wel herinneren dat ik een jaartje terug een keer gespot was op het DC.

Mijn fiets staat er nu meestal elke zaterdag.

Ik werk er als bijbaan naast mn opleiding (langer dan 1 dag per week word ik helemaal gek in dat DC haha).

Ik rij momenteel op een oud brikkie, stond c.a 4meter links naast jouw motor.. zat ook een MF sticker op ;)

Had ff op je naam geklikt op je topics, jij was dus diegene die met de GS500 naar spanje was gereden in 1 ruk... heb je nog meer fotos van die spanje trip?

groet,
Niels

Gister gespot bij mijn werk nogwel, wie ow wie werkt er ook bij AH distributie centrum in zaandam met ook een mooie rood/witte moto? *O*

Ook al *D Check eens 5 posts terug ;) Ik heb jou niet gespot.

Ik werk er als bijbaan naast mn opleiding (langer dan 1 dag per week word ik helemaal gek in dat DC haha).

Ik rij momenteel op een oud brikkie, stond c.a 4meter links naast jouw motor.. zat ook een MF sticker op ;)

Had ff op je naam geklikt op je topics, jij was dus diegene die met de GS500 naar spanje was gereden in 1 ruk... heb je nog meer fotos van die spanje trip?

groet,
Niels

Ja, ik werk er ook alleen zaterdag en zondag bij vers. Hm, de volgende keer zal ik eens opletten naar je sticker. Waarschijnlijk ben ik er gewoon voorbij gelopen.

Dat van Spanje was ik idd, dat was al in 2006. Leuk tripje. Ik heb niet meer foto's dan er in het topic staan. Ook van plan het te doen dan? Ik kan me wel herinneren dat er een keer een topic was van iemand die deze trip wilde maken op een GS.

September as. ga ik er wonen voor een half jaar, dan gaat de fiets ook weer mee dus.

Net vers gespot in Apeldoorn, een rode Ducati (volgens mijn vriendje) met achteropzitter. Deze persoon keek mijn kant op, ik hing uit het raam ;)

Laatst bewerkt:
Vanmiddag om 13.30 uur werd ik ingehaald op het einde van de A12 door een blauwe Duc (MT-96-@@)

Berijder had een rugzak en reed richting het Malieveld, je haalde me in terwijl ik rechtsaf sloeg bij afslag CS...

Laatst bewerkt:
Op de A7 om 15:20 richting Purmerend een oude denk Kawa. Zag op het laatst je sticker stak mij been nog uit als groet hierbij gespot :W :W

Vanmiddag bij de tunnels in Leidschendam, de A4 op tot aan de afslag Wateringen. Een Er6 met stikker!

Michiel85 twee keer gespot vandaag volgens mij, bij stoplichten Javalaan en later op de middag rotonde Nijhof :W

vandaag rond een uurtje of kwart over 4 een groepje motoren op de prins henkdrik kade in amsterdam, stuk of 6 2 met sticker :) (lekker vage spot)

en een stuk verder op de PHK ongeveer ter hoogte van het CS, een zilvere sv650s geparkeerd :) :W

gisteravond rond half 8,voor de zeeburgertunnel richting Noord

een zwarte NVT met daarvoor een motor met topkoffer en tanktas,allebei met sticker

Gespot !!! zondagmiddag tussen 16.00 en 17.00 uur .

Een rode ducatie 888( als ik het goed heb ) en een triumph daytona 675 aan de boulevard in hardewijk :W

Laatst bewerkt:
Zaterdag: edwin én zn XT gespot bij de 013 in tilburg ;) (wat is je nick ook alweer?)

Zondag: witte Duc 848 voor het station in tilburg, ik zei nog gespot bij het stoplicht, volgens mij begreep je het uiteindelijk wel ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan