[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanmiddag in Breda ik denk een Aprillia RSV of een Tuono
om een uurtje of 12/half een, je reed voorbij de intratuin, terheijdensweg en je sloeg af daar bij dat autobedrijf 't haasje

Ik stond bij Hertz op het parkeerterrein, hoorde een zware tweecilinder,
zag dat ie zwart was en een MF-sticker had!! :}

Dat was ik waarschijnlijk... *D was rond 12.30 klaar met school en pak daar altijd die "shortcut" richting de Moerlakenbrug.
Was overigens een VTR, zie onderschrift voor foto :)

net bij Sabra in Geldermalsen ster en motorgek. Leuk jullie een keer IRL gezien en gesproken te hebben. :W

edit: type foutje

Laatst bewerkt:
Ben ook gespot *O* Door .... nu komt het ... O-) volgens mij was het Adrie96 + vriend, maar verstond het niet goed! :X

Gave fietsen ;-)

Laatst bewerkt:
Gespot!

Yamaha R6
Rond 14:00 vanmiddag in Groningen, Noorderpoort College.:)
[afbeelding]

:} Moet er nog even bij vermelden dat de banden er zeer netjes uit zagen.

Dat ben ik geweest, :9

Staat ie wel vaker;)

Maar banden vind ik persoonlijk wel meevallen, kan nog wel platter _O-

Kwam vandaag weer bij de BBN in A'dam.. verwachte een blauwe r1.. maar hij was getransformeerd in een wit rode r6 :+ Met een lekker wit kontje :9

net bij Sabra in Geldermalsen ster en motorgek. Leuk jullie een keer IRL gezien en gesproken te hebben. :W

edit: type foutje

:W dat was idd gezellig! Scheelde weer in wachttijd want we stonden er al even :+

Gek is weer voorzien van een verse slof *O*

Net op de A28 en even later op de Hogeweg in Amersfoort, een rode supersport. Ik kwam vanaf de A1, en stond daarna bij een stoplicht linksaf op de Hogeweg. :W

De TL1000 corona uitvoering van Motormuis gespot, vanmiddag voor hogeschool inholland Rotterdam

Ik ben gespot door iemand in een grijze mondeo station, met een stickertje op de plaat
Waar?: Op de A20 tussen prins Alexander en Terbergse plein
Hoelaat?: Ongveer 17:00 uur

Ik reed op een donkerblauwe Suzuki SV.

Wie was u? :)

En bij deze uiteraard teruggespot ;)

Laatst bewerkt:
Wie was dat ook alweer bij Postma motoren met een groene NTV?
Ik heb je al eerder gespot, maar weet je nickname niet meer.
Vandaag was het rond 17.45 uur.

Ik stond in de werkplaats te praten met Ruud, en toen zag ik je wegrijden.

Vandaag gespot op de a12 een motor met stickert tussen de file rond 4 uur
Witte helm en blauwe textiel jas. het leek iets van een tdm.... kon ht niet goed zien.
Ik reed in een creme vw crafter met een rood boven vlak. Ik ging nog ff wat dichter bij de vang rail.

Dat moet ik geweest zijn! volgens mij heb je me ook al eens eerder gespot op de ring alkmaar.Ik was even ramptoerist aan het spelen daar; ff een foto gemaakt van het ongeluk, er was iemand de sloot ingereden vanaf de A7

[~[url="http://xs126.xs.to/xs126/08171/accident793.jpg.xs.jpg"]afbeelding~][/url]

Zelf ook nog een spot gedaan op de A7 bij purmerend, een groepje van 3 motoren die achter mij zaten vanuit edam/volendam, jullie haalden mij in op de A7 bij purmerend en gingen toen purmerend in. Type motoren heb ik niet op gelet, eentje (de voorste) had een sticker.
Dus het was een SV, dat had ik zo snel niet herkend, tenminste, daar reed je toen op de ring van Alkmaar op...toen hadden we je gespot vanuit koekblik, nu kwamen we langs op onze fietsjes.

