Dallie
MF veteraan
Ha Pim heb het al gevonden. Heb van Dallie gehoord dat je
verplicht mee moet anders binden we je vast aan de motor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ha Pim heb het al gevonden. Heb van Dallie gehoord dat je
verplicht mee moet anders binden we je vast aan de motor
Nee, ben nooit een lange honkballende gast geweest (vergis je je met Barry (geen idee of die aan honkbal deed magoed))
Heb jij daar ook gewerkt dan?
ik ben jaren lang honballer geweest maar ik ben klein en dik!!! TWINS FOREVER
Jaja, ik ben slecht in namen maar ik denk dat ik de goeie (kant) voor me heb. Tenminste, er was ook nog een andere groenteboer (die van de andere kant )Het is mij, de groenteboer, Remco. (als je me nog kent, is alweer een aantal jaartjes geleden)
Je zal wsl de goeie wel voor je hebben.Jaja, ik ben slecht in namen maar ik denk dat ik de goeie (kant) voor me heb. Tenminste, er was ook nog een andere groenteboer (die van de andere kant )
Jaja, leuk hoor. Blijkt het dat motorforum ook iets weg heeft van een dorpJe zal wsl de goeie wel voor je hebben.
Die vd andere kant werkte vast, ik was hulpkracht.
Jaja ik ga mee !! al is het maar om zieltjes te werven voor Motorvision.
Kleine of grote Jessica (volgens mij werden ze intern zo genoemd)? Gezien je geboorte datum denk ik de kleine, de grote was van mijn leeftijd
Martin ben ik vorig jaar tijdens een ritje al eens tegengekomen. Was wel lachen, na een aantal jaren kom je elkaar dan ineens weer tegen en blijk je dezelfde hobby te hebben . Hij is volgens mij alleen niet vaak hier te vinden. (laatste post dateert van 7-10-2003)
HONKBALLER dus herkende je mij niet van twins Tha spank???
Laat mn achternaam maar vallen op de twins is er altijd wel iemand die onze honkbalfamilie kent van vroeghur!!!!
Hee Tha Spank, jou moet ik haast weleens gezien hebben, laatste tijd ben ik vaak bij Highstreet te vinden!
Ben laatst 5 weken achter elkaar geweest (op zaterdag) en laatst met koninginnenacht! Meestal begin ik altijd rechts aan de bar en naar mate de avond vordert en het alcoholpromillage met sprongen omhoog gaat eindig ik meestal op die bewegende dansvloer (waar ik trouwens al 2x af gesodemieterd ben )
Is er nog wat te doen vandaag in breda of ohout natuurlijk ivbm bevrijdingsdag???
Je mag mijn motor wel poetsen Ik moet helaas (gratis) werken
klote stage Maar zit toch de helft van de dag op M-F
Zaterdag iets te doen ? Of zatedag de bike's wassen?
Want volgens mij had ik eigenlijk blauwe velgen
als je je motor ff wast dan wel ik hem best wel ff poetsen voor je zet hem maar in de rij hahahahaha zaterdag!!!
biertje erbij zonnetje
dan komt dat allemaal goed
Ben net ff boodschappen wezen doen pffff dan kan je beter op je werk mf zitten!
Leuk dat Jessica ook meegaat, wel jammer dat Martin niet meegaat, dan was de SDB mini reunie nog groter geweestDe kleine idd . ze gaat ook mee naar de megameeting moet alleen achterop
want ze is gestopt met motorlessen En Martin had z'n motor uitgeschreven
en wou een R1 gaan halen maar heb hem nog steeds niet gezien hij woont bij mij
om de hoek.
Des te meer bier voor mij Zal systeembeheer eens vragen of ze MF blocken voor je dat je eens iets nuttigs doet op je stage (geintje)
Hoeft niet...bij mijn laatste stage kreeg ik minimum loon en kreeg relaxte opdrachten met snoepreisjes naar Breda en Lelystad waarbij nog komt dat je 0,28 euro per kilometer kreegDoe dat maar niet Krijg al geen flikker en moet al ut werk doen .
Maarja zo gaan de meeste stages. Gelukkig hoef ik nog maar 6 weken
Leuk dat Jessica ook meegaat, wel jammer dat Martin niet meegaat, dan was de SDB mini reunie nog groter geweest
Een paar pagina's terug is er wel over de MegaMeeting gesproken. Maarja, sinds jij hier post gaat het tussen het motor rijden door alleen maar over De Graanbeurs
Leuke tent, vooral als ze veel goeie muziek (lees Rock) draaien. Vond het de laatste tijd nogal tegenvallen, is dus ook al lang geleden dat ik er ben geweest.
gisterenavond volgde ik mezelf nie geheel nee... maar had z'n redenen. En Graanbeurs.. is soms leuk.. als ze oude house draaien....
Hee Tha Spank, jou moet ik haast weleens gezien hebben, laatste tijd ben ik vaak bij Highstreet te vinden!
Ben laatst 5 weken achter elkaar geweest (op zaterdag) en laatst met koninginnenacht! Meestal begin ik altijd rechts aan de bar en naar mate de avond vordert en het alcoholpromillage met sprongen omhoog gaat eindig ik meestal op die bewegende dansvloer (waar ik trouwens al 2x af gesodemieterd ben )
Als je het goed wilt maken kom je vrijdag maar naar de graan toe
whahaha valle van dat podium
maaruh is t geen beter idee om met z'n allen
een x na highstreet te gaan of zo want graanbeurs
ben ik niet zo kapot van
@ tha spank
proefritje was zeer goed verlopen mocht alleen niet
ver weg wegens t ontbreken van groene platen
maar heb ff paar sprintjes getrokken
was wel lekker maar nie echt gereden zeg maar
maar 12 juni komt dat wel goed
Maaruh, als je veel van rock houdt moet je vrijdag zeker komen want dan wordt er niet-commerciële muziek gedraaid (lees: goeie harde rock!)