vanmiddag in Breda ik denk een Aprillia RSV of een Tuono
om een uurtje of 12/half een, je reed voorbij de intratuin, terheijdensweg en je sloeg af daar bij dat autobedrijf 't haasje
Ik stond bij Hertz op het parkeerterrein, hoorde een zware tweecilinder,
zag dat ie zwart was en een MF-sticker had!!
Gespot!
Yamaha R6
Rond 14:00 vanmiddag in Groningen, Noorderpoort College.
[afbeelding]
Moet er nog even bij vermelden dat de banden er zeer netjes uit zagen.
net bij Sabra in Geldermalsen ster en motorgek. Leuk jullie een keer IRL gezien en gesproken te hebben.
edit: type foutje
Dus het was een SV, dat had ik zo snel niet herkend, tenminste, daar reed je toen op de ring van Alkmaar op...toen hadden we je gespot vanuit koekblik, nu kwamen we langs op onze fietsjes.Dat moet ik geweest zijn! volgens mij heb je me ook al eens eerder gespot op de ring alkmaar.Ik was even ramptoerist aan het spelen daar; ff een foto gemaakt van het ongeluk, er was iemand de sloot ingereden vanaf de A7
[~[url="http/xs126.xs.to/xs126/08171/accident793.jpg.xs.jpg"]afbeelding~][/url]
Zelf ook nog een spot gedaan op de A7 bij purmerend, een groepje van 3 motoren die achter mij zaten vanuit edam/volendam, jullie haalden mij in op de A7 bij purmerend en gingen toen purmerend in. Type motoren heb ik niet op gelet, eentje (de voorste) had een sticker.
Kwam vandaag weer bij de BBN in A'dam.. verwachte een blauwe r1.. maar hij was getransformeerd in een wit rode r6Met een lekker wit kontje
Dat was ik waarschijnlijk...was rond 12.30 klaar met school en pak daar altijd die "shortcut" richting de Moerlakenbrug.
Was overigens een VTR, zie onderschrift voor foto
2 spots vandaag
17.30u. A12 Utrecht t.h.v. Ikea richting Den Haag en Amsterdam, zag ff zo snel niet wat voor type maar we hadden elkaar gespot, jij ging verder richting A'Dam en ik naar Den Haag.
Volgens mij al de hele avond CBR 600F in de parkeergarage van Cityplaza Nieuwegein bij de betaalautomaten
Volgens mijn bedoel je op circuit Zandvoort aangezien ik met je mee was tijgert!Vandaag als eerst een VTR-SP1 gespot op de A200 rond 16.30 ofzo
toen een paar mensen gespot @ circuit assen:
-Groene zx9r
-Zwarte z750
-zwarte? thunderace (ook nog ff gezwaaid)
-Blauwe R1 2004 met gele velgen tape
-rood/witte R6 2006/7 stond naast de r1
dat waren degene die ik kon onthouden iig