Ongeluk was wss niet zo ernstig, ik heb er niets over gelezen, zelfs niet in het lokale suffertje :N

CU :W.

Hanssssssssssssssssssssssssssssssss (hoeveel ss-en waren het ook alweer) gespot bij De Woude

Je stond mooi voor me te wachten ;)

Zat in dat groene koekblik en zwaaide vrolijk naar je. :W

Maandag avond N242

BMW R1100S

MF-DR-**

Ik reed in groen Xantia Break koekblik (met M-F sticker)

Ik ging in HHwaard netjes voor je aan de kant bij het stoplicht, zodat jij voor kon kruipen.

Tussen de autosloperijen en de Omval haalde ik je weer in (wilde graag naar huis)
Bij de vuilverbranding ging ik eraf en jij richting A9.

wie o wie :W

Gespot om plm 14:00 op de parkeerplaats bij school Schoonoord in Zeist: een donkerblauwe Soes door mijn dochter ;) :W

Gespot bij de Mc Donald in Zwolle *O*

Hoe laat? rond een uurtje of 17.30
Wie? Groene kawa ( je reed samen met een stickerloze rode Yamaha)

Lekker gegeten? wij (Fully en Motorlies) wel! :Y

Vandaag rond 18.30/19.00 een stel motoren op de A12 richting Utrecht, net na de file bij Gouda. Zag wel 1 of 2 stickers maar heb te weinig zicht op merken, modellen etc. Ben ook nog maar lesser.

Kwam vandaag weer bij de BBN in A'dam.. verwachte een blauwe r1.. maar hij was getransformeerd in een wit rode r6 :+ Met een lekker wit kontje :9

Wederom Danieller1 alleen nu met de 6.
Loop anders eens binnen.... er is maar 1 vrouw daar....

Dat was ik waarschijnlijk... *D was rond 12.30 klaar met school en pak daar altijd die "shortcut" richting de Moerlakenbrug.
Was overigens een VTR, zie onderschrift voor foto :)

Yep, weet dan haast wel zeker dat jij het was!

*O*

Vandaag als eerst een VTR-SP1 gespot op de A200 rond 16.30 ofzo

toen een paar mensen gespot @ circuit assen :X Zandvoort! :+
-Groene zx9r
-Zwarte z750
-zwarte? thunderace (ook nog ff gezwaaid)
-Blauwe R1 2004 met gele velgen tape
-rood/witte R6 2006/7 stond naast de r1

dat waren degene die ik kon onthouden iig _O-

:W

Laatst bewerkt:
2 spots vandaag })

17.30u. A12 Utrecht t.h.v. Ikea richting Den Haag en Amsterdam, zag ff zo snel niet wat voor type maar we hadden elkaar gespot, jij ging verder richting A'Dam en ik naar Den Haag.

Volgens mij al de hele avond CBR 600F in de parkeergarage van Cityplaza Nieuwegein bij de betaalautomaten ;)

ja, dat was ik *D
XJ600S, een div dus
:W :W

gespot!! *D

23-04-2008

09:00 ongv.

op de n201 bij afslag vinkeveen, ja haalde me in want er was een filetje... ik zat in de vrachtwagen van kaatee transport

daarna ging je de a2 op richting utrecht, ik tuuterde nog achter je bij het stoplicht maar je hoor het denk ik niet, :z

een zwarte streetfighter met het kenteken my-89-** dacht ik.

wat voor uitlaatjes had je er trouwens onderhangen? :9~ kwam echt een bruut geluid uit!! :}

wie o wie :W

Laatst bewerkt:
Vandaag als eerst een VTR-SP1 gespot op de A200 rond 16.30 ofzo

toen een paar mensen gespot @ circuit assen:
-Groene zx9r
-Zwarte z750
-zwarte? thunderace (ook nog ff gezwaaid)
-Blauwe R1 2004 met gele velgen tape
-rood/witte R6 2006/7 stond naast de r1

dat waren degene die ik kon onthouden iig _O-

:W
Volgens mijn bedoel je op circuit Zandvoort aangezien ik met je mee was tijgert! :+ :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan