Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej, als jullie nog gaan rijden vandaag, ben ik ook wel van de partij. Als jullie tenminste geen probleem hebben met een 25kw'tje..... '(

Ok, ik ben alvast omkleden en weg, kom uit Zevenbergen, dus moet even rijden. Heb "de bolle" ook nog even gebeld maar die had nachtdienst gehad, dus die komt niet helaas.... Zie je (jullie) zo wel! :]

Ok, ik ben alvast omkleden en weg, kom uit Zevenbergen, dus moet even rijden. Heb "de bolle" ook nog even gebeld maar die had nachtdienst gehad, dus die komt niet helaas.... Zie je (jullie) zo wel! :]

Heb je je voetsteun rubber en ring al gevonden :X ;) ... valt niet mee denk ik omdat nog te vinden. Suc6 :)

Heb je je voetsteun rubber en ring al gevonden :X ;) ... valt niet mee denk ik omdat nog te vinden. Suc6 :)

D8 ook van wat is dat nou? Zag opeens zo'n glimmend ding over de weg stuiteren.
En het toch weer ff lekker zo'n stukkie touren ook al was het van korte duur :P .

Hehe, ben nog terug gereden met mn koekblik, en wonder boven wonder vond ik nog die rubberen ring en die bout.... Die metalen ring niet meer gevonden, maar alles zit nu weer op zijn plek en VAST MET MOERVAST :( :( :(

Overigens wel goed dat dit niet op de snelweg gebeurde..... :X

Laatst bewerkt:
Hehe, ben nog terug gereden met mn koekblik, en wonder boven wonder vond ik nog die rubberen ring en die bout.... Die metalen ring niet meer gevonden, maar alles zit nu weer op zijn plek en VAST MET MOERVAST :( :( :(

In ieder geval beter dat ie er nu af kwam dan dat ie er tijdens de magameeting
af komt zetten.

Heej,.. Ik heb jullie vanmiddag zien staan denk, in de haagse beemden.Op een parkeerhaven
(was ook een zxr bij, zwart paars?)

Ik netjes de hand opgestoken... :]

jullie.. mooi niet????? :? '(

Ik rijd niet op een brommer hoor? :? :(

Volgende keer beter :)

Heej,.. Ik heb jullie vanmiddag zien staan denk, in de haagse beemden.Op een parkeerhaven

We hebben alleen stilgestaan bij de Mac Haagse Beemden (en in Zwingelspaan :X )Verder steek ik altijd mn hand op dus ik denk dat je anderen gezien hebt....

Overigens wel goed dat dit niet op de snelweg gebeurde..... :X

Gelukkig dat je die rubberen ring nog hebt gevonden. Hoef je je rechter steppie niet af te breken :P . Zo'n metalen ring is bij iedere boerenbond of ijzerwaren handel wel te krijgen...

Er was wel een ZXR bij... maar die was groen *D }) Dus ik denk idd dat je een ander groepje hebt zien staan ;)

Mja.. mn kleurenknobbel heeft me vast niet in de steek gelaten haha//

Zal idd wel een ander groepje geweest zijn ;)

Mja.. mn kleurenknobbel heeft me vast niet in de steek gelaten haha//

Zal idd wel een ander groepje geweest zijn ;)

En mijn zx6r is blauw (onder het vuil dan :+ )
Maar dan moet je de volgende x maar mee rijden dan
kan je beter naar de kleurtjes kijken.
En Jouri hoeft idd niks meer af te breken :+

hmmm wat is dat nou terasje pakken, stappen en bier drinken
en dat zonder munk :( dat kan niet he dames en heren :z en mr wheels ;)
bij t rijden kan ik nog ff niet bij zijn maar vanaf 12 juni
komt ook dat goed :] dussuh bij terasje of zuipe in
de stad munk ook uitnodigen he :P :+

Denk dat ik beter ook mee kan gaan zupe ipv rijde, anders is het voor de rest volgens mij zeer :Z :Z :Z

hmmm wat is dat nou terasje pakken, stappen en bier drinken
en dat zonder munk :( dat kan niet he dames en heren :z en mr wheels ;)
bij t rijden kan ik nog ff niet bij zijn maar vanaf 12 juni
komt ook dat goed :] dussuh bij terasje of zuipe in
de stad munk ook uitnodigen he :P :+

Ha munk hoe is't afgelopen met dat proefritje?

Denk dat ik beter ook mee kan gaan zupe ipv rijde, anders is het voor de rest volgens mij zeer :Z :Z :Z

Als we de volgende keer met meer man zijn dan maken we wel een snelle
en een langzamere groep en dan een route uitzetten dan hoeven de
langzamere geen gekke dingen te doen die ze eigenlijk nie durven en
kan de rest die dat wil lekker door blazen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan