Breda?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar is je avatar gebleven ?? Of ben je op zoek naar een MV-kontje ? O-)

Greetzzz

Zet er morgen wel een weg ga eerst een nieuwe maken *D .
Misschien een gifje zal ff dat rode X-je weghalen.

Bandje is besteld en het wordt een diablo de gewone niet de
corsa, BT010 is wel fijn maar er zijn van die harde randjes
ontstaan die de grip toch wel negatief beinvloeden en wil toch
eens die diablo proberen Mr Wheels gaat er ook akelig hard mee
door een bocht. Ook gelijk weer zo'n achterlicht splitter besteld.
Deze x iets beter vastzetten :P of minder stoppies doen ;)

Heva fun... zal hetw el horen hoe ze bevallen of je er nog harder mee door de straat heen gaat.

zozo, het Breda topic begint al aardig te groeien *D ... Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting :P Lekker BBQ'en enzo...

zozo, het Breda topic begint al aardig te groeien *D ... Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting :P Lekker BBQ'en enzo...

:^

ow en ut gifje doet ut het is niet de mooiste maar das de eerste
die ik heb gemaakt. Betere volgen nog :P .

Laatst bewerkt:
Mooi gedaan hoor.. welk programma gebruik je daarvoor om animated gifs te maken?

Mooi gedaan hoor.. welk programma gebruik je daarvoor om animated gifs te maken?

Deze met unfreeze had eerst een mooiere met een ander prog waar je meer mee
kan maar dan kwam er test versie in de gif te staan. Met unfreeze kan je ze
alleen achterelkaar zetten en meer niet dus moet nog op zoek naar een legaal
goed werkend prog.

Of gewoon een crack downloaden :X .. je ging netw eer lekker in z'n toeren zeg toen je voorbij kwam.

Het is dat ik zelf een weekendje ben stappen in London de 31ste mei maar voro de rest van de groep misschien die wheeliedag wel een leuk iedee om naar toe te gaan.

www.motorfreaks.nl/index.php/news/1507 staat ook al aangegeven bovenin.. Volgens mij is het stukje geschreven door dat leuk uitziende meisje met KIM op d'r kont (op d'r motorpak dan) die ook op de beurs in Utrecht aan het stunten waren.

Of gewoon een crack downloaden :X .. je ging netw eer lekker in z'n toeren zeg toen je voorbij kwam.

Het is dat ik zelf een weekendje ben stappen in London de 31ste mei maar voro de rest van de groep misschien die wheeliedag wel een leuk iedee om naar toe te gaan.

www.motorfreaks.nl/index.php/news/1507 staat ook al aangegeven bovenin.. Volgens mij is het stukje geschreven door dat leuk uitziende meisje met KIM op d'r kont (op d'r motorpak dan) die ook op de beurs in Utrecht aan het stunten waren.

Ik wil best mee. Ow en m-f'ers doen niks illigaal he dus ook geen software dl O-)
Zo'n mooie dag en dan lig jij tot 3 uur in je nest :Z :Z |(
Misschien morgen ook nog ff Baarsen? Ik denk dat ik wel ga.

Hhaha ja was gister laat thuis he. Moet morgen met Jes mee naar
de dierentuin dus denk niet dat ik morgen kan vandaag wel lekker
geweest :]

Alles goed Tazzzz was deze week elke dag laat thuis dus geen tijd om ff te mf!
Denk dat we binnekort maar ff een datum moeten prikken om te bbqen!
Heb helaas geen tijd om te rijden zondag moeten wij naar Onze helden(Na.Breda) bij jou in je achtertuin zowat!!
Ziet er prima uit Tha Spank :}

Greetzzz.

:} :} :} :} :} :}
ik ga zondigen het is al de R6 geworden haal hem de 11e op(vrijdags) en ga dat weekend dus flink knallen }) :] (heb trouwens vandaag mooie kleine carbon spiegeltjes erop laten zette :9~ )

maaruh gratis binnen dan loop ik de volgende x met jou mee want heb geen klantenkaart dus moet gewoon elke x 7 pleuro betalen :( en das toch elke x 3 bier wat ik daar weg geef en dan heb ik het nog nie eens over de 50 pleurocent die ik elke x bij t toiletteren moet dokken aan die vrouwkes
maja verders ist wel super gezwellig altijd daar ennuh veel mooie vrouwe :9~
dus volgende x gaat munk met tha spank naar hs 8-)

edit ma ga eerst ff weekje in kreta relaxen :9

Laatst bewerkt:
een vraagje...

zaterdag en zondag 12 en 13 juni zijn er in Circuit Zolder (Belgie) weer de Motor axction dagen...

Sanderman en ik gaan daar bijna zeker naar toe, kweet niet of er nog meer mensen zijn die hier naartoe gaan, anders beter ff met zn alle afspreken. dan hebben we zo een vette groep bij elkaar!

ik hoor het wel...

ik ga zondigen het is al de R6 geworden haal hem de 11e op(vrijdags) en ga dat weekend dus flink knallen }) :] (heb trouwens vandaag mooie kleine carbon spiegeltjes erop laten zette :9~ )

maaruh gratis binnen dan loop ik de volgende x met jou mee want heb geen klantenkaart dus moet gewoon elke x 7 pleuro betalen :( en das toch elke x 3 bier wat ik daar weg geef en dan heb ik het nog nie eens over de 50 pleurocent die ik elke x bij t toiletteren moet dokken aan die vrouwkes
maja verders ist wel super gezwellig altijd daar ennuh veel mooie vrouwe :9~
dus volgende x gaat munk met tha spank naar hs 8-)

edit ma ga eerst ff weekje in kreta relaxen :9

Laat het maar weten als je hem heb. Ik heb wel zin om n stukkie te
gummen nouja eigenlijk altijd wel :P

een vraagje...

zaterdag en zondag 12 en 13 juni zijn er in Circuit Zolder (Belgie) weer de Motor axction dagen...

Sanderman en ik gaan daar bijna zeker naar toe, kweet niet of er nog meer mensen zijn die hier naartoe gaan, anders beter ff met zn alle afspreken. dan hebben we zo een vette groep bij elkaar!

ik hoor het wel...

Heb m'n pak nog steeds niet binnen en zonder leer mag je niet rijden op zolder.
Maar als ik m'n pak binnen heb moet ik nog eens over nadenken (dan wel dus *D )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan