goed dat je het ff meldIk heb sinds vandaag een grijze Polo... dus niet meer op een zwarte letten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
goed dat je het ff meldIk heb sinds vandaag een grijze Polo... dus niet meer op een zwarte letten
ik ben volgens mij gespot door een groene of blauwe clio op de a2. om half 9
hij boog helemaal over zijn vriendin heen om te wijzen naar mijn motor, en ik maar denken dat er iets mis was, maar ik had hem gisteren al gecontroleerd.
enne geen stickert he op je auto
Vanavond, rond een uur of 5 denk ik:
De afrit vanaf de A22, naar spaarnwoude/velsen-zuid. Ik reed op de srx langs de file heen en zag een helmpje temidden van alle autos, en toen ik je passeerde zag ik je sticker. Ik stak me hand nog uit maar weet niet of je dat gezien hebt.
Volgens mij was het een R1/R6 aan het achterlicht te zien!
Bij deze
[me=zoekt foto op in CBR-topic][/me]
Klopt helemaal! Jij was het inderdaad, en ik werk inderdaad ook bij Grontmij (daar hadden we het al eens over gehad ). Zag dat je ook meerijdt met het toertochtje wat we aan het organiseren zijn
Dat was ik
Lekker een avondje aan het cruisen
Jammer dat het op een zaterdag is.Jazekers, lekker met Grontmij-ers. Als ik dan op het lijstje kijk, dan kan het haast niet anders dan dat je Michiel bent.
Jammer dat het op een zaterdag is.
was minder blij met het weer gister
Jazekers, lekker met Grontmij-ers. Als ik dan op het lijstje kijk, dan kan het haast niet anders dan dat je Michiel bent.
Inderdaad jammer... Je krijgt in ieder geval de route van me zodra die definitief is.Jammer dat het op een zaterdag is.
Vanavond, rond een uur of 5 denk ik:
De afrit vanaf de A22, naar spaarnwoude/velsen-zuid. Ik reed op de srx langs de file heen en zag een helmpje temidden van alle autos, en toen ik je passeerde zag ik je sticker. Ik stak me hand nog uit maar weet niet of je dat gezien hebt.
Volgens mij was het een R1/R6 aan het achterlicht te zien!
Bij deze
Ja.Want?? Andere verplichtingen??
Inderdaad jammer... Je krijgt in ieder geval de route van me zodra die definitief is.
Zojuist me eerste echte koekblik spot.
Kevin in ze kaniergele wagen.
Beetje jammer met dit weer in koekblik
Maar ben ik nou berucht of beroemd aan het worden in de regio, je noemde me meteen al bij me nickname
Haha, leuke spot man!
Ik dacht nog: Wat gaat die gast er dicht langs... Oei, hij stopt
Door omstandigheden heb ik nog niet zoveel behoeften aan motorrijden, daarom in koekblik... Dat ik je bij de nickname ken is omdat mensen in m'n omgeving je ook wel eens spotten .
Ik zie je vast nog wel eens rijden, let in het vervolg op een groene Kawasaki ZX7R
Ha.... dan gaan wij elkaar misschien wat vaker spotten
Weekend, wazzda?
Werk al dik twintig jaar wisseldiensten en geniet geregeld ook van midweekse weekenden.
Maar mocht je ooit tijd en zin enz. hebben, ga eens proefrijden op een ThunderCat, dan snap je het (of niet, maar sommigen... )
Dat was vast een hele zwarte mooie R1 met mij eropEven later voorbij Dordrecht nog een MF'er gespot ik zat in de file maakte ruimte voor je en je stak je rechterbeen uit, je reed achter een andere moto aan...
Kenteken : MP-LH-??
Tijd: 17;34
A 16
Bij deze gespot wie o wie