[centraal] MF'er gespot? post het hier! Deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie heb ik gespot bij de benzinepomp in schoonhoven om half 3 vanmiddag? Ik was die malloot in die witte fiesta die naar je toeterde.

bij deze gespot :W

Ah dat klinkt bekend, hoorde een toeter en zwaaide maar terug :P

Bij deze terug gespot ;)

Laatst bewerkt:
Zaterdag +/- 14:00 een zwarte gsxr600 in heemskerk de broekpolder reed met duopassagier en stopte bij de snackbar :W

jou gespot bij castricum ;) ... ik zat op die rood zwarte honda rr en een maat van me op mijn groene zx6r...

:W

Zaterdagmiddag rond 15.00 uur een Rode Ducati gespot langs de weg bij Elburg. Ik kwam met nog 3 andere voorbij waaronder een Honda CBR Repsol. Ik toeterde toen ik je voorbij kwam, volgens mij stond je op iemand te wachten. Ik was die groene kwaak O-)

gespot rode z1000 met hurric dempers en een blauwe R6 op de froukema heerdheb met ze staan te praten maar vergeten naar je naam te vragen later op de brug bij winkelcentrum weer een keer gezien we kwamen elkaar tegemoet bij deze nog een keer :W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Gisteravond rond 21:00 op de A50 bij afslag Wijchen een groene Bandit, en even later rond 21:15 een gele CBR600F (?).

Ik reed met de RR op de kar, beide MFers staken even hun voetje uit.

Gespot:
Wit/rode CBR 1000 RR, bij de Shell Heemskerk @ 14:30.
Je stond met 2 vrienden te zonnen in de shaduw, maar die hadden geen stickert...
"Ze zijn te bang voor een bekeuring en voor aanspraak door mensen uit een groene stationwagon koekblik", dacht je nog :+
Volgende keer vraagt ik de nick, bedenk ik net *D

Groets!

Ik dacht inderdaad wat komt die gast nou doen met zijn stationbak.
Was wel grappig.

Vanochtend gespot, rond 7.30 uur op de A16 ter hoogte van Zwijndrecht, een rode Ducati met berijder in een donker pak en een rugzak.

Ik zat zelf in de auto richting Breda.

Wie heb ik gespot? :W

Beetje laat, maar ik zag vorige week donderdag rond 17:20 2 MF'ers in Haarlem. Was bij het stoplicht op het Prinsen Bolwerk ter hoogte van de Spaarndamseweg zo'n beetje. Waren iig 2 supersports, beiden volgens mij met MF sticker. Eentje was wit (een Honda?) de ander zwart. Jullie stonden achter me voor het stoplicht, ik reed helaas in frans koekblik. De witte motor had een camera op de tank en liet ff z'n uitlaat klappen :)

Gespot dus.

Gister op de snelweg van Steenwijk naar Meppel

Ik kwam bij de BP weg op een zwarte bandit met mijn vriendinnetje achterop en voegde bij 2 motoren in die volgens mij niet bij elkaar hoorden, de voorste had een MF sticker en een wit pak aan. Ik gaf je ruimte om een vrachtwagen in te halen. Wou je inhalen om je "te spotten" , maar je gaf een dot gas .. en was weg :P

Laatst bewerkt:
GESPOT:

Waar: N62 richting 's Heerenhoek
Wanneer: Zondag 10 mei rond 16:15 uur
Wie: Gele Ducati

Nam afslag Lewedorp, ik reed in het rode koekblik achter je ;-)

GESPOT:

Waar: N62 richting 's Heerenhoek
Wanneer: Zondag 10 mei rond 16:15 uur
Wie: Gele Ducati

Nam afslag Lewedorp, ik reed in het rode koekblik achter je ;-)
Dat was ik op mijn St4s, ik was op weg naar huis na een rondje Zeeuws Vlaanderen .

Laatst bewerkt:
Beetje laat, maar ik zag vorige week donderdag rond 17:20 2 MF'ers in Haarlem. Was bij het stoplicht op het Prinsen Bolwerk ter hoogte van de Spaarndamseweg zo'n beetje. Waren iig 2 supersports, beiden volgens mij met MF sticker. Eentje was wit (een Honda?) de ander zwart. Jullie stonden achter me voor het stoplicht, ik reed helaas in frans koekblik. De witte motor had een camera op de tank en liet ff z'n uitlaat klappen :)

Gespot dus.

Dat waren Rogerno1 en ik. Ik op de witte Honda met camera.

Gespot dus.
2e motorrijder present :+

die Sven ook met zijn killswitch :X :X :X :X

ennuh de mijne is blauw/wit :+

ff bewijs posen :+
full

Laatst bewerkt:
Vanmorgen rond een uur of 09.10 op de A7 bij Purmerend richting Zaandam een mooie nieuwe zwarte R6 :9~ (MS-SB-**)... ik heb even gezwaaid, maar ik had nogal haast :$

nouja, gespot dus *O*

Gisteravond op de A7 grens richting Groningen net voor de "stok kaarten" een rode sportmodel. Je haalde MsNohome op de Rebel en mij op de Electra in (2xstikker). Je zat nog even achter een Golfje klem, en toen kon je weer

Waar: E25 van Luxemburg naar Belgie.
Wat: zwarte Suzuki Sv1000 met een groepje NL motorrijders en 1 belg.
Kenteken: MV-DG-97

Wij knalden voorbij in een auto op weg naar de Ardennen.

Gespot, volgens mij was het een vrouw.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan