[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, leuke spot man!

Ik dacht nog: Wat gaat die gast er dicht langs... Oei, hij stopt _O-

Door omstandigheden heb ik nog niet zoveel behoeften aan motorrijden, daarom in koekblik... Dat ik je bij de nickname ken is omdat mensen in m'n omgeving je ook wel eens spotten ;) .

Ik zie je vast nog wel eens rijden, let in het vervolg op een groene Kawasaki ZX7R :W

Zal er naar uitkijken, en naar de mensen uit je omgeving ha ha
Voor zolang het duurt, ga eind deze maand verhuizen naar West-Friesland, maar zal nog vaak zat hier de buurt onveilig maken.
Jammer dat die omstandigheden er zijn voor je kerel, maar komt vast goed
Tot spots :W

Ik heb ook weer iemand gespot. Geen idee wie of wat, maar ik zal even een beschrijving geven.
Zwarte motor, dikke vette uitlaten (2 stuks) en nummer 20 voorop. Ter hoogte van Abcoude op de A2.

:W Op de SuperDuke met Akra's op de terugweg van de TOMS training op Zandvoort.

vanaafgespot tussen 18.30 en 19.00

jij kwam van de kant vanaf a1 deventer, de a50 op ri zwolle

22042008409.jpg

bij deze gespot *O*

rond half 7 / kwart voor 7 bij een benzinepomp langs de A58
een Racer, weet type niet, je had alleen motorjas en helm aan.

Ik stond daar met een groene street triple en een gpz, er stond een rode duc te tanken

2 spots vandaag })

17.30u. A12 Utrecht t.h.v. Ikea richting Den Haag en Amsterdam, zag ff zo snel niet wat voor type maar we hadden elkaar gespot, jij ging verder richting A'Dam en ik naar Den Haag.

Volgens mij al de hele avond CBR 600F in de parkeergarage van Cityplaza Nieuwegein bij de betaalautomaten ;)

wanneer*vanmorgen
tijd*06:25
locatie*oprit van Zevenaar de A12 op richting utrecht
wat*een zeer dikke associale moddervette Crysler 300C met ubervelgen
had een mf sticker op kentekenplaat achter

Ruilen tegen een Daihatsu applausse :X

:W Op de SuperDuke met Akra's op de terugweg van de TOMS training op Zandvoort.

Tja, ik zat in m'n koekblik en zag je van verre aankomen met je nummer. Ff plaats gemaakt en meteen kijken of er een sticker achterop zit. JA, GESPOT! mjah, motorrijders horen mij nooit... -O-

Zal er naar uitkijken, en naar de mensen uit je omgeving ha ha
Voor zolang het duurt, ga eind deze maand verhuizen naar West-Friesland, maar zal nog vaak zat hier de buurt onveilig maken.
Jammer dat die omstandigheden er zijn voor je kerel, maar komt vast goed
Tot spots :W

Ha.... dan gaan wij elkaar misschien wat vaker spotten :)
*O*

wanneer*vanmorgen
tijd*06:25
locatie*oprit van Zevenaar de A12 op richting utrecht
wat*een zeer dikke associale moddervette Crysler 300C met ubervelgen
had een mf sticker op kentekenplaat achter

Ruilen tegen een Daihatsu applausse :X

Chromen velgen? Da's dan een klant in de videotheek waar ik werk :) Volgende keer maar ff vragen :Y

Wie kwam mij vanmiddag vrolijk toeterend en zwaaiend voorbij in de bocht van de A4 naar de A13 richting Rotterdam rond een uurtje of vijf.
Je reed op een Honda en met een oranje rugtas.

:W :W

Wie-oh-Wie heb ik vandaag gespot??

Tussen 16:30 en 17:00 uur op de A6, vlak voor de hollandse brug?
Ben even kwijt wat voor motor je reed want mijn aandacht lag op die zwarte HANEKAM op je helm 8-)
Zag nog net dat je de paralelweg opreed langs de A6, afslag Almere stad-west.

Ik op een overwegend gele CBR600F

Bij deze, U BENT GESPOT :W

:W *O*

Gisteravond op de motorparkeerplaats in scheveningen:

Blauwitje
Fazero
MissTR46

hoi.. :W

Oh ja, Vanmorgen rond 7 uur. Na de sijtwende tunnels ben ik met een vw crafter rechts af geslagen richting de n44.
Ik claconeerde en zwaaide nog ff naar je. Je keek wat verbaasd maar zo zou ik ook kijken.......smorgens vroeg als er zo mafkees naar je toeterd...... _O-
Geen idee wat voor motor je reed,want volgens mij was ie aardig omgetoverd.

En smiddags bij zoetermeer op de hoek van safe motors stoplicht 2 motoren waarvan 1 blauwe met een stickert.Stonden voor links af.Dat was rond vieren.

Laatst bewerkt:
En jou heb ik zondag op de A2 bij Den Bosch gespot :+
Zal rond elfe geweest zijn..
En jouw heb ik paar maanden ook gespot! Toen kwam jij bij de Campina net in dat lekkere bochtje voorbij! Ook een keer gepost 1 of 2 delen terug :Y Maar je had niet gereageerd :N

HALT!

Tegenwoordig is zelfs de politie al verkleed als een kerkfundamentalist met een pleeborstel, tmoet niet erger worden :')

Haha ik zag jouw zwarte vfr ook staan. Hehe. Ik zag je ook nog op het uitzigd punt bij cochem. Leuk gehad daar? Ik heb vooral zaterdag en zondag avond super lekker gereden daar.

Jaa heerlijk! mooie bochten daar }) Helaas een daggie beetje regen gehad, maar dat mag de pret niet bederven he 8-)

Vanmorgen om een uur of 7. Een soes (toch ??) op de A12. Je ging naast mijn zilveren ZX rijden en wees me fijntjes op mijn kentekenplaat. Liet me terugvallen om op jouw plaat te kijken.. en ja hoor :} Je ging er bij Zeist af.

Groet,

Rob :W

Gisteren, rond 17:15 in De Bilt: rood/wit/paarsige CBR (volgens mij). Ging bij de stoplichten linksaf richting Zeist/Amersfoort.

Vanochtend

Rood-Zwarte VFR 400 (nickname die je riep kan ik niet vinden)

Leiden, van de Europaweg tot Plesmanlaan

jammer van de Apple-sticker op je helm :P

Laatst bewerkt:
ik ben volgens mij gespot door een groene of blauwe clio op de a2. om half 9

hij boog helemaal over zijn vriendin heen om te wijzen naar mijn motor, en ik maar denken dat er iets mis was, maar ik had hem gisteren al gecontroleerd.

enne geen stickert he op je auto -O-

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan