Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huh, hoor ik daar BBQ? Etuhhh!Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting Lekker BBQ'en enzo...
zozo, het Breda topic begint al aardig te groeien ... Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting Lekker BBQ'en enzo...
zozo, het Breda topic begint al aardig te groeien ... Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting Lekker BBQ'en enzo...
Goed plan!zozo, het Breda topic begint al aardig te groeien ... Misschien een keer tijd voor een Breda en omstreken Meeting Lekker BBQ'en enzo...
Ziet er prima uit Tha Spank
Greetzzz.
Gaat er nog iemand rijden vandaag?
Mooi gedaan hoor.. welk programma gebruik je daarvoor om animated gifs te maken?
Zo'n mooie dag en dan lig jij tot 3 uur in je nestKom net uit m'n nest misschien dat ik ff n uurtje ga baarsen
Of gewoon een crack downloaden .. je ging netw eer lekker in z'n toeren zeg toen je voorbij kwam.
Het is dat ik zelf een weekendje ben stappen in London de 31ste mei maar voro de rest van de groep misschien die wheeliedag wel een leuk iedee om naar toe te gaan.
www.motorfreaks.nl/index.php/news/1507 staat ook al aangegeven bovenin.. Volgens mij is het stukje geschreven door dat leuk uitziende meisje met KIM op d'r kont (op d'r motorpak dan) die ook op de beurs in Utrecht aan het stunten waren.
Zo'n mooie dag en dan lig jij tot 3 uur in je nest
Misschien morgen ook nog ff Baarsen? Ik denk dat ik wel ga.
Ziet er prima uit Tha Spank
Greetzzz.
tnx'x dat ninja maakt veel goed he
ik ga zondigen het is al de R6 geworden haal hem de 11e op(vrijdags) en ga dat weekend dus flink knallen (heb trouwens vandaag mooie kleine carbon spiegeltjes erop laten zette )
maaruh gratis binnen dan loop ik de volgende x met jou mee want heb geen klantenkaart dus moet gewoon elke x 7 pleuro betalen en das toch elke x 3 bier wat ik daar weg geef en dan heb ik het nog nie eens over de 50 pleurocent die ik elke x bij t toiletteren moet dokken aan die vrouwkes
maja verders ist wel super gezwellig altijd daar ennuh veel mooie vrouwe
dus volgende x gaat munk met tha spank naar hs
edit ma ga eerst ff weekje in kreta relaxen
ik ga zondigen het is al de R6 geworden haal hem de 11e op(vrijdags) en ga dat weekend dus flink knallen (heb trouwens vandaag mooie kleine carbon spiegeltjes erop laten zette )
maaruh gratis binnen dan loop ik de volgende x met jou mee want heb geen klantenkaart dus moet gewoon elke x 7 pleuro betalen en das toch elke x 3 bier wat ik daar weg geef en dan heb ik het nog nie eens over de 50 pleurocent die ik elke x bij t toiletteren moet dokken aan die vrouwkes
maja verders ist wel super gezwellig altijd daar ennuh veel mooie vrouwe
dus volgende x gaat munk met tha spank naar hs
edit ma ga eerst ff weekje in kreta relaxen
een vraagje...
zaterdag en zondag 12 en 13 juni zijn er in Circuit Zolder (Belgie) weer de Motor axction dagen...
Sanderman en ik gaan daar bijna zeker naar toe, kweet niet of er nog meer mensen zijn die hier naartoe gaan, anders beter ff met zn alle afspreken. dan hebben we zo een vette groep bij elkaar!
ik hoor het wel...