Dallie
MF veteraan
doe maar een wodka!!!!!
ga maar niet rijden vandaag snappie
ga maar niet rijden vandaag snappie
Rondje bier?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rondje bier?
Touren is ook goed.
ben nog een bietje te dronken hahaha sorry
Uhm, om het makkelijk te houden, 15.00 Mc Donalds in Haagse Beemden?Ik wil best n rondje gaan rijden.
Uhm, om het makkelijk te houden, 15.00 Mc Donalds in Haagse Beemden?
Franskuh, das toch Oosterhout? Hehe, een mede gs500e rijder, gezellie....Is goed zal ook ff langs Franskuh rijden.
Dallie en aanhang al helder genoeg om ff te touren?
Franskuh, das toch Oosterhout? Hehe, een mede gs500e rijder, gezellie....
Ok, ik ben alvast omkleden en weg, kom uit Zevenbergen, dus moet even rijden. Heb "de bolle" ook nog even gebeld maar die had nachtdienst gehad, dus die komt niet helaas.... Zie je (jullie) zo wel!
Heb je je voetsteun rubber en ring al gevonden ... valt niet mee denk ik omdat nog te vinden. Suc6
Hehe, ben nog terug gereden met mn koekblik, en wonder boven wonder vond ik nog die rubberen ring en die bout.... Die metalen ring niet meer gevonden, maar alles zit nu weer op zijn plek en VAST MET MOERVAST
We hebben alleen stilgestaan bij de Mac Haagse Beemden (en in Zwingelspaan )Verder steek ik altijd mn hand op dus ik denk dat je anderen gezien hebt....Heej,.. Ik heb jullie vanmiddag zien staan denk, in de haagse beemden.Op een parkeerhaven
(was ook een zxr bij, zwart paars?)
Ik netjes de hand opgestoken...
jullie.. mooi niet?????
Ik rijd niet op een brommer hoor?
Volgende keer beter
Hehe, ben nog terug gereden met mn koekblik, en wonder boven wonder vond ik nog die rubberen ring en die bout.... Die metalen ring niet meer gevonden, maar alles zit nu weer op zijn plek en VAST MET MOERVAST
Overigens wel goed dat dit niet op de snelweg gebeurde.....
Heej,.. Ik heb jullie vanmiddag zien staan denk, in de haagse beemden.Op een parkeerhaven
(was ook een zxr bij, zwart paars?)
Ik netjes de hand opgestoken...
jullie.. mooi niet?????
Ik rijd niet op een brommer hoor?
Volgende keer beter
Mja.. mn kleurenknobbel heeft me vast niet in de steek gelaten haha//
Zal idd wel een ander groepje geweest zijn
hmmm wat is dat nou terasje pakken, stappen en bier drinken
en dat zonder munk dat kan niet he dames en heren en mr wheels
bij t rijden kan ik nog ff niet bij zijn maar vanaf 12 juni
komt ook dat goed dussuh bij terasje of zuipe in
de stad munk ook uitnodigen he
Denk dat ik beter ook mee kan gaan zupe ipv rijde, anders is het voor de rest volgens mij zeer
En mijn zx6r is blauw (onder het vuil dan )
Maar dan moet je de volgende x maar mee rijden dan
kan je beter naar de kleurtjes kijken.