Fab-ian
MF veteraan
Volgens mijn bedoel je op circuit Zandvoort aangezien ik met je mee was tijgert!
oopsssss
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mijn bedoel je op circuit Zandvoort aangezien ik met je mee was tijgert!
ligt gelukkig ook vlak bij elkaar...
Tsjah, jij reed die grote weg op richting Wijk bij duurstede. Ik ga daar door (niet echt lekker stukje) maar rijd vervolgens via stukje rijndijk en weer lekdijk? naar amerongen. Laatste stukje is namelijk ook erg lekkerJa dat was ik, type en kenteken klopt ja . Ik zag je telkens wel in mn spiegels ja, k dacht eerst dat je er wel voorbij zou komen maar je bleef er lekker achter.
(ff op je motorstek gegluurd) Ik studeer ook rechten, maar in Utrecht, had om 13:00 uur college, dus nog even tijd om lekker te rijden.
Ik ging op een geven moment rechtdoor, toen sloeg jij af naar rechts, ik kwam je even daarna benedenlangs weer tegemoet rijden. (ik wist niet dat die route van jou ook kon, dus weer wat geleerd )
Vanochtend
Rood-Zwarte VFR 400 (nickname die je riep kan ik niet vinden)
Leiden, van de Europaweg tot Plesmanlaan
jammer van de Apple-sticker op je helm
Ik ben gespot door iemand in een grijze mondeo station, met een stickertje op de plaat
Waar?: Op de A20 tussen prins Alexander en Terbergse plein
Hoelaat?: Ongveer 17:00 uur
Ik reed op een donkerblauwe Suzuki SV.
Wie was u?
En bij deze uiteraard teruggespot
'Vanmiddag in AMSTERDAM
Welke MF'er heb ik een hand geschud naast Het paleis op de dam?
Kon je niet zo goed verstaan door je kappie in je helm dus nickname heb ik iig niet gehoord.
Wie o wie
Vandaag als eerst een VTR-SP1 gespot op de A200 rond 16.30 ofzo
toen een paar mensen gespot @ circuitassenZandvoort!
-Groene zx9r
-Zwarte z750
-zwarte? thunderace (ook nog ff gezwaaid)
-Blauwe R1 2004 met gele velgen tape
-rood/witte R6 2006/7 stond naast de r1
dat waren degene die ik kon onthouden iig
Wil ik eindelijk die sticker eens op mijn kentekenplaat gaan plakken, heeft mijn dochtertje (bijna 3) hem al geplakt.... op de binnendeur naar de hal....
Dus geen sticker op m'n motor en een beschadigde deur...
Zo word ik natuurlijk nooit gespot!
De TL1000 corona uitvoering van Motormuis gespot, vanmiddag voor hogeschool inholland Rotterdam
Nee hoor geen lintjeU wil een lintje of wat?
Goeie actie hoor daar niet van, maar om dat nou in het gespot topic te zetten
Zo klink je wel erg vol van jezelf
Gisteren, rond 17:15 in De Bilt: rood/wit/paarsige CBR (volgens mij). Ging bij de stoplichten linksaf richting Zeist/Amersfoort.
Ik was het niet, maar ik heb ook geen MF sticker erop zitten Ik heb die polo ook al een aantal keer gezien en hier gepost, maar er is nooit reactie op gekomen...Gespot: zwarte VW Polo met mf sticker, A27 op de Stichtse brug, rond 7.25 oid
k weet dat jij het niet benIk was het niet, maar ik heb ook geen MF sticker erop zitten Ik heb die polo ook al een aantal keer gezien en hier gepost, maar er is nooit reactie op gekomen...
Ik heb sinds vandaag een grijze Polo... dus niet meer op een zwarte lettenk weet dat jij het niet ben
heb die polo ook wel eens eerder gespot, maar ook nooit reactie gehad, nou ja dan maar niet hoor
Vandaag als eerst een VTR-SP1 gespot op de A200 rond 16.30 ofzo
toen een paar mensen gespot @ circuitassenZandvoort!
-Groene zx9r
-Zwarte z750
-zwarte? thunderace (ook nog ff gezwaaid)
-Blauwe R1 2004 met gele velgen tape
-rood/witte R6 2006/7 stond naast de r1
dat waren degene die ik kon onthouden iig
[me=zoekt foto op in CBR-topic][/me]Hey Mover,
Dat kan ik best geweest zijn. Effe by the way, jij werkt toch ook bij Grontmij???