Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het is eigenlijk een beetje voorbarig, maar mag ik even meesurfen op jouw kennis en ervaring? Ik heb zelf een CB450 die al heel lang op aandacht wacht in de schuur van m´n ouders. Nu we onlangs een huis hebben gekocht met sleutelruimte (moet ik wel eerst nog wat inrichten) is het tijd om de CB samen met een paar andere projecten hierheen te halen.Gelukkig had ik nog een paar reserve starters voor spares. Wie wat bewaard, heeft wat
Bedankt voor de snelle reactie! Jammer maar helaas, dan zoek ik rustig verder. Vroeg of laat kom ik er wel eentje tegenFoto 11 uit de advertentie is geen BB startmotor (bij de BB startmotor lopen de bouten die de voor en achterzijde bijeen houden door de startmotor heen ipv erbuiten). De andere startmotor uit de advertentie (foto 10) is mijn inziens ook geen BB onderdeel, het ljkt mij een CB72/77 startmotor.
Dit blijft toch echt wel een van de beter
Blijkbaar werden er zowel Denson als Mitsuba startmotoren gebruikt? Zijn die vrij uitwisselbaar of is dat gelinkt aan bijv. motornummers? Is het ene type superieur tov het andere? Wat advies is welkom.
Motor liep bij aankoop, maar niet netjes en zal wel de nodige kms hebben gelopen. Zijn er nog onderdelen uit het marktplaats lijstje waar ik goed aan doe om alvast aan te kopen?
Wat ? Geen Novio'tjes meer te vinden ? Een jaar of 10 geleden stonden er nog zat te koop.Ik ben eigenlijk al een hele tijd op zoek naar een Novio 50cc viertaktje. En dan het liefst een oranje. Om mee naar m'n werk te rijden. Vroeger had ik er namelijk ook 1, en die deed het echt geweldig, dat kleine viertaktje was onverslijtbaar. Mochten jullie er 1 weten, liefst met kenteken, schroom niet me een berichtje te sturen.
Dank je voor je aanbod Ed, ik ben echter al voorzien. De mijne heeft een bovenliggende nokkenas, aluminium, draaiend in een aluminium kop (wat best wel bijzonder is !). Jaren geleden heb ik de PC50 gebruikt voor ww-verkeer, 40 km per dag. Reed netjes 45-50 km per uur, en super zuinig (maar er ging ook niet veel in het tankje, dus nog steeds 1 maal per 2 a 3 dagen tanken).
Helaas, ik weet geen novio'tje te koop.