GESPOT AH DC Zaandam
Witte yamaha met racekuipen en spuitwerk Valencia.
Volgens wat speurwerk een FZR 750 origineel...
Je had vast al het briefje gezien bij je contact, het zat vastgeplakt met een klein druppeltje haargel dus wees niet bang het is geen lijm
Wie o Wie?Waterpistool (ff mf doorzocht)
motor in kwestie
[afbeelding]
Was die blauwe yamaha (R6) toevallig rond 18:15/18:30....?
jah dat kan wel kloppenhad je ook zo'n mooie blauwe pak aan? kan het mishebben hoor.. ging ook zo snel allemaal...
wij haalde je in met een zilvere bimmer(ik keek nog helemaal om ,wilde nog een spotgebaar maken..maar was bang dat ik verkeerd begrepen zou worden )
Gistermiddag rond 13.30u bij de brug tussen de Willem de Zwijgerlaan, Leiden en Leiderdorp:
MFster met CB500-achtig iets, textielpak, zwarte helm.
Ik Groene XJ600S (diversion) met rode sporttas haalde je rechts in om te zwaaien en naar mijn sticker sporttas, nieuwe achterbandte wijzen.
Jij ging rechtdoor richting Rijpwetering, ik ging rechtsaf de Engelendaal op.
Bedankt voor de spot! Ik dacht al van huh een briefje. Werk je er zelf ook? Ik heb jouw fiets niet gezien denk ik. In ieder geval geen MF sticker. Ik kan me wel herinneren dat ik een jaartje terug een keer gespot was op het DC.
Mijn fiets staat er nu meestal elke zaterdag.
Gister gespot bij mijn werk nogwel, wie ow wie werkt er ook bij AH distributie centrum in zaandam met ook een mooie rood/witte moto?
Gister gespot bij mijn werk nogwel, wie ow wie werkt er ook bij AH distributie centrum in zaandam met ook een mooie rood/witte moto?
Ik werk er als bijbaan naast mn opleiding (langer dan 1 dag per week word ik helemaal gek in dat DC haha).
Ik rij momenteel op een oud brikkie, stond c.a 4meter links naast jouw motor.. zat ook een MF sticker op
Had ff op je naam geklikt op je topics, jij was dus diegene die met de GS500 naar spanje was gereden in 1 ruk... heb je nog meer fotos van die spanje trip?
groet,
Niels
Vanmiddag om 13.30 uur werd ik ingehaald op het einde van de A12 door een blauwe Duc (MT-96-@@)
Berijder had een rugzak en reed richting het Malieveld, je haalde me in terwijl ik rechtsaf sloeg bij afslag CS...