[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren:

een rode (even een gok... zag het totaal niet) GS 500 ?
Om ehm.... 17:28 op de A27 richting Hilversum ter hoogte van de Uithof... ik dacht een MF-STER, maar mocht het een man zijn dan heb ik dat verkeerd gezien/gegokt ;)

Vanmorgen:

Firetro op de A27 richting Utrecht ter hoogte van Maartensdijk :)

Wie kwam mij vanmiddag vrolijk toeterend en zwaaiend voorbij in de bocht van de A4 naar de A13 richting Rotterdam rond een uurtje of vijf.
Je reed op een Honda en met een oranje rugtas.

:W :W

Ja dat was ik :W

Vanmiddag op Schiphol-Centrum, bij de Inspecteurspassage achter een bushalte, een "gespot"-briefje op een tank van een zwart Monster achtergelaten.
Kenteken: M..L..

Was voorzien van een flag aan zijn schijfremslot, "Remove before flight" en tenminste niet aan de sleutels... |(

Die heb ik ook zien staan, even snel beloerd, zag er goed uit!

Lekker he, die security daaro.. B|

Most ook haast wel een sleper zijn, met zoiets aan zijn slot. :}
Maar wat doe je daar helemaal qua parkeren, of mocht je weer spelen in het veld?
Nee hoor!

Ik ga via het crewcentrum door de beveiliging naar de B-pier en zo naar het Martinairgebouw

Gespot in Hangar 4

Ouwe man Druk bezig met t knutselen aan een Meccano F 16 Bouwpakketje :9

Hey Ouwe , je bent gespot.. hahahahah

geweldig je weer es te zien
Sommige gezichten uit de Hangar na knuffels en omheling blijven onbetaalbaar :X _O- _O-

Kzie je morgen weer he Ouwe :Y *O*

Uurtje of 12 op de lekdijk, een grijze Yamaha Fazer? Met topkoffer, ik reed achter je op mijn rode thundercat. :W
Oh jah, kenteken was **-*X-69

Laatst bewerkt:
Vandaag bij motopointgear in middelbeers met zondags open gespot...eeeh..eeeh...hoe heette je nou ook alweer :? ;)

Dan maar een foto

full

:W

yeah. Ik was daar.. Tnus :D

Dan moeten jullie dit geweest zijn:

spot1.jpg

Even mezelf spotten:
vanochtend op de flyover van Pr Clausplein bij Den Haag.
Daar stond een Golf met pech op de linkerbaan.

Even de motor erachter gezet en de meldkamer gebeld, die mevrouw stond daar ook maar alleen, omdat iedereen er snel omheen ging.

Ook hulde voor die andere bestuurder die daar weer netjes zijn auto achter parkeerde.

Even mezelf spotten:

Even de motor erachter gezet en de meldkamer gebeld, die mevrouw stond daar ook maar alleen, omdat iedereen er snel omheen ging.

Ook hulde voor die andere bestuurder die daar weer netjes zijn auto achter parkeerde.

:?

Even mezelf spotten:

U wil een lintje of wat?
Goeie actie hoor daar niet van, maar om dat nou in het gespot topic te zetten :?

Zo klink je wel erg vol van jezelf :+ :P

vanmiddag in Breda ik denk een Aprillia RSV of een Tuono
om een uurtje of 12/half een, je reed voorbij de intratuin, terheijdensweg en je sloeg af daar bij dat autobedrijf 't haasje

Ik stond bij Hertz op het parkeerterrein, hoorde een zware tweecilinder,
zag dat ie zwart was en een MF-sticker had!! :}

Wil ik eindelijk die sticker eens op mijn kentekenplaat gaan plakken, heeft mijn dochtertje (bijna 3) hem al geplakt.... op de binnendeur naar de hal....
Dus geen sticker op m'n motor en een beschadigde deur... B|

Zo word ik natuurlijk nooit gespot!

GESPOT!

Wat: Yamaha Virago 1100
Waar: Den Haag
Tijd: 16.00 uur

Foto:
full

Vanmorgen (8:20) gespot op de A6 net voor de HollandseBrug: Jethro in koekblik (toch?) :W

Wil ik eindelijk die sticker eens op mijn kentekenplaat gaan plakken, heeft mijn dochtertje (bijna 3) hem al geplakt.... op de binnendeur naar de hal....
Dus geen sticker op m'n motor en een beschadigde deur... B|

Zo word ik natuurlijk nooit gespot!

Fijn :P Zie het zo, nou kan in ieder geval je deur gespot worden :+

Gespot!

Yamaha R6
Rond 14:00 vanmiddag in Groningen, Noorderpoort College.:)
afb0039paintta8.jpg

:} Moet er nog even bij vermelden dat de banden er zeer netjes uit zagen.

Laatst bewerkt:
Uurtje of 12 op de lekdijk, een grijze Yamaha Fazer? Met topkoffer, ik reed achter je op mijn rode thundercat. :W
Oh jah, kenteken was **-*X-69
Ja dat was ik, type en kenteken klopt ja *D . Ik zag je telkens wel in mn spiegels ja, k dacht eerst dat je er wel voorbij zou komen maar je bleef er lekker achter.

(ff op je motorstek gegluurd) Ik studeer ook rechten, maar in Utrecht, had om 13:00 uur college, dus nog even tijd om lekker te rijden. :)

Ik ging op een geven moment rechtdoor, toen sloeg jij af naar rechts, ik kwam je even daarna benedenlangs weer tegemoet rijden. (ik wist niet dat die route van jou ook kon, dus weer wat geleerd ;) )

En jouw heb ik paar maanden ook gespot! Toen kwam jij bij de Campina net in dat lekkere bochtje voorbij! Ook een keer gepost 1 of 2 delen terug :Y Maar je had niet gereageerd :N

Mij een paar maanden geleden gespot bij de Campina? Waar ligt de Campina, want het zegt me werkelijk helemaal niets :N

Laatst bewerkt:
Half 5, kwart voor 5 in nieuw roden- roden.
Kwam bij de multimate weg, kzag je voor de vrachtwagen staan wachten.
Een oldschool honda luchtgekoelde 4 cilinder zo-in-een-blik..
Toen ik draaide, en nog even keek hadden we oogcontact.
Reed over de stoep langs de vrachtwagen en kwam achter je te zitten met nog een auto ertussen.

MD-31-XX

Gespot :W

gespot! een gele honda, wat voor? geen idee!

waar? rotterdam, een stukkie voorbij de kunsthal
om half 3 *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan