A
Anoniempje931
Guest
- Onderwerp starter
Ik rij er idd nog steeds op, probleemloos tot nu toe. Afgelopen jaar veel woon-werk verkeer gedaan, alsook een vakantietrip naar zuid Spanje.
Dit seizoen dus weer vele duizenden km's gereden. Morgen iig nog naar Kampen, overmorgen naar Den Bosch en in het weekend naar zuid limburg.
In totaal, vanaf 2014 meer dan 30K km gereden, eigenlijk best wel veel. Af en toe kleppen stellen, contactpunten controleren (en smeren), en een beetje poetsen.
Naast de CB450 K0, staan er ook nog een Honda CB400F, een Honda CB72 en een kawasaki KR1-s tot mijn beschikking, maar daar heb ik bedroevend weinig mee gereden. Je blijft automatisch de "grote" twin pakken, vanwegen het heerlijke koppel, het geluid en de looks.....
Hier onderweg ergens in Groningen (klantbezoek):
Regelmatig de kleppen checken, en eventueel stellen:
De meestal probleem gevende linkeruitlaatnok ziet er bij mij na meer dan 30K nog prima uit:
Op een mooie zomeravond is het altijd genieten:
Bij de kolenmijnen in België :
Op een camping, ergens in Friesland:
Ergens onderweg in de Polder, op de achtergrond ligt Amsterdam:
En gewoon, omdat het één van de mooiste blokken is die Honda ooit heeft gemaakt:
Dit seizoen dus weer vele duizenden km's gereden. Morgen iig nog naar Kampen, overmorgen naar Den Bosch en in het weekend naar zuid limburg.
In totaal, vanaf 2014 meer dan 30K km gereden, eigenlijk best wel veel. Af en toe kleppen stellen, contactpunten controleren (en smeren), en een beetje poetsen.
Naast de CB450 K0, staan er ook nog een Honda CB400F, een Honda CB72 en een kawasaki KR1-s tot mijn beschikking, maar daar heb ik bedroevend weinig mee gereden. Je blijft automatisch de "grote" twin pakken, vanwegen het heerlijke koppel, het geluid en de looks.....
Hier onderweg ergens in Groningen (klantbezoek):
Regelmatig de kleppen checken, en eventueel stellen:
De meestal probleem gevende linkeruitlaatnok ziet er bij mij na meer dan 30K nog prima uit:
Op een mooie zomeravond is het altijd genieten:
Bij de kolenmijnen in België :
Op een camping, ergens in Friesland:
Ergens onderweg in de Polder, op de achtergrond ligt Amsterdam:
En gewoon, omdat het één van de mooiste blokken is die Honda ooit heeft gemaakt:
Laatst bewerkt door een moderator